God morgen (lørdag)

Shauri

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg og storebror spist frokost. Daniel leker, storebror ser Lille Jack på ipad - og jeg koser meg med en kaffi for første gang siden jeg ble syk på søndag!

Om to timer er jeg i dusjen og gjør meg og Daniel badeklare for babysvømming.
Ellers må vi vel finne en gave til han svogeren min også i dag.

Hva er deres planer?

Morn! Her våkna vesla 06.30, fikk litt pupp, og sovna igjen. Så nå ligger hun ved siden av meg og sover. Jeg ligger her, uthvilt, og hører på at det stormer ute. Det knaker og rister i huset.:eek: Oppkjørselen er gravd ut av alt vannet som har smelta iløpet av natta, så mannen gikk nettopp ut for å ta en kikk. Gøygøygøy. ..
Ellers har vi ingen planer, men jeg tenker det blir innedag.;) Kunne egentlig tenkt meg å dra alene til byen for å handle, men må kjøre over er bru for å komme dit, og dette er ikke lørdagen for å havne på sjøen. .;):p

Lillebror ville ta morgen 5.30 han! Men jeg fikk han heldigvis til å sove litt til, vi stod opp rett flr kl 7!
Tidlig til å være oss, men også litt godt å komme opp!
T er på badet med pappaen nå, spørs om vi skal la han sove litt til. De to skal i Kvitfjell og se utfor i dag =)
Lille og jeg skal være hjemme og gå en tur og møte familien som skal ake og grille i en bakke litt bortenfor oss :D
Ser ut som det blir en strålende dag!

Morn! Her våkna vesla 06.30, fikk litt pupp, og sovna igjen. Så nå ligger hun ved siden av meg og sover. Jeg ligger her, uthvilt, og hører på at det stormer ute. Det knaker og rister i huset.:eek: Oppkjørselen er gravd ut av alt vannet som har smelta iløpet av natta, så mannen gikk nettopp ut for å ta en kikk. Gøygøygøy. ..
Ellers har vi ingen planer, men jeg tenker det blir innedag.;) Kunne egentlig tenkt meg å dra alene til byen for å handle, men må kjøre over er bru for å komme dit, og dette er ikke lørdagen for å havne på sjøen. .;):p
Uffda, best å holde seg hjemme kanskje?

Oi shit!!! :D

Goood morgen!! Her var d mårran klokka 7! Så nå har hun fått frokost og ligger sidenav meg i sofaen og lager alle lydene hun kan, høyt! Håper hun sovner igjen snart så jeg kan sove bittelitt til! Idag skal vi ingenting tror jeg. Kanskje bort til gamle huset til svigers å hente siste tingene til mannen før de flytter :) håper på litt sol og lite vind så vi kan være litt ute! :)

Goood morgen!! Her var d mårran klokka 7! Så nå har hun fått frokost og ligger sidenav meg i sofaen og lager alle lydene hun kan, høyt! Håper hun sovner igjen snart så jeg kan sove bittelitt til! Idag skal vi ingenting tror jeg. Kanskje bort til gamle huset til svigers å hente siste tingene til mannen før de flytter :) håper på litt sol og lite vind så vi kan være litt ute! :)

Deilig å få kommet seg ut da! :D
Lillebror ligger også i sofaen ved siden av meg. Men han snakker ikke så mye nå, bare kikekr rundt og spreller. Nå er han helt oppe på strake armer når han ligger på magen :D

Ja, Lillebror har sovnet for første dupp før kl 9.30 :p
Slik blir det når man står opp så tidlig ;)
VI har kost oss med deilig frokost. Litt oppdelt da, for T ville så gjerne se litt barne-tv før de skal av gårde, så han fikk sitte der =) Men vi har ikke så stor leilighet heller, så vi satt jo nesten ved siden av hverandre likevel :p
Nå skal jeg hjelpe de med å finne frem litt klær og slikt, og så skal jeg ordne meg selv litt.
Det er egentlig veldig deilig å sløve på morgenen og stelle seg senere har jeg funnet ut. Jeg er egentlig ganske avhengig av å dusje og ordne med når jeg står opp.
Det blir en utrolig fin dag i dag, altså! Gleder meg til å rusle med Lillebror i bæretøy (klarer ikke å bestemme meg for hvilket) og møte familien :D

Vi stod opp halv ni i dag:-) Ammet klokka halv ett i natt, da hadde hun sovet fra halv sju, så sov hun til halv sju om morran og så til halv ni, skal ikke klage:-)
I kveld skal vi bort til et vennepar av oss å spise middag, lurer på om jeg skal t amed pysj og sånn til henne, så jeg bare kan legge henne i senga si når vi kommer hjem, noen som har erfaringer på at det kan gå bra?:-)

Ellers skal vi snart på butikken, det er skikkelig drittvær i dag så vi tar bilen:-)

Oi, vann er ikke å spøke med nei:eek:

Ja, Lillebror har sovnet for første dupp før kl 9.30 :p
Slik blir det når man står opp så tidlig ;)
VI har kost oss med deilig frokost. Litt oppdelt da, for T ville så gjerne se litt barne-tv før de skal av gårde, så han fikk sitte der =) Men vi har ikke så stor leilighet heller, så vi satt jo nesten ved siden av hverandre likevel :p
Nå skal jeg hjelpe de med å finne frem litt klær og slikt, og så skal jeg ordne meg selv litt.
Det er egentlig veldig deilig å sløve på morgenen og stelle seg senere har jeg funnet ut. Jeg er egentlig ganske avhengig av å dusje og ordne med når jeg står opp.
Det blir en utrolig fin dag i dag, altså! Gleder meg til å rusle med Lillebror i bæretøy (klarer ikke å bestemme meg for hvilket) og møte familien :D

Høres ut som en koselig dag:-)

Vi stod opp halv ni i dag:) Ammet klokka halv ett i natt, da hadde hun sovet fra halv sju, så sov hun til halv sju om morran og så til halv ni, skal ikke klage:)
I kveld skal vi bort til et vennepar av oss å spise middag, lurer på om jeg skal t amed pysj og sånn til henne, så jeg bare kan legge henne i senga si når vi kommer hjem, noen som har erfaringer på at det kan gå bra?:)

Ellers skal vi snart på butikken, det er skikkelig drittvær i dag så vi tar bilen:)
Det gjorde vi mye med T!
Til han var ganske stor. Da kunne vi være borte litt lenger og slapp å tenke på tannpuss, nattbleie og pysj når vi kom hjem! Så var det bare å bære han rett i seng :D

Det gjorde vi mye med T!
Til han var ganske stor. Da kunne vi være borte litt lenger og slapp å tenke på tannpuss, nattbleie og pysj når vi kom hjem! Så var det bare å bære han rett i seng :D

ja, mener jeg har lest at noen gjorde det:-) Håper det fungerer for oss også, for nå tar hun jo kveld så tidlig:-)

ja, mener jeg har lest at noen gjorde det:) Håper det fungerer for oss også, for nå tar hun jo kveld så tidlig:)

Jeg syntes det var deilig hvertfall. Selvsagt viktig med rutiner og at ungene får legge seg når de er trøtte - men det var en mulighet for meg å gjøre litt ting borte da jeg var mye alene. Så kunne vi bli bittelitt lenger =)

Jeg syntes det var deilig hvertfall. Selvsagt viktig med rutiner og at ungene får legge seg når de er trøtte - men det var en mulighet for meg å gjøre litt ting borte da jeg var mye alene. Så kunne vi bli bittelitt lenger =)

Ja:-) Tenkte å ta med bagdelen inn, så kan jeg legge henne i den:-)

Back
Topp