Hva skal dere i dag da? Her blir det en rolig dag hjemme! Lillegutt begynner i barnehagen i morgen, så vi skal nyte dagen sammen hjemme 
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
Hva denne dagen bringer aner je ikke,men vi skal iallefall kose oss masse siden det er ny jobb og barnehage uke som venter i morgen![]()
Og siden vi kjørte masse bil i går så skal vi ikke det i dag(mor har handlet masse høst og vinterklær brukt på slike facebook sider for kjøp og salg, så vi fartet rundt og hentet masse bra
)
God morgen!
Hva dagen bringer vites ikke, men vi må få huset på stell igjen etter tre dager uten vask/rydding pga syk frøken.
Og i morgen er det bhg igjen før det braker løs på tirsdag med både samboer og meg på jobb....
Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
Ja, hva skal vi i dag?
Om det klarner opp, drar vi på stranden om ikke så vet vi ikke!
Kos dere masse sammen og nyte dagen![]()
God morgen![]()
I dag er det litt surt og overskya, så veldig usikker på hva vi gjør i dag. Skal prøve å komme meg på en joggetur i ettermiddag ihvertfall![]()
Ingen planer, mulig vi tar en tur i en parkEllers blir det rolig. Fra og med tirsdag er jeg og sambo i fil jobb igjen og det blir fulle dager for lillegutt i bhg også...
Så bra at du fikk tak i så masse klær da!Mye brukt å få kjøpt som er like godt som nytt!
Ja heldigvis feberfri nå. Men vil ikke ha mat.... fikk i henne nesten en sånn boks med sånt mellommåltid med banan, yoghurt og havregryn fra småfolk....men alt annet går på gulvet...så håper det tar seg opp snart ellers blir hun for tynn altså...Kos dere med vasking og ryddingFrøkna er bedre?
Krysser fingrene for at det klarner oppTusen takk for det
ja absoluttje har kjøpt masse brukt som er helt fint
kjøpte en høst/vår reimadress, ser nesten ikke brukt ut til 400 kr(tec) og en godt brukt reimavinterdress med innerdress for 190 kr, men den har je tenkt å impregnere opp igjen og ha som ekstra dress, oxo har je kjøpt endel fleece og ull sett til ca 50 kr settet som a kan ha under. jeg er kjempe fornøyd med handlene
![]()