God morgen tirsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
IKKE en god natt på meg. Lillebror er storfornøyd selvom han våknet altfor tidlig.
Han var for trøtt for kveldsgrøt i går så jeg prøver å gi han nå, men han var ikke så interessert som jeg hadde håpet.
Håpet mest på at han skulle ta en god porsjon og sove masse etterpå :p
Blir nok en rolig dag på oss inntil jeg har fått duppet litt når han skal sove.
Barnetreffen er åpen i dag, så vi får se om vi tar oss en tur :D

Lillebror har forresten hatt et gjennombrudd hva angår pinsetgrep og blw!
Eller, det vil si, grepet er ikke helt inne, men han klarer å plukke opp halve blåbær og putte de i munnen selv - på et vis :D

God morgen:)
Moro han greier pinsettgrepet og får små biter opp til og i munnen;) ikke like vellykket her, men snart så får han nok til:):D skal ut og kjøpe trampoline til jentene idag og ellers kose meg i hagen med raking og å klippe ned busker. Har stor og vill hage med masse blåbærlyng, tyttebær, bringebær og markjordbær;) er så moro når unga bare kan gå i hagen og plukke de bærene de har lyst på:) greit og ha en sånn hage også, men trenger litt stell som alle andre hager, koser meg i hagen så gjør meg ingenting:):):)

Håper Eskil sover en laaaang lur etterpp, så dere begge får hvilt dere litt:D

Moro han greier pinsettgrepet og får små biter opp til og i munnen;) ikke like vellykket her, men snart så får han nok til:):D skal ut og kjøpe trampoline til jentene idag og ellers kose meg i hagen med raking og å klippe ned busker. Har stor og vill hage med masse blåbærlyng, tyttebær, bringebær og markjordbær;) er så moro når unga bare kan gå i hagen og plukke de bærene de har lyst på:) greit og ha en sånn hage også, men trenger litt stell som alle andre hager, koser meg i hagen så gjør meg ingenting:):):)
Det høres ut som en drømmehage! Slik vil jeg også ha :D
Ja, det blir litt jobb, men det er jo så koselig =)

IKKE en god natt på meg. Lillebror er storfornøyd selvom han våknet altfor tidlig.
Han var for trøtt for kveldsgrøt i går så jeg prøver å gi han nå, men han var ikke så interessert som jeg hadde håpet.
Håpet mest på at han skulle ta en god porsjon og sove masse etterpå :p
Blir nok en rolig dag på oss inntil jeg har fått duppet litt når han skal sove.
Barnetreffen er åpen i dag, så vi får se om vi tar oss en tur :D
Hehe.. Kjenner til den lille "skuffelsen" når de ikke spiser godt på morningen og tar en tidlig dubb etter ei dårlig natt. :p Håper han blir trøtt om ikke så lenge, slik at du får hvilt deg litt.:)
Jenny er urolig rundt leggetider og på natta for tida. Siden jeg må tidlig opp og på jobb, har rollene "snudd" litt, og i går bytta jeg og mannen sider i senga slik at det er han som ser til henne og putter inni smokken på nattestid.
Syns hun er så god, for hun babler som en foss på morran!:)
Ønsker dere alle en god dag!!!

Hehe.. Kjenner til den lille "skuffelsen" når de ikke spiser godt på morningen og tar en tidlig dubb etter ei dårlig natt. :p Håper han blir trøtt om ikke så lenge, slik at du får hvilt deg litt.:)
Jenny er urolig rundt leggetider og på natta for tida. Siden jeg må tidlig opp og på jobb, har rollene "snudd" litt, og i går bytta jeg og mannen sider i senga slik at det er han som ser til henne og putter inni smokken på nattestid.

Skulle gjerne byttet plass med mannen fra mandagen av jeg og, men han har litt vanskeligheter med å amme Lillebror :p :o

Skulle gjerne byttet plass med mannen fra mandagen av jeg og, men han har litt vanskeligheter med å amme Lillebror :p :eek:
Jeg og mannen bytter plass i senga nå, så han gir smokk og kos når det er noe. Når jeg så hører at det er mattid så bytter vi plass, jeg ammer, og legger meg tilbake på andre sida av senga! Hermine sover myyye bedre uten å lukte puppen ;) :D

Lillebror har forresten hatt et gjennombrudd hva angår pinsetgrep og blw!
Eller, det vil si, grepet er ikke helt inne, men han klarer å plukke opp halve blåbær og putte de i munnen selv - på et vis :D
SÅ flott da! :D Her har pinsettgrepet gjort underverket for apetitten altså! Hun klarer fortsatt ikke å ta riktig størrelse av bitene av hel mat, tygger over ALTFOR mye og må spytte ut igjen o_O MEN nå kan jeg legge foran henne små brødbiter, puffet havre, cheerios, mais og erter. Og hun spiser som BARE det :rolleyes: I går spiste hun ei HEL brødskive OG en smoothie til lunsj :D
Går mot slutten på melkeproduksjonen nå :( Den bare daler og daler, så blir nok mer og mer mat på snuppa! ;)

God morgen!
Hermine sovna 19.30 i går, UTSLITT etter reisen, og våkna 06.30 idag! Da tok pappan henne med på badet så fikk jeg sove til 07.30, HEEERLIG etter ei uke med særdeles lite søvn!
Men stakkars ungen var så trøtt da klokka blei 09 at hun sovna med frokostbordet :rolleyes: Så nå snorker hun i senga si, jeg spiser frokost og kl 11 skal vi på 9(!!!) månederskontroll! :eek: :)
Ellers blir det å vaske klær, pakke og gjøre oss klar for ny reise i morra! Stakkars babyen som bare får 2 netter hjemme altså! o_O

vi gjorde det samme her! Jeg fikk henne til amming da :P men ellers sov hun myyye bedre når pappan liksom skulle få avbrutt søvnen sin og gi smokk og vann og what not! :eek: o_O :P

du det profilbildet ditt er bare NYDELIG!!! Han ER så skjønn den gutten! :rolleyes:

Det høres ut som en drømmehage! Slik vil jeg også ha :D
Ja, det blir litt jobb, men det er jo så koselig =)

De fleste vil nok bare ha gressplen, men jeg er utrolig glad i hagen min:) kan ta bilder og legge ut om noen vil se:) jaah, kjempekos og drive på i hagen også blir det så fint og se på også og da trives man jo enda bedre med rompa godt planta i solstolen på vatandaen i sommer:)

God morgen!
Hermine sovna 19.30 i går, UTSLITT etter reisen, og våkna 06.30 idag! Da tok pappan henne med på badet så fikk jeg sove til 07.30, HEEERLIG etter ei uke med særdeles lite søvn!
Men stakkars ungen var så trøtt da klokka blei 09 at hun sovna med frokostbordet :rolleyes: Så nå snorker hun i senga si, jeg spiser frokost og kl 11 skal vi på 9(!!!) månederskontroll! :eek: :)
Ellers blir det å vaske klær, pakke og gjøre oss klar for ny reise i morra! Stakkars babyen som bare får 2 netter hjemme altså! o_O

Godt at hun får sovet ut da!
Vi tok oss en dupp, men den varte ikke så lenge :p
Fortsatt usikker på om vi skal våge oss på barnetreffen i dag, da begge er i dårlig humør :p
Men om vi går om en stund så han får en god dupp i vogna først, så hadde det vært koselig!
Nå knasker han på skumpinner - fornøyd som bare det!

Godt at Hermine spiser bedre da, ettersom melken minker. Herlighet, du har stått SÅ på med den pumpingen din, jeg er helt imponert!

Godt at hun får sovet ut da!
Vi tok oss en dupp, men den varte ikke så lenge :p
Fortsatt usikker på om vi skal våge oss på barnetreffen i dag, da begge er i dårlig humør :p
Men om vi går om en stund så han får en god dupp i vogna først, så hadde det vært koselig!
Nå knasker han på skumpinner - fornøyd som bare det!

Godt at Hermine spiser bedre da, ettersom melken minker. Herlighet, du har stått SÅ på med den pumpingen din, jeg er helt imponert!
Erfaringen min er at vi begge blir i bedre humør av å komme oss litt ut å treffe andre folk ;) Og funker det ikke er det jo bare å gå hjem igjen! :)

Ja, er begynt å ta av fryselageret nå! Greit å bruke opp all mm først, før vi går over på mme! Hadde jo håpa på å fortsette pumpinga til hun blei ett år, men når det er under 1dl melk per pumping synes jeg liksom ikke det er verdt alt styret o_O Får se, kanskje det tar seg litt opp igjen når jeg får roa ned etter all reisinga. Kan jo ha noe med stresset den siste uka å gjøre også! ;)

Erfaringen min er at vi begge blir i bedre humør av å komme oss litt ut å treffe andre folk ;) Og funker det ikke er det jo bare å gå hjem igjen! :)

Ja, er begynt å ta av fryselageret nå! Greit å bruke opp all mm først, før vi går over på mme! Hadde jo håpa på å fortsette pumpinga til hun blei ett år, men når det er under 1dl melk per pumping synes jeg liksom ikke det er verdt alt styret o_O Får se, kanskje det tar seg litt opp igjen når jeg får roa ned etter all reisinga. Kan jo ha noe med stresset den siste uka å gjøre også! ;)
Ja, stesss kan utgjøre mye, men jeg synes produksjonen din har holdt lenge på hovedsaklig pumping, det er det ikke alle som får til =) Og MME er bra det og ;)

Ja, det er godt å komme seg ut! Jeg har sendt mld til ei venninne om vi skal dra sammen. Jeg er ikke alltid like flink til å dra slik alene :p

Hvor mange skumpinner kan babyen få??

Back
Topp