God morgen

Vi har hatt en kjempefin bytur, mannen, Lillebror og jeg!
T ble med fetteren hjem frem til turn i ettermiddag og jeg er i gang med brødbaking mens mannen lager middag :D
Lillebror sover litt i vogna nå, så blir det pupping og kveldsmat senere.
Kjøpte noen økologiske aprikoser i dag, for å ha i grøt. Skulle visst gi søt smak og hjelpe på eventuelle mageproblemer :p
Ellers har jeg handlet forskjellig han kan spise selv, blant annet banan, avokado, agurk og gulrot :D

God dag!
SÅ morro det er at alle er tilbake og skravler igjen :D ;)
Vi har hatt enda ei super natt, vesla sov fra 20-08, med to matinger innimellom! En drøm! Man setter virkelig stooor pris på god nattesøvn etter maaange måneder uten søvn ;)
Vi skal på Barnas Hus og kjøpe parkdress, barnesikringer, flaskesmokker med større hull og reisestol. Og så skal vi på besøk til mamma som sitter med gipsa fot! Foreløbig snorker snuppa i vogna, men jeg er klar for avreise når hun skulle finne på å våkne! ...sitter bare å spekulerer på hvordan jeg skal få med meg baby, bilstol, stellebag, Medela-bag og en reisestol vi skal bytte opp de 200m til bilen...ville vanligvis lasta alt på vogna, men nå har det snødd så mye at gangveien inn til parkeringshuset er for smal for vogna...så er litt lost! o_O :confused:

Tilbake til hverdagn for noen og enhver :) Så deilige netter du har da :D Det er dere vel unt! Her ble det meste litt på halv åtte i natt, for pappa'n tok Asle med ut på trilletur etter middagsluren i går, men han ble så lenge borte at Asle sovnet en gang til underveis, og det er ikke helt heldig å sove i over 20 minutter 2 timer før leggetid o_O Og siden de kom så sent hjem, så ble kveldsgrøten litt sen, og så var det badedag og alt tok sin tid, så han var overtrøtt da han la seg og fant ikke roen før nesten ni i går kveld.. Og siden pappa'n skulle reise i dag, ble han og jeg sittende å skravle til i halv to tiden i natt o_O Skikkelig lurt! Og med flaskemating kl 3:30 og morgen kl 7, så kan man si jeg er litt redusert i dag og ser frem til å legge meg like etter Asle i kveld ;):p

Man skulle hatt et ekstra sett hender og gjerne et pakk-esel å frakte ting til og fra bilen o_O Ble ørten turer til og fra bilen etter shoppingrunden her også. Glad vi ikke har no snø :) Bare strålende solskinn i snart 3 uker, tror jeg :D:D:D
God bedring til mamma'n din! Gipset bein er no drit! :( Been there, done that! :confused:

Ja, de ringte meg tilbake nå, feilen var hos de(Barnelegesenteret) Det var sendt 2 ganger, men blitt værende hos dem for det, de aner ikke hva som har gått galt?!) Nå skal det være i orden så ringer til Helfo i morgen for og høre:)Også høre hvordan vi skal få igjen pengene vi har lagt ut for melka hans:)

Det skal ikke være lett nei o_O Håper det er en enkel måte å få refundert de pengene på!
Har du fått tilbake pengene du ble trukket dobbelt på butikken, forresten? Eller tar det noen dager?

Har kjøpt dress til Hermine, skikkelig jentejentete parkdress:rolleyes: hadde planlagt å kjøpe noe nøytralt som en eventuell lillebror kunne ha arva, men klarte ikke å dy meg da jeg fant denne:p
Vis vedlegget 10031

Det var prinsessedressen sin det :D Du får håpe på ei lillesøster du som har så masse fint etter Hermine ;):rolleyes:

Vi har hatt en kjempefin bytur, mannen, Lillebror og jeg!
T ble med fetteren hjem frem til turn i ettermiddag og jeg er i gang med brødbaking mens mannen lager middag :D
Lillebror sover litt i vogna nå, så blir det pupping og kveldsmat senere.
Kjøpte noen økologiske aprikoser i dag, for å ha i grøt. Skulle visst gi søt smak og hjelpe på eventuelle mageproblemer :p
Ellers har jeg handlet forskjellig han kan spise selv, blant annet banan, avokado, agurk og gulrot :D

Du er så flink :D
Tror Asle reagerer på aprikos faktisk. Testet ut en dæsj med med aprikos- og pærepurè i grøten hans og da ble han helt prikkete på haken og rundt munnen. Og det samme skjedde da han spiste Kyllinggryte fra Ella's Kitchen så jeg leste innholdet, og jammen var det ikke aprikos i den også.. o_O

Hei og hopp!

Vi har hatt ei super natt, ingen amming før 07.30, så stod vi opp etterpå:-)
Var en tur på helsestasjonen, men hun har ikke gått opp mer enn 300 gram siden sist, som nå er ei måned siden.
Helsesøster mente det kunne være sykdommen sin skyld, hun er jo fremdeles potte tett, fikk beskjed om å ikke være så redd for nesesprayen.
Var innom barnashus og fikk kjøpt masse fint sommertøy fra Reflex og wheat:-) Fant også slike skjeer med silikon, de var jo superbra, mating går som en drøm:-)
Så har jeg tatt en kaffe med venninna mi, det var hyggelig :love2

Hei og hopp!

Vi har hatt ei super natt, ingen amming før 07.30, så stod vi opp etterpå:)
Var en tur på helsestasjonen, men hun har ikke gått opp mer enn 300 gram siden sist, som nå er ei måned siden.
Helsesøster mente det kunne være sykdommen sin skyld, hun er jo fremdeles potte tett, fikk beskjed om å ikke være så redd for nesesprayen.
Var innom barnashus og fikk kjøpt masse fint sommertøy fra Reflex og wheat:) Fant også slike skjeer med silikon, de var jo superbra, mating går som en drøm:)
For en herlig dag! :D
Er ikke rart de ikke går så mye opp i vekt om de er syke, synes 300 gram høres bra ut jeg =)
Fint du fant skjeer!

For en herlig dag! :D
Er ikke rart de ikke går så mye opp i vekt om de er syke, synes 300 gram høres bra ut jeg =)
Fint du fant skjeer!

Ja, det har vært en veldig fin dag:-)

Joda, jeg er vel bare paranoid siden hun gikk så mye opp i vekt en lang periode:-)

Tilbake til hverdagn for noen og enhver :) Så deilige netter du har da :D Det er dere vel unt! Her ble det meste litt på halv åtte i natt, for pappa'n tok Asle med ut på trilletur etter middagsluren i går, men han ble så lenge borte at Asle sovnet en gang til underveis, og det er ikke helt heldig å sove i over 20 minutter 2 timer før leggetid o_O Og siden de kom så sent hjem, så ble kveldsgrøten litt sen, og så var det badedag og alt tok sin tid, så han var overtrøtt da han la seg og fant ikke roen før nesten ni i går kveld.. Og siden pappa'n skulle reise i dag, ble han og jeg sittende å skravle til i halv to tiden i natt o_O Skikkelig lurt! Og med flaskemating kl 3:30 og morgen kl 7, så kan man si jeg er litt redusert i dag og ser frem til å legge meg like etter Asle i kveld ;):p

Man skulle hatt et ekstra sett hender og gjerne et pakk-esel å frakte ting til og fra bilen o_O Ble ørten turer til og fra bilen etter shoppingrunden her også. Glad vi ikke har no snø :) Bare strålende solskinn i snart 3 uker, tror jeg :D:D:D
God bedring til mamma'n din! Gipset bein er no drit! :( Been there, done that! :confused:
oioi, er dere slutta med å amme på natta også? Hadde også blitt smårar av ei sånn natt ja! :eek: ;)
Fikk kava meg opp gata med alt pikkpakket vårt, men var så svett og frustrert da jeg kom opp til bilen at jeg bestemte at NÅH er det slutt på å bære ungen i bilstolen til bilen! Nå får bilstolen pent stå permanent i bilen, og så bærer jeg henne heller i ringslynga til og fra bilen! o_O :p ;)

FLott dress =)
Lillebror fikk siklesmekke og lue fra Lilleba i dag :D
oh, hvilken lue da?
Ja, den ble litt mer rosa enn planlagt men pyttpytt, satser på jente neste gang også ;) :p

Det var prinsessedressen sin det :D Du får håpe på ei lillesøster du som har så masse fint etter Hermine ;):rolleyes:
ja ikke sant :D Hun er i grunn ikke den typise lyserosa jentetypen...litt mer robust kostekari i grunn :rolleyes: Meeeen denne lyse dressen egner seg best for nordnorsk sommervær: 10 grader, sol og sur nordavind o_O Da blir hun iallfall ikke å koke i en mørkeblå dress ;) :P ...om ikke det er godt argument for å kjøpe rosa dress med blomster på så vet ikke jeg!!! :D
...OM vi skulle fått en lillebror en gang så får han enten være litt muggen i rosa dress ELLER få en egen ;)

Hei og hopp!

Vi har hatt ei super natt, ingen amming før 07.30, så stod vi opp etterpå:)
Var innom barnashus og fikk kjøpt masse fint sommertøy fra Reflex og wheat:) Fant også slike skjeer med silikon, de var jo superbra, mating går som en drøm:)
Det er jo forsåvidt ei logisk forklaring ja! Jeg skal veie Hermine på torsdag, er spent selv på eventuell vektøking!
Jeg synes i grunn de skjeene er litt for dype, får liksom ikke ut all maten som ligger nedi de o_O Hvordan syntes du det gikk for henne å få maten "utav" skjea? :confused:
Vi testa kalvegryte fra Hipp idag, var litt grovere mosa enn hun er vant til så hun brukte myyye tid på å bearbeide maten med gommene :p ;)

Det er jo forsåvidt ei logisk forklaring ja! Jeg skal veie Hermine på torsdag, er spent selv på eventuell vektøking!
Jeg synes i grunn de skjeene er litt for dype, får liksom ikke ut all maten som ligger nedi de o_O Hvordan syntes du det gikk for henne å få maten "utav" skjea? :confused:
Vi testa kalvegryte fra Hipp idag, var litt grovere mosa enn hun er vant til så hun brukte myyye tid på å bearbeide maten med gommene :p ;)

Den fungerte fint på middagsmaten, men ikke så bra på grøten. Jeg har ikke så mye på, så hun får i seg alt:-)
Tenkte jeg skulle teste litt mer grovmoset i morgen, skal lage avokado og banan, kanskje ikke så bra til middag men:-)

Den fungerte fint på middagsmaten, men ikke så bra på grøten. Jeg har ikke så mye på, så hun får i seg alt:)
Tenkte jeg skulle teste litt mer grovmoset i morgen, skal lage avokado og banan, kanskje ikke så bra til middag men:)
har gitt det mye til kvelds jeg! ...inntil hun fikk så hard mage av bananen at jeg måtte gå over til grøt til kvelds! o_O

jumper-frills-ss.jpg
bongo-anika.jpg

smock-baggy-trousers.jpg

pant-jersey.jpg

Noen av sommerklærne som ble innkjøpt i dag:-)

har gitt det mye til kvelds jeg! ...inntil hun fikk så hard mage av bananen at jeg måtte gå over til grøt til kvelds! o_O

Sikkert veldig fin kvelds ja:-) Ikke reagert på banan her, men hun var ikke så glad i avokado sist, så spent på om hun vil ha det nå:-)

Back
Topp