God morgen :-)

Da har deres små gode sovehjerter:)
Håper Nasse klarer å sove litt lenger igjen, blir så tidlig.kveld ellers. Hun sover en tredje lur nå da, den har heldigvis vart litt lenger enn 30 min, men nå begynner det å bli litt for sent igjen:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Da har deres små gode sovehjerter:)
Håper Nasse klarer å sove litt lenger igjen, blir så tidlig.kveld ellers. Hun sover en tredje lur nå da, den har heldigvis vart litt lenger enn 30 min, men nå begynner det å bli litt for sent igjen:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Hehe ja, slik er det her og om han har sovet dårlig på dagen. blir litt for sen dupp da :o

Så flink hun er til å spise :) og det er kjempe bra :D Liana er glad i mat og frukt, men er ikke så fan av "biter", så har ikke fått vendt hun til et brødskive-måltid enda, men jobber med saken :P
Kos deg masse idag da :) Høres jo ut som det blir en fin dag for deg ;)

Her er det motsatt. Most mat er ikke like populært som mat i biter ;-)

Nasse har begynt å sove så korte dupper, har hatt to stk begge varte akkurat en halvtime hver.
Hvor lenge sover deres små nå?

noen dager så lite, andre dager 2 lurer på 2 timer hver ;) :P

måtte vekke nå kl 18 vi, sengesoving er tydeligvis gull!!!

Senga er knall;) Emmeth har feber og er ikke i form, så han har sovet siden kl 4 og jeg lar han sove. Blir så overtrøtt om jeg vekker han:oops:

Nasse har begynt å sove så korte dupper, har hatt to stk begge varte akkurat en halvtime hver.
Hvor lenge sover deres små nå?

Her går det litt opp og ned, men som regel er det lur 2 ganger daglig som varer alt fra halvannen til 2 timer pr gang:p

ntåå så bra at du føler det sånn :D sikker på at du heller ikke er så verst for han da :P

Hihi, han er litt bortskjemt, han er det;) but he deserves it:rolleyes:;) har møtt min soulmate♥♥♥

Her er det motsatt. Most mat er ikke like populært som mat i biter ;-)

Haha..da er dere heldige ;) vi prøver å unngå å mose mat såå godt nå..hun må jo bare vende seg til det :P

*sender fra pipe-gjøken*

ja har ikke blitt sååå mange gåturer som håpet akkurat.. men får ta sjansen når været er brukbart :D
ja enten slapper jeg av, eller så styrer jeg med litt husarbeid :P greit å få det gjort også mens Emira er i bhg ;)

Må huske og slappe av nå mens du kan vettu:) mhm, gjør det meste når jentene er i bhgen jeg også:D;):p yes, håper også at det blir fint vær framover:) trim er godt for kropp og sjel;):D

Senga er knall;) Emmeth har feber og er ikke i form, så han har sovet siden kl 4 og jeg lar han sove. Blir så overtrøtt om jeg vekker han:oops:

Dakkar lille :( greit å bare la dem sove, det hjelper mye med god hvile ;) :)

*sender fra pipe-gjøken*

Hihi, han er litt bortskjemt, han er det;) but he deserves it:rolleyes:;) har møtt min soulmate♥♥♥

Sååå herlig :) viktig det for et godt forhold ;) her er jeg fortsatt sammen med min første kjæreste, etter 8 år :D

*sender fra pipe-gjøken*

Så bra det var i orden:D:p;)
Jeg ble litt overrasket jeg. Ventet på vedtak, men istedet var det plutselig penger på konto. Skulle ikke tro det var så "lett". Altså, jeg ER jo arbeidsledig og aktivt arbeidssøkende, men jeg trodde likevel det skulle være vanskeligere å få dagpenger! Dette redder mye for oss, altså!

Herlighet for en sær unge.
Han fikk blomkålmos md havremelk i, den smakte ganske søtt synes jeg. Tre skjeer og han snurper igjen munnen.
Åpnet en fruksmos/smoothie som han liker godt, men han nektet!
EN bønne har han spist da :o :p
Den neste gikk på gulvet! OG det var helt bevisst, det er jeg sikker på!

Må huske og slappe av nå mens du kan vettu:) mhm, gjør det meste når jentene er i bhgen jeg også:D;):p yes, håper også at det blir fint vær framover:) trim er godt for kropp og sjel;):D

Hehe ja blir vel nok å styre med når nr 3 kommer :P godt begge jentene er i bhg før det! ;)
Trim er veldig bra.. hehe og jeg legger jo så sykt fort på meg når jeg er gravid :eek: kan ikke lukte på mat engang uten å gå opp i vekt :P så da er det greit å i det minste få gått litt ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Dakkar lille :( greit å bare la dem sove, det hjelper mye med god hvile ;) :)

*sender fra pipe-gjøken*

Ja, ser ingen vits i og vekke han når han ikke er i form:( Da trenger de, som du sier, hvile:)

Back
Topp