god morgen 2.desember:)

ORIGINAL: Looney

Fy faen jeg har hatt tannverk i natt og dag. Fikk akuttime og fikset det, og går på penicillin og Pinex Forte. Snart skal jeg på jobb[:)] Jobbe nattevakt og i morgen har jeg endelig friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii[:D][:D][:D]

Bra at du fikk penicilin. Jeg fikk betennelse i fjor da jeg var 3 mnd på vei, og fikk ikke det i førstningen. Utviklet seg skikkelig og var så vondt at jeg skulle dødd.

Vi har hatt en dramatisk kveld. Lillegutt falt ned fra sofaen (som ikke er høy i det hele tatt) mens vi så jul i svingen. Grein ikke, hodet datt bak, øynene rullet og så lukket han de og falt ut. Måtte ringe ambulansen. Alt ser heldigvis bra ut, men snakk om å bli skjelven..

ORIGINAL: *Snoopy

Fy faen jeg har hatt tannverk i natt og dag. Fikk akuttime og fikset det, og går på penicillin og Pinex Forte. Snart skal jeg på jobb[:)] Jobbe nattevakt og i morgen har jeg endelig friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii[:D][:D][:D]

Bra at du fikk penicilin. Jeg fikk betennelse i fjor da jeg var 3 mnd på vei, og fikk ikke det i førstningen. Utviklet seg skikkelig og var så vondt at jeg skulle dødd.

Vi har hatt en dramatisk kveld. Lillegutt falt ned fra sofaen (som ikke er høy i det hele tatt) mens vi så jul i svingen. Grein ikke, hodet datt bak, øynene rullet og så lukket han de og falt ut. Måtte ringe ambulansen. Alt ser heldigvis bra ut, men snakk om å bli skjelven..

Fy søren, så ekkelt!!!! bra det tross alt gikk bra!

Herremingodegud!
I dag mens jeg holdt på å tappe oppi badevann leka Marcus og Jenny inne på rommet til Marcus slik som de alltid gjør...
Så etter en liten stund ropte Marcus at Jenny ville komme ned...
Og da jeg gikk inn ser jeg at hun er OPPI sengen hans!
Og han har jo sånn halvhøy seng, en meter ned!

Fatter ikke hvordan hun har fått seg opp heller, for da jeg tok henne ned og satt henne foran stigen så klarte hun ikke å klatre opp..
Har sikkert fått hjelp fra Marcus da..
Djiises! Hun er gal!

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: *Snoopy

Fy søren, så ekkelt!!!! bra det tross alt gikk bra!

Trodde jeg skulle dø av tannverk jeg og. Helt jæ*****

Godt det gikk bra med lille-sjefen da[:)]

Back
Topp