Gooood morgen ja
Her skal vi feire storebror som ble 3 år i går.
Vi skal ha selskap med familien så det blir nok kjekt for ham vil jeg tro.
Hipp hurra for storebror som fylte 3 år i går
Lillegutt født i juni 2012 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gooood morgen ja
Her skal vi feire storebror som ble 3 år i går.
Vi skal ha selskap med familien så det blir nok kjekt for ham vil jeg tro.
God morgenHer er vi hos foreldrene mine akkurat nå, så vi reiser hjem senere i dag. Da må det ryddes litt tenker jeg. Har hatt noen veldig fine og kjekke dager her. I morgen venter hverdagen for fullt igjen. Mannen skal på jobb og jeg begynner også og jobbe
(men snuppa blir hjemme med en av oss mens den andre jobber)
Kjenner jeg faktisk er litt klar for høstvær
![]()
Ja heldigvis feberfri nå. Men vil ikke ha mat.... fikk i henne nesten en sånn boks med sånt mellommåltid med banan, yoghurt og havregryn fra småfolk....men alt annet går på gulvet...så håper det tar seg opp snart ellers blir hun for tynn altså...
Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
God morgen
Har ingen store planer idag, men min mamma skal sitte barnevakt her i kveld. Jeg og mannen skal jobbe litt i nye huset
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
God morgenidag er det rydding, vasking og pakking på programmet
![]()
Ser lovende ut og det er nydelig temperatur så blir ett Strand besøk![]()
Har flyttet ferdig ting på rommet til Victoria, nå skal jeg lage en stor kjele med lapskaus.
Også må jeg sikkert hjelpe mannen litt å flytte ting tilbake til vårt "nye" gjesterom/ekstra lekerom til victoria
Skal prøve men ikke alltid like lettHøres hektisk ut! Ikke slit deg ut da snuppa
Får håpe det tar seg opp. Men hun har knapt pist de to-tre siste ukene, så begynner å bli lenge... hun har kanskje ett måltid om dagen hun spiser bra (middag), så det redder det nok. Og passe greit til kvelds hvis det er grøt av noe slag.Så bra at hun er feberfri! Men så kjedelig at hun ikke spiser! Men kan fort ta noen dager etter man har vært syk før matlysten kommer tilbake. Får tro hun spiser igjen snart