God morgen damer :-)

lykkesmykke <3

Elsker forumet
Skal der gjøre noe kjekkt i dag ?
Jeg skal først hente sykemeld å om kvalmen ikke blir for sterk så skal jeg shoppe litt mammaklær♡

God morgen :)

Så kjekt å handle mammaklær allerede da! :) Heldig!

Jeg har time hos legen til første svangerskapskontroll, og etter det skal jeg på en times "road trip" for å hente vogna jeg har kjøpt. Gleder meg vilt!

Skal på IKEA for å holde mamma med selskap, selv skal jeg ikke ha noe. Også skal vi innom Drammen og hente dypvognsdelen jeg har kjøpt på finn.no til den vogna jeg skal ha :) Styremøtet jeg skal på i kveld og de 3 timene med jobb jeg har på programmet snakker vi ikke høyt om.

Også regner jeg med at jeg skal spise - MYE! :P

Skal forhåpentligvis sove! Sovna kl 0030 i går, og våkna kl 02 av ei snuppe som hadde vondt i magen. No har ho spydd heile natta, pappaen er heime, og eg er på skulen ein tur. Planen er å berre få ført seg opp på fråværslista for så å reise heim! Heilt utkjørt..:( Håper alle får en bedre dag enn meg!

Første time hos legen i dag :)
Etter på blir det å handle ny vedovn :)
Fysj så kaldt det er, 9 minus er ikke noe for meg nei...

Jeg skal møte en vennine til lunsj i dag. Tenkte jeg skulle fortelle henne at jeg er gravid! :) etter lunsjen må jeg se etter en svart kjole til en begravelse.
I kveld skal jeg på trening.

Skal til legen på første kontroll ❤️:).
Vis kvalmen ikke er for sterk kanskje jeg skal ta med mamma å se på mammaklær også ;)

Jeg sov grusomt i natt med migrene som bare ble verre:@ men etter prat med legen i går, så føler jeg meg trygg på å bedømme når jeg kan ta migrenemedisin og ikke, så den funket i bilen på vei til jobb:-) mannen er syk, så måtte levere i bhg i dag, og kom en halvtime forsent på jobb, skulle vært i et møte fra morgenen av, men det gikk fint å snike seg inn!

Nå er det to møter til i dag, så er jeg ferdig halv fire:-) og hjem til en syk mann i dag og...

Det var egentlig dagen min!! Dere andre hadde mye hyggeligere planer:P

Jeg er oppe jobb, så skal snuppa på turn også er det plutselig leggetid. blir vel litt Sofa ruging i kveld:) kanskje jeg skal gidde å vaske en maskin tøy! har i grunn 13 tonn med tøy å brette men å brette tøy er dritkjedelig så det drøyer jeg enda litt til:p

Skal til legen på første kontroll ❤️:).
Vis kvalmen ikke er for sterk kanskje jeg skal ta med mamma å se på mammaklær også ;)

Prøvde å se etter mammaklær i går. Si meg; finnes det ikke regular fit lenger? ALLE buksene er slimfit. Får helt noia av å dra sånne trange pølseskinnsbukser over de digre pailabbene mine!!:mad: Lettere frustrerende. Hvis noen her inne vet om noen som selger bukser som er normale, så setter jeg umåtelig stor pris på om dere sier fra:p

Dagen i dag tar jeg rolig hjemme sammen med snuppa. Skikkelig ruskevær, så deilig å være inne:)

Prøvde å se etter mammaklær i går. Si meg; finnes det ikke regular fit lenger? ALLE buksene er slimfit. Får helt noia av å dra sånne trange pølseskinnsbukser over de digre pailabbene mine!!:mad: Lettere frustrerende. Hvis noen her inne vet om noen som selger bukser som er normale, så setter jeg umåtelig stor pris på om dere sier fra:p

Dagen i dag tar jeg rolig hjemme sammen med snuppa. Skikkelig ruskevær, så deilig å være inne:)

På h&m fant jeg ei svart vid bukse med ribbestrikk i livet, den var myk ikke dongeriaktig.
Så har di fått inn ei grønn med knytte i livet. :-)

God morgen :)

Så kjekt å handle mammaklær allerede da! :) Heldig!

Jeg har time hos legen til første svangerskapskontroll, og etter det skal jeg på en times "road trip" for å hente vogna jeg har kjøpt. Gleder meg vilt!

Så spennende med vogn,hvilken har du khøpt? :-)

Vet jeg slet veldig med d sist :/. Var på HM og prøvde bukse str. 46 . Å fikk den t knærne :p. Brukte M t vanlig hehe.
Var ikke å såg i dag, er jo 10 kg lettere nå en sist startvekt så skal no se på de klærne jeg har fra sist. Men spørs om de blir store enda vertfall :)

Vet jeg slet veldig med d sist :/. Var på HM og prøvde bukse str. 46 . Å fikk den t knærne :p. Brukte M t vanlig hehe.
Var ikke å såg i dag, er jo 10 kg lettere nå en sist startvekt så skal no se på de klærne jeg har fra sist. Men spørs om de blir store enda vertfall :)
Så rart, jeg er litt omvendt:P bruker vanligvis den største størrelsen, og kan slite med 46 i vanlige HM bukser, men kan gå ned til 44 i noen av gravidbuksene:-) det er noe med de buksene som treffer fasongen min veldig godt!!

Så rart, jeg er litt omvendt:p bruker vanligvis den største størrelsen, og kan slite med 46 i vanlige HM bukser, men kan gå ned til 44 i noen av gravidbuksene:) det er noe med de buksene som treffer fasongen min veldig godt!!

Skal jo nevnes at dette er nesten 5 år siden :) så kan jo hende de har endret seg :). Så jeg skal dra å prøve igjen ja ;). Men tenkte jeg skulle vente til jeg var litt større før jeg begynte å prøve :)

God morgen jenter!

Da er suppa avlevert i bhg, og mor på vei til trening :) Ha en strålende dag!

Back
Topp