Heldekkende snekker vet jeg ikke hva kan brukes til, sMekker derimot..
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Hahaha, er vel mange som skulle hatt en snekker over seg![]()
![]()
Hahahaha den var dagens!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldekkende snekker vet jeg ikke hva kan brukes til, sMekker derimot..
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Hahaha, er vel mange som skulle hatt en snekker over seg![]()
![]()

God dag!
SÅ morro det er at alle er tilbake og skravler igjen![]()
Vi har hatt enda ei super natt, vesla sov fra 20-08, med to matinger innimellom! En drøm! Man setter virkelig stooor pris på god nattesøvn etter maaange måneder uten søvn
Vi skal på Barnas Hus og kjøpe parkdress, barnesikringer, flaskesmokker med større hull og reisestol. Og så skal vi på besøk til mamma som sitter med gipsa fot! Foreløbig snorker snuppa i vogna, men jeg er klar for avreise når hun skulle finne på å våkne! ...sitter bare å spekulerer på hvordan jeg skal få med meg baby, bilstol, stellebag, Medela-bag og en reisestol vi skal bytte opp de 200m til bilen...ville vanligvis lasta alt på vogna, men nå har det snødd så mye at gangveien inn til parkeringshuset er for smal for vogna...så er litt lost!![]()
![]()
Ja, de ringte meg tilbake nå, feilen var hos de(Barnelegesenteret) Det var sendt 2 ganger, men blitt værende hos dem for det, de aner ikke hva som har gått galt?!) Nå skal det være i orden så ringer til Helfo i morgen for og høreOgså høre hvordan vi skal få igjen pengene vi har lagt ut for melka hans
![]()
Har kjøpt dress til Hermine, skikkelig jentejentete parkdresshadde planlagt å kjøpe noe nøytralt som en eventuell lillebror kunne ha arva, men klarte ikke å dy meg da jeg fant denne
Vis vedlegget 10031
Vi har hatt en kjempefin bytur, mannen, Lillebror og jeg!
T ble med fetteren hjem frem til turn i ettermiddag og jeg er i gang med brødbaking mens mannen lager middag
Lillebror sover litt i vogna nå, så blir det pupping og kveldsmat senere.
Kjøpte noen økologiske aprikoser i dag, for å ha i grøt. Skulle visst gi søt smak og hjelpe på eventuelle mageproblemer
Ellers har jeg handlet forskjellig han kan spise selv, blant annet banan, avokado, agurk og gulrot![]()

For en herlig dag!Hei og hopp!
Vi har hatt ei super natt, ingen amming før 07.30, så stod vi opp etterpå
Var en tur på helsestasjonen, men hun har ikke gått opp mer enn 300 gram siden sist, som nå er ei måned siden.
Helsesøster mente det kunne være sykdommen sin skyld, hun er jo fremdeles potte tett, fikk beskjed om å ikke være så redd for nesesprayen.
Var innom barnashus og fikk kjøpt masse fint sommertøy fra Reflex og wheatFant også slike skjeer med silikon, de var jo superbra, mating går som en drøm
Så har jeg tatt en kaffe med venninna mi, det var hyggelig![]()
For en herlig dag!
Er ikke rart de ikke går så mye opp i vekt om de er syke, synes 300 gram høres bra ut jeg =)
Fint du fant skjeer!
oioi, er dere slutta med å amme på natta også? Hadde også blitt smårar av ei sånn natt ja!Tilbake til hverdagn for noen og enhverSå deilige netter du har da
Det er dere vel unt! Her ble det meste litt på halv åtte i natt, for pappa'n tok Asle med ut på trilletur etter middagsluren i går, men han ble så lenge borte at Asle sovnet en gang til underveis, og det er ikke helt heldig å sove i over 20 minutter 2 timer før leggetid
Og siden de kom så sent hjem, så ble kveldsgrøten litt sen, og så var det badedag og alt tok sin tid, så han var overtrøtt da han la seg og fant ikke roen før nesten ni i går kveld.. Og siden pappa'n skulle reise i dag, ble han og jeg sittende å skravle til i halv to tiden i natt
Skikkelig lurt! Og med flaskemating kl 3:30 og morgen kl 7, så kan man si jeg er litt redusert i dag og ser frem til å legge meg like etter Asle i kveld
Man skulle hatt et ekstra sett hender og gjerne et pakk-esel å frakte ting til og fra bilenBle ørten turer til og fra bilen etter shoppingrunden her også. Glad vi ikke har no snø
Bare strålende solskinn i snart 3 uker, tror jeg
God bedring til mamma'n din! Gipset bein er no drit!Been there, done that!
![]()
oh, hvilken lue da?FLott dress =)
Lillebror fikk siklesmekke og lue fra Lilleba i dag![]()
ja ikke santDet var prinsessedressen sin detDu får håpe på ei lillesøster du som har så masse fint etter Hermine
![]()
Det er jo forsåvidt ei logisk forklaring ja! Jeg skal veie Hermine på torsdag, er spent selv på eventuell vektøking!Hei og hopp!
Vi har hatt ei super natt, ingen amming før 07.30, så stod vi opp etterpå
Var en tur på helsestasjonen, men hun har ikke gått opp mer enn 300 gram siden sist, som nå er ei måned siden.
Helsesøster mente det kunne være sykdommen sin skyld, hun er jo fremdeles potte tett, fikk beskjed om å ikke være så redd for nesesprayen.
Var innom barnashus og fikk kjøpt masse fint sommertøy fra Reflex og wheatFant også slike skjeer med silikon, de var jo superbra, mating går som en drøm
Så har jeg tatt en kaffe med venninna mi, det var hyggelig![]()
Det er jo forsåvidt ei logisk forklaring ja! Jeg skal veie Hermine på torsdag, er spent selv på eventuell vektøking!
Jeg synes i grunn de skjeene er litt for dype, får liksom ikke ut all maten som ligger nedi deHvordan syntes du det gikk for henne å få maten "utav" skjea?
Vi testa kalvegryte fra Hipp idag, var litt grovere mosa enn hun er vant til så hun brukte myyye tid på å bearbeide maten med gommene![]()
![]()
Denneoh, hvilken lue da?
Ja, den ble litt mer rosa enn planlagt men pyttpytt, satser på jente neste gang også![]()
![]()
Så skikkelig fin ut!
har gitt det mye til kvelds jeg! ...inntil hun fikk så hard mage av bananen at jeg måtte gå over til grøt til kvelds!Den fungerte fint på middagsmaten, men ikke så bra på grøten. Jeg har ikke så mye på, så hun får i seg alt
Tenkte jeg skulle teste litt mer grovmoset i morgen, skal lage avokado og banan, kanskje ikke så bra til middag men![]()
har gitt det mye til kvelds jeg! ...inntil hun fikk så hard mage av bananen at jeg måtte gå over til grøt til kvelds!![]()