God morgen Torsdag :-)

Bébbe

Elsker forumet
Tenkte jeg måtte dele synet som møtte meg på kjøkkenet etter å ha vært i kjelleren en turbå satt på ei vaskemaskin:

ImageUploadedByBV Forum1377755764.096339.jpg

Det var visst godt også ;)

Hva skal dere til med i dag da? Vi skal på besøk til svigerinna mi og nevøen min. Han har operert bort polypper, så må være hjemme fra barnehagen, og kjeder seg.
Her regner i dag, så blir nok ikke så mye ute.

Tenkte jeg måtte dele synet som møtte meg på kjøkkenet etter å ha vært i kjelleren en turbå satt på ei vaskemaskin:

Vis vedlegget 28365

Hva skal dere til med i dag da? Vi skal på besøk til svigerinna mi og nevøen min. Han har operert bort polypper, så må være hjemme fra barnehagen, og kjeder seg.
Hahahahahahah ! :D
FLott kickstart på dagen det der :p :D
Hihih =)
Søta!

Kos dere på besøk!
Jeg er trøtt etter sen senvakt i går og litt tidlig morgen. Gutta spiser frokost nå. Eller; T spiser, Lillebror slenger fra seg all mat :p
Straks skal vi levere i barnehagen, så skal Lillebror og jeg bare slappe av og sove litt etterpå :D

Skal til kusinen min idag... Tror det blir fint vær idag,så da skal vi være ute :-)

Måtte opp 05.15 ...........
Hcordan få storebror til å sove lenger? Legger seg til kl 19....
M sover jo helt til kvart på 8!!! Det er helt supert :-)

Sent from my GT-I9300

Vis vedlegget 28365

Hahaha!!! Og DEN maska da. Ser ut som at hun er preget av alvoret i å bli tatt på fersken. ;) :D Morro med litt rampestreker da, og det er tydelig at sjokolade er tingen, siden hun har fått kloa i både nugattien og o'boyen.:)

Vis vedlegget 28365

Ååååå, snakk om snapshot!!! :D :rolleyes: knallgod frokost det der! Virker som at Simone kan bli litt av ei rampefrøken ;)
På tide å sette Nugattiboksen i et høyskap? :p

God morgen!
Brrrr, kaldt her idag, 7 grader nå på morran :eek: på med ulltøy på ungen!!! Ullsokkene jeg kjøpte henne var aaaaltfor store, så må ut å kjøpe en pakke i str mindre ;)
Nå skal jeg på møte med veilederen min, og så vet jeg ikke helt hva jeg skal videre, er i litt dårlig form om dagen så vil helst hvile på sofaen...stressnakke og spenningshodepine er virkelig ikke noe gøy, men erfaringsmessig blir det bare verre om jeg legger meg nedpå og ikke gjør alle tingene som stresser meg :p ;)

Ei tulle som har lært å vise hvor mange år hun er :rolleyes:
ImageUploadedByBV Forum1377757787.824698.jpg
Bygge litt duplo før barnehagen :)
ImageUploadedByBV Forum1377757810.456296.jpg

Skal til kusinen min idag... Tror det blir fint vær idag,så da skal vi være ute :-)

Sent from my GT-I9300
Oioi, det var tidlig! :eek: tror ikke man kan gjøre så mye, enkelte barn er bare A barn ;)

Hahahahahahah ! :D
FLott kickstart på dagen det der :p :D
Hihih =)
Søta!

Kos dere på besøk!
Jeg er trøtt etter sen senvakt i går og litt tidlig morgen. Gutta spiser frokost nå. Eller; T spiser, Lillebror slenger fra seg all mat :p
Straks skal vi levere i barnehagen, så skal Lillebror og jeg bare slappe av og sove litt etterpå :D

Det høres ut som en god ide å slappe av og sove litt ja! Du er flink som, jobber, studerer og har to barn. Det må jeg si! :)

Sent from my GT-I9300

Deilig med fint vær da :) kos dere på besøk!

Det høres ut som en god ide å slappe av og sove litt ja! Du er flink som, jobber, studerer og har to barn. Det må jeg si! :)
NÅja, har nesten ikke fått lest til arbeidskravet som skal leveres inn neste fredag, så flink er kanskje ikke rette ordet :p
Ble mer jobb enn planlagt, men vi trenger det i månedene frem til kontantstøtten, så da får det bare bli slik :D
Skippertak er jeg god på :p

Hahaha!!! Og DEN maska da. Ser ut som at hun er preget av alvoret i å bli tatt på fersken. ;) :D Morro med litt rampestreker da, og det er tydelig at sjokolade er tingen, siden hun har fått kloa i både nugattien og o'boyen.:)

Hehe ;) ja hun likte ikke å bli fratatt boksen OG tenk at jeg vaska bort nugattien på handa som hun hadde tenkt å kose seg med! ;-p hun slekter nok på pappan når det gjelder sjokolade. Jeg klarer ikke nugatti, oboy og slikt. Visste faktisk ikke at vi hadde nugatti ;)

Hehe ;) ja hun likte ikke å bli fratatt boksen OG tenk at jeg vaska bort nugattien på handa som hun hadde tenkt å kose seg med! ;-p hun slekter nok på pappan når det gjelder sjokolade. Jeg klarer ikke nugatti, oboy og slikt. Visste faktisk ikke at vi hadde nugatti ;)
Hihi.. Spørst om Simone og KE hadde et felles gjemmested for den boksen der da.;) Vi spiser heller ikke nugatti. Det blir for søtt asså..

Jeg fant Jenny badende i vannet fra vannskåla til katten tidligere i dag. Klissklass! Burde jo skjønt at hun hadde gjort noe fanteri da, for ut i fra lydene å dømme, så var hun SÅ fornøyd med egen innsats.:p

Hihi.. Spørst om Simone og KE hadde et felles gjemmested for den boksen der da.;) Vi spiser heller ikke nugatti. Det blir for søtt asså..

Jeg fant Jenny badende i vannet fra vannskåla til katten tidligere i dag. Klissklass! Burde jo skjønt at hun hadde gjort noe fanteri da, for ut i fra lydene å dømme, så var hun SÅ fornøyd med egen innsats.:p
Her blir det helt stille om han får ut noe spennende fra skuffen :o
Vi bruker aldri nugatti, bortsett fra på hytta :D Så nå har det blitt med en boks ned derfra, men T vet heldigvis ikke at den er her. Det er aldri noe spørsmål om nugatti med mindre vi er på hytta :p

Nei her gjespes det i alle kanter, tror vi legger oss :p

Ååååå, snakk om snapshot!!! :D :rolleyes: knallgod frokost det der! Virker som at Simone kan bli litt av ei rampefrøken ;)
På tide å sette Nugattiboksen i et høyskap? :p

Hehe ;) ja jeg sprang å henta tlf. Hun er nok allerede ei lita rampejente ;) hun vet det ikke er lov å knipe, slå, lugge og klore, men gjør det likevel, og ler når andre får vondt og vi sier nei og tar hun vekk. Så hun har tendenser til å bli rampete ;) hun liker å slå ting og er veldig hardhendt. Håper det går seg til og ikke blir et problem i bhg f.eks. Synd vi ikke har bhg plass, for nå har alle vi kjenner og alle her i nabolaget starta i bhg og jeg ser at hun hadde hatt godt av mer omgang med andre jevngamle. Men det går nok bra likevel..vi er vel ikke de eneste uten bhg plass ;-)
Nugattien er forresten flytta ja..og oboyen, kaffepulveret, melet og andre saker. Vi får skaffe en skuffelås på den skuffen, for vi har ikke høye skap utenom glassskap og det ser ikke fint ut med mat inni de :)

Hehe ;) ja jeg sprang å henta tlf. Hun er nok allerede ei lita rampejente ;) hun vet det ikke er lov å knipe, slå, lugge og klore, men gjør det likevel, og ler når andre får vondt og vi sier nei og tar hun vekk. Så hun har tendenser til å bli rampete ;) hun liker å slå ting og er veldig hardhendt. Håper det går seg til og ikke blir et problem i bhg f.eks. Synd vi ikke har bhg plass, for nå har alle vi kjenner og alle her i nabolaget starta i bhg og jeg ser at hun hadde hatt godt av mer omgang med andre jevngamle. Men det går nok bra likevel..vi er vel ikke de eneste uten bhg plass ;-)
Nugattien er forresten flytta ja..og oboyen, kaffepulveret, melet og andre saker. Vi får skaffe en skuffelås på den skuffen, for vi har ikke høye skap utenom glassskap og det ser ikke fint ut med mat inni de :)
Hehe, kan kanskje være en idé ja! :p
Vi satte skuffelås på matskuffa, men hun får trekt den ut 4cm likevel...akkurat nok til å få fingrene imellom, så fyker skuffa igjen som et prosjektil fordi den er så tung og da satte fingrene imellom :eek: så nå ble låsen fjerna igjen! Fant ut at det var bedre at hun tømte mel og sukker utover gulvet enn at fingrene går i klem ;)

Har hatt møte med veilederen min og avklart tema for masteren...nå skal jeg sette i gang med å avtale og lage intervju :eek: ...eeeller lese litt til de andre tre eksamenene jeg har før jul :confused: blir så demotivert av alt arbeidet at jeg vil bare gå hjem og legge meg :confused: meeeen får vel legge i en halvhjerta halvdags innsats før jeg tusler hjem når parkeringa går ut kl 12 :p

Back
Topp