God morgen tirsdag

Hvor mange skumpinner kan babyen få??
jeg aner ikke, men Hermine spiste sikkert 15stk en dag :eek: MEN da bæsja hun 1 gang i timen dagen etterpå... :P Vet ikke om det hadde noen sammenheng da, det er jo bare mais stort sett ;)

jeg aner ikke, men Hermine spiste sikkert 15stk en dag :eek: MEN da bæsja hun 1 gang i timen dagen etterpå... :p Vet ikke om det hadde noen sammenheng da, det er jo bare mais stort sett ;)
Han var så fornøyd nå :o
Har spist 4 tror jeg. Mistet tellingen :p
En til da...

Ja, stesss kan utgjøre mye, men jeg synes produksjonen din har holdt lenge på hovedsaklig pumping, det er det ikke alle som får til =) Og MME er bra det og ;)

Ja, det er godt å komme seg ut! Jeg har sendt mld til ei venninne om vi skal dra sammen. Jeg er ikke alltid like flink til å dra slik alene :p
Merka at produskjonen dalte drastisk med en gang hun begynte å sove bedre på natta! ;) Så er nok nattammingen som har holdt det ved like så lenge!
Ja, vet at mme er bra, men vil gjerne gi mm så lenge som mulig for å styrke tarmen til å tåle kumelk senere ;)

Han var så fornøyd nå :eek:
Har spist 4 tror jeg. Mistet tellingen :p
En til da...
jaaaada, 5 gjør nok ingenting ;)
Hermine knaska sånne hele togturen og flyturen hun :P

Merka at produskjonen dalte drastisk med en gang hun begynte å sove bedre på natta! ;) Så er nok nattammingen som har holdt det ved like så lenge!
Ja, vet at mme er bra, men vil gjerne gi mm så lenge som mulig for å styrke tarmen til å tåle kumelk senere ;)
Ja, jeg skjønner det =) Men går det ikke mer, så går det ikke ;)
Nattamming gjør underverker for produksjonen ja!

IKKE en god natt på meg. Lillebror er storfornøyd selvom han våknet altfor tidlig.
Han var for trøtt for kveldsgrøt i går så jeg prøver å gi han nå, men han var ikke så interessert som jeg hadde håpet.
Håpet mest på at han skulle ta en god porsjon og sove masse etterpå :p
Blir nok en rolig dag på oss inntil jeg har fått duppet litt når han skal sove.
Barnetreffen er åpen i dag, så vi får se om vi tar oss en tur :D

Uff da, nesten ingenting er mer slitsomt enn å gå rundt å være trøtt og ikke kan sove :( du får hive innpå masse kaffe og energidrikker :P hehe.. eller sove når han sover :P :)

Uff da, nesten ingenting er mer slitsomt enn å gå rundt å være trøtt og ikke kan sove :( du får hive innpå masse kaffe og energidrikker :P hehe.. eller sove når han sover :P :)
Ja jeg duppet så vist litt før kl 9!
Nå er vi pp vei til barnetreff og sola gjør underverker! Men det blir jammen meg kokvarmt i vogna!!!

Ja, jeg skjønner det =) Men går det ikke mer, så går det ikke ;)
Nattamming gjør underverker for produksjonen ja!

ja det er jammen sant! Liana sov i 5-6 timer på natta i strekk, fra første dag :eek: :D så det gikk veeeeldig utover produksjonen..hadde ikke nok melk til hun noen gang, så måtte gi mme i tillegg.. hun gikk ned 20% av fødselsvekta innen 2 dager etter hun var født :( så da ville jeg bare fete hun opp igjen :P

Nå er vi pp vei til barnetreff og sola gjør underverker! Men det blir jammen meg kokvarmt i vogna!!!

Ja sol og frisk luft gjør mye :D det blir fort varmt i en lun vogn ja, vurderer å gå over til sportsvogna her, tror det blir for varmt å sitte i voksi posen som er full av ull og dun :P dere får kose dere masse på barnetreff! :D

God formiddag :)
Her har natten vært fin, bare jeg som ikke "klarte" å legge meg tidlig :P hehe.. Liana sover søtt å senga si nå, også har hun blitt helt hekta på å legge seg over på siden når hun sover :P innser da at man ikke har en liten baby lenger :( :) hehe.. Seinere idag skal jeg og Emira på utendørs-dugnad i barnegahen, så flaks at det er så nydelig vær ute idag :D Ellers blir det nok en liten tur ut med vogn etterpå i go'været :)

Ja sol og frisk luft gjør mye :D det blir fort varmt i en lun vogn ja, vurderer å gå over til sportsvogna her, tror det blir for varmt å sitte i voksi posen som er full av ull og dun :P dere får kose dere masse på barnetreff! :D
Takk! Vi kastet både dyne og lue nå, han var helt svett!!

Det blir bare så klissete :p
har innfunnet meg med at det kommer til å bli mye kliss framover nå :P Våtservietter er en fin ting ;) MEN synes ikke hun griser så mye med de, for hun tar hele biter og tygger, sutter ikke bare på de ;)

hehe, her bruker jeg ennå skinnposen :P
MEN skal bytte til sportdel nå tenker jeg! Hun er ikke fornøyd med å sitte i bagdelen, tror hun ser for lite i den, og kommer for langt bak.
Hermine sov fra 9-10.15 og slokna på nytt da vi gikk til apoteket kl 12 :eek: :D Sovedag! :)

aaah, jeg koser meg med kaffe mens Hermine leker støvsuger og spiser brødsmuler under kjøkkenbordet :D :rolleyes: :)
Hun var 8030gr og 70.5cm på kontroll idag. 46 rundt hodet! :) Hun har gått opp 140gr på 1 måned :eek: Ikke mye å skryte av det altså! MEN blitt 4cm lengre på 2 måneder :P

God formiddag :)
Her har natten vært fin, bare jeg som ikke "klarte" å legge meg tidlig :p hehe.. Liana sover søtt å senga si nå, også har hun blitt helt hekta på å legge seg over på siden når hun sover :p innser da at man ikke har en liten baby lenger :( :) hehe.. Seinere idag skal jeg og Emira på utendørs-dugnad i barnegahen, så flaks at det er så nydelig vær ute idag :D Ellers blir det nok en liten tur ut med vogn etterpå i go'været :)
slapp av, DU får jo ny liten baby om kort tid :P ;)
Hermine har alltid ligget på sida og sovet da, men nå hiver hun seg over selv da! ;)

har innfunnet meg med at det kommer til å bli mye kliss framover nå :P Våtservietter er en fin ting ;) MEN synes ikke hun griser så mye med de, for hun tar hele biter og tygger, sutter ikke bare på de ;)
Eskil reagerer veldig fort på våtservietter rundt munnen... Må begynne å ha med kluter med vann og olje på i pose tror jeg.

Eskil reagerer veldig fort på våtservietter rundt munnen... Må begynne å ha med kluter med vann og olje på i pose tror jeg.
Ja, Hermine også, får røde prikker på haka o_O Bruker sånne tørre engangskluter i stumpen, har de alltid med for stort sett har man jo tilgang på vann når man bytter bleie...ingen dum idè og bare væte de ferdig hjemme og ha klar! :)

Back
Topp