God morgen!!

Mrs.J

Elsker forumet
Hei hei jenter.
Nå er det vel på tide at vi lager en opprop tråd?? Om vi venter, om ting er på gang, om vi er på overtid eller om vi har født??
Jeg kan godt lage denne tråden, men fint om alle som vil være med skriver på navnet sitt her og termin dato :)

Kryssedull - 5. Februar - superventing pågår

Ccmil 1.februar, venter fryktelig utålmodig :)

Selisa termin 27 februar, planlagt keisersnitt mellom 17-20 februar:)

Nøtteliten - 3.februar - venter utålmodig

BVforum via HTC

Gunnhjørdis, termin 10. og håper virkelig hun venter til termin med å komme! Har tre dager igjen på jobb før jeg kan begynne å gjøre huset babyklart.

MammatilDani 1.februar venter tålmodig;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Prøve å få til opprop hver dag da?:-) og i hvertfall hver dag man er inne, eller det er forandringer?

MammatilDani 1.februar venter tålmodig;-)

Tålmodig?! Åååh send ned noe av tolmodigheten her, jeg står med åpne armer!

Fersken, termin 9. februar =)

Tålmodig?! Åååh send ned noe av tolmodigheten her, jeg står med åpne armer!
Hadde du hatt et hus som ser like grusomt ut som mitt hadde du håpet på at nurket hadde holdt seg inne litt til;-) Gjør mitt beste for å komme i mål før babyen kommer, men det går ikke akkurat fort unna når man har syk og sliten gravidkropp;-) Fått ferdig vogna i dag da:-) Også tenkte jeg å få ryddet stue og kjøkken så mannen kan støvsuge og vaske gulv når han kommer hjem;-)

Hadde du hatt et hus som ser like grusomt ut som mitt hadde du håpet på at nurket hadde holdt seg inne litt til;-) Gjør mitt beste for å komme i mål før babyen kommer, men det går ikke akkurat fort unna når man har syk og sliten gravidkropp;-) Fått ferdig vogna i dag da:) Også tenkte jeg å få ryddet stue og kjøkken så mannen kan støvsuge og vaske gulv når han kommer hjem;-)

Så flink du er! Pass på å få hvilt deg litt også da! :)

Hadde du hatt et hus som ser like grusomt ut som mitt hadde du håpet på at nurket hadde holdt seg inne litt til;-) Gjør mitt beste for å komme i mål før babyen kommer, men det går ikke akkurat fort unna når man har syk og sliten gravidkropp;-) Fått ferdig vogna i dag da:-) Også tenkte jeg å få ryddet stue og kjøkken så mannen kan støvsuge og vaske gulv når han kommer hjem;-)

Hehe huset er ikke ferdig og klart for baby enda, men jeg er kjempeklar! Skal vel være glad for hver dag man får i fred og ro med husarbeidet... Men du må ikke stresse, ta det med ro :) er lov å ha litt kaniner av og til, hvertfall med gravidkropp ;)

Så flink du er! Pass på å få hvilt deg litt også da! :)
Det gjør jeg;) Setter meg ned ved første antydning til å bli sliten i ryggen.. Men nå har jeg ikke gjort noe på to dager siden jeg har vært så sliten, så i dag var det skikkelig deilig å komme i gang igjen:) Har bla vasket klær og redd opp vogna.. Også har jeg pyntet regntrekket med søte refleksklistremerker:) Synes det er så koselig å kunne kalle babytingene for husarbeid også;) Tar for meg et og et rom også tar jeg babytingene som hører til det aktuelle rommet som dessert, og da er det bare kos:) Akkurat ryddet stua nede, så nå skal jeg vaske over kurven og re den opp:) Gleder meg sånn;) Skal ta bilde når den er ferdig;)
Hehe huset er ikke ferdig og klart for baby enda, men jeg er kjempeklar! Skal vel være glad for hver dag man får i fred og ro med husarbeidet... Men du må ikke stresse, ta det med ro :) er lov å ha litt kaniner av og til, hvertfall med gravidkropp ;)
Stresser ikke noe særlig;) Tar litt av gangen.. Men har en venninnegjeng som kommer hit mens jeg er på sykehuset for å lage babyshower, og da må huset i hvertfall være sånn nogen lunde presentabelt;)Så lenge det er ryddig og støvsugd, så er jeg egentlig fornøyd:)

Venter fortsatt:-) Skal vi føre over i en ny tråd så den kan hete opprop?:-)

Back
Topp