Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MammatilDani 1.februar venter tålmodig;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hadde du hatt et hus som ser like grusomt ut som mitt hadde du håpet på at nurket hadde holdt seg inne litt til;-) Gjør mitt beste for å komme i mål før babyen kommer, men det går ikke akkurat fort unna når man har syk og sliten gravidkropp;-) Fått ferdig vogna i dag daTålmodig?! Åååh send ned noe av tolmodigheten her, jeg står med åpne armer!
Hadde du hatt et hus som ser like grusomt ut som mitt hadde du håpet på at nurket hadde holdt seg inne litt til;-) Gjør mitt beste for å komme i mål før babyen kommer, men det går ikke akkurat fort unna når man har syk og sliten gravidkropp;-) Fått ferdig vogna i dag daOgså tenkte jeg å få ryddet stue og kjøkken så mannen kan støvsuge og vaske gulv når han kommer hjem;-)
Hadde du hatt et hus som ser like grusomt ut som mitt hadde du håpet på at nurket hadde holdt seg inne litt til;-) Gjør mitt beste for å komme i mål før babyen kommer, men det går ikke akkurat fort unna når man har syk og sliten gravidkropp;-) Fått ferdig vogna i dag daOgså tenkte jeg å få ryddet stue og kjøkken så mannen kan støvsuge og vaske gulv når han kommer hjem;-)
Det gjør jegSå flink du er! Pass på å få hvilt deg litt også da!![]()
Stresser ikke noe særligHehe huset er ikke ferdig og klart for baby enda, men jeg er kjempeklar! Skal vel være glad for hver dag man får i fred og ro med husarbeidet... Men du må ikke stresse, ta det med roer lov å ha litt kaniner av og til, hvertfall med gravidkropp
![]()
Sikkert fornuftig med ihvertfall én oversiktlig tråd, ja.Venter fortsattSkal vi føre over i en ny tråd så den kan hete opprop?