God morgen tirsdag

hehe, her bruker jeg ennå skinnposen :P
MEN skal bytte til sportdel nå tenker jeg! Hun er ikke fornøyd med å sitte i bagdelen, tror hun ser for lite i den, og kommer for langt bak.
Hermine sov fra 9-10.15 og slokna på nytt da vi gikk til apoteket kl 12 :eek: :D Sovedag! :)

Eskil prøvelå en tfk sportsdel i går :) lå som støpt, men det var rart å ikke ha øyekontakt med han. Vi kan jo ikke snu vår sportsdel heller
Så han får nøye seg med bagen litt til,, men det begynner å bli trangt.

God ettermiddag!
Har en liten pustepause i husarbeid og matlaging. Vi har vært hjemme i dag, men gikk en tur i sola tidligere:
ImageUploadedByBV Forum1367931410.410454.jpg

Hun storkoste seg og kika nysgjerrig på alt. Det var første gang hun ikke sovna med en gang i vogna, så det var artig for meg også å kunne snakke med hun mens vi gikk :-)

slapp av, DU får jo ny liten baby om kort tid :p ;)
Hermine har alltid ligget på sida og sovet da, men nå hiver hun seg over selv da! ;)

haha ja får jo det.. men er bare sykt hvor fort tiden har fått med Liana :eek: mye raskere nå når jeg har 2 barn, enn bare 1 barn ;) Okey, nei her har hun alltid sovet på ryggen, helt til noen uker tilbake ;) skjønner godt at hun vil ligge på siden :P

God ettermiddag!
Har en liten pustepause i husarbeid og matlaging. Vi har vært hjemme i dag, men gikk en tur i sola tidligere:
Vis vedlegget 13836

Hun storkoste seg og kika nysgjerrig på alt. Det var første gang hun ikke sovna med en gang i vogna, så det var artig for meg også å kunne snakke med hun mens vi gikk :)
Åh så herlig :D

GJETT om hun var fornøyd med sportsdelen! :D
1367934869864.jpg1367934882084.jpg

...litt trøtt bare :P

Eskil prøvelå en tfk sportsdel i går :) lå som støpt, men det var rart å ikke ha øyekontakt med han. Vi kan jo ikke snu vår sportsdel heller
Så han får nøye seg med bagen litt til,, men det begynner å bli trangt.
vi kan jo ha sportsdelen mot oss, så det er en STOR fordel! :) Hun satte VELDIG godt i den nå, vi prøvde for en måneds tid siden men da var hun ikke på langt nær stødig nok til å sitte i den ;)
Hun satte i ei Briovogn sørpå som ikke kunne vendes, og jeg likte ikke å ikke ha noe kontakt med henne mens vi trillet!

God ettermiddag!
Vis vedlegget 13836

Hun storkoste seg og kika nysgjerrig på alt. Det var første gang hun ikke sovna med en gang i vogna, så det var artig for meg også å kunne snakke med hun mens vi gikk :)
Så flott hun har det! :D
Er et "problem" her også at hun sovner med en gang ;)

Her er store, lille Lillebror da, og den lille plassen han har :-p
ImageUploadedByBV Forum1367945182.891404.jpg
Men det funker ;)

Nusselige barna! :D

Blir nok å prøve sportsdelen igjen her også snart :) Det var ikke veldig poulært sist, men etterpå har vi omtrent bare brukt bæreselen. Tror bare vi har brukt bagvogna en 2-3 ganger siste måneden, og det var fordi det var dårlig vær.. Kan heldigvis sette sportsdelen hvilken vei vi vil, så han må finne seg i å se på mamma'n sin :p

Digger at DeeDee the Dragon stadig dukker opp på bilder med September 2012-barna :p:D:rolleyes: haha

Blir nok å prøve sportsdelen igjen her også snart :) Det var ikke veldig poulært sist, men etterpå har vi omtrent bare brukt bæreselen. Tror bare vi har brukt bagvogna en 2-3 ganger siste måneden, og det var fordi det var dårlig vær..

Digger at DeeDee the Dragon stadig dukker opp på bilder med September 2012-barna :p:D:rolleyes: haha
Hehe ja, det er litt komisk :-) hvilken vogn har dere?

Hehe ja, det er litt komisk :) hvilken vogn har dere?

En gammel Emmaljunga Classic :) Nedarvet fra nevøene mine :p Den ser ikke ut, falmet som den er etter 9 års bruk, men den funker greit, så vi gadd ikke kjøpe ny. Det er ikke så lenge det står på med disse bagvognene likevel. :p

En gammel Emmaljunga Classic :) Nedarvet fra nevøene mine :p Den ser ikke ut, falmet som den er etter 9 års bruk, men den funker greit, så vi gadd ikke kjøpe ny. Det er ikke så lenge det står på med disse bagvognene likevel. :p
Så lenge den fungerer er det jo fint :)
Jeg savner emmaljungaen vi kjøpte ny til T... Men liker masse med den nye vogna også! :)

Fine barn dette! :) vi skulle også prøve oss på sportsvogna i dag (har 2 stk + kombivogn) :P men det ene hjulet på vognen som står hos oss var det hull i :( så måtte lappe å styre på..haha.. så blir tur imårra istedenfor :) den andre vogna står hos mora mi, og gadd ikke hente den :P men Liana HATER å ligge i vogn da, så hun har sittet en liten stund, men blir lettere med sportsvogn, hun kan ikke gå glipp av noe :P de jeg har er forovervendt, men det blir man fort vant til, også på den jeg har brukt mest er det et slags "vindu" i skydden (eller hva det nå heter), så får sett snuppa via den :D

Fine barn dette! :) vi skulle også prøve oss på sportsvogna i dag (har 2 stk + kombivogn) :p men det ene hjulet på vognen som står hos oss var det hull i :( så måtte lappe å styre på..haha.. så blir tur imårra istedenfor :) den andre vogna står hos mora mi, og gadd ikke hente den :p men Liana HATER å ligge i vogn da, så hun har sittet en liten stund, men blir lettere med sportsvogn, hun kan ikke gå glipp av noe :p de jeg har er forovervendt, men det blir man fort vant til, også på den jeg har brukt mest er det et slags "vindu" i skydden (eller hva det nå heter), så får sett snuppa via den :D
Vindu er det på vår også, når jeg tenker meg om. Har jo ikke set på den på et år eller noe, kjøpte den tidlig i graviditeten.
Ja, man blir vant til det, men likevel synes jeg det er litt vemodig!
Vi har kjøpt en plate som kan settes i bagdelen da, slik at han kan sitte litt :D

Blir nok å prøve sportsdelen igjen her også snart :) Det var ikke veldig poulært sist, men etterpå har vi omtrent bare brukt bæreselen. Tror bare vi har brukt bagvogna en 2-3 ganger siste måneden, og det var fordi det var dårlig vær.. Kan heldigvis sette sportsdelen hvilken vei vi vil, så han må finne seg i å se på mamma'n sin :p

DeeDee var skuffende lite populær her altså :oops: :p Hun bare plukker på merkelappen og på speilet på halen o_O Snodige unge!

du det profilbildet ditt er bare NYDELIG!!! Han ER så skjønn den gutten! :rolleyes:

Nårh, tusen takk for det:) Koselig og høre<3<3<3 Hu Hermine er ei vakker tulle hu også<3

Back
Topp