jeg aner ikke, men Hermine spiste sikkert 15stk en dagHvor mange skumpinner kan babyen få??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg aner ikke, men Hermine spiste sikkert 15stk en dagHvor mange skumpinner kan babyen få??
Han var så fornøyd nåjeg aner ikke, men Hermine spiste sikkert 15stk en dagMEN da bæsja hun 1 gang i timen dagen etterpå...
Vet ikke om det hadde noen sammenheng da, det er jo bare mais stort sett
![]()
Merka at produskjonen dalte drastisk med en gang hun begynte å sove bedre på natta!Ja, stesss kan utgjøre mye, men jeg synes produksjonen din har holdt lenge på hovedsaklig pumping, det er det ikke alle som får til =) Og MME er bra det og
Ja, det er godt å komme seg ut! Jeg har sendt mld til ei venninne om vi skal dra sammen. Jeg er ikke alltid like flink til å dra slik alene![]()
jaaaada, 5 gjør nok ingentingHan var så fornøyd nå
Har spist 4 tror jeg. Mistet tellingen
En til da...
Ja, jeg skjønner det =) Men går det ikke mer, så går det ikkeMerka at produskjonen dalte drastisk med en gang hun begynte å sove bedre på natta!Så er nok nattammingen som har holdt det ved like så lenge!
Ja, vet at mme er bra, men vil gjerne gi mm så lenge som mulig for å styrke tarmen til å tåle kumelk senere![]()
Det blir bare så klissetejaaaada, 5 gjør nok ingenting
Hermine knaska sånne hele togturen og flyturen hun![]()
IKKE en god natt på meg. Lillebror er storfornøyd selvom han våknet altfor tidlig.
Han var for trøtt for kveldsgrøt i går så jeg prøver å gi han nå, men han var ikke så interessert som jeg hadde håpet.
Håpet mest på at han skulle ta en god porsjon og sove masse etterpå
Blir nok en rolig dag på oss inntil jeg har fått duppet litt når han skal sove.
Barnetreffen er åpen i dag, så vi får se om vi tar oss en tur![]()
Ja jeg duppet så vist litt før kl 9!Uff da, nesten ingenting er mer slitsomt enn å gå rundt å være trøtt og ikke kan sovedu får hive innpå masse kaffe og energidrikker
hehe.. eller sove når han sover
![]()
![]()
Ja, jeg skjønner det =) Men går det ikke mer, så går det ikke
Nattamming gjør underverker for produksjonen ja!
Ja jeg duppet så vist litt før kl 9!
Nå er vi pp vei til barnetreff og sola gjør underverker! Men det blir jammen meg kokvarmt i vogna!!!
Takk! Vi kastet både dyne og lue nå, han var helt svett!!Ja sol og frisk luft gjør myedet blir fort varmt i en lun vogn ja, vurderer å gå over til sportsvogna her, tror det blir for varmt å sitte i voksi posen som er full av ull og dun
dere får kose dere masse på barnetreff!
![]()
har innfunnet meg med at det kommer til å bli mye kliss framover nåDet blir bare så klissete![]()
hehe, her bruker jeg ennå skinnposenJa jeg duppet så vist litt før kl 9!
Nå er vi pp vei til barnetreff og sola gjør underverker! Men det blir jammen meg kokvarmt i vogna!!!
så deilig da! Dere er heldige! Her er det 10 grader og MASSE vind idagTakk! Vi kastet både dyne og lue nå, han var helt svett!!
slapp av, DU får jo ny liten baby om kort tidGod formiddag
Her har natten vært fin, bare jeg som ikke "klarte" å legge meg tidlighehe.. Liana sover søtt å senga si nå, også har hun blitt helt hekta på å legge seg over på siden når hun sover
innser da at man ikke har en liten baby lenger
![]()
hehe.. Seinere idag skal jeg og Emira på utendørs-dugnad i barnegahen, så flaks at det er så nydelig vær ute idag
Ellers blir det nok en liten tur ut med vogn etterpå i go'været
![]()
Kan jo alltids gjøre et forsøk da. Mehehe..Skulle gjerne byttet plass med mannen fra mandagen av jeg og, men han har litt vanskeligheter med å amme Lillebror![]()
![]()
Eskil reagerer veldig fort på våtservietter rundt munnen... Må begynne å ha med kluter med vann og olje på i pose tror jeg.har innfunnet meg med at det kommer til å bli mye kliss framover nåVåtservietter er en fin ting
MEN synes ikke hun griser så mye med de, for hun tar hele biter og tygger, sutter ikke bare på de
![]()
Ja, Hermine også, får røde prikker på hakaEskil reagerer veldig fort på våtservietter rundt munnen... Må begynne å ha med kluter med vann og olje på i pose tror jeg.