God mandag!

Stille her idag.. :)
Vi har feiret en lett bursdag idag... Fornøyd med gavene,og en blid gutt :)

De sloknet fort kl 19 idag,og jeg har fått brettet klær og lagt i skapene,vasket alle gulv,benker,bord,oppvaskmaskinen er akkurat ferdig,vært ute med søpla og vasket badet.
Nå lukter det herlig her.. ;)
I morgen blir det rotete og brødsmuler overalt igjen,så nyter det enn så lenge ;)
Gubben lander 23.30 i kveld,så pappa skal hente han og kjørenhan hit....
Det blir hyggelig <3

Hva driver dere med ikvels da jenter? :)

Sent from my iPad <3
Døktig taus du da!!:)
Skal si du har stått på og shina opp kåken til mannens ankomst. Kos dere masse. Veldig glad på dine vegne at han endelig kommer.♡

Stille her idag.. :)
Vi har feiret en lett bursdag idag... Fornøyd med gavene,og en blid gutt :)

De sloknet fort kl 19 idag,og jeg har fått brettet klær og lagt i skapene,vasket alle gulv,benker,bord,oppvaskmaskinen er akkurat ferdig,vært ute med søpla og vasket badet.
Nå lukter det herlig her.. ;)
I morgen blir det rotete og brødsmuler overalt igjen,så nyter det enn så lenge ;)
Gubben lander 23.30 i kveld,så pappa skal hente han og kjørenhan hit....
Det blir hyggelig <3

Hva driver dere med ikvels da jenter? :)

Sent from my iPad <3
Ja, er stille her! Merkes at Anita er opptatt med annet ;) :p
Jøsses, jeg hadde spart alt rotet til mannen jeg da :p ;)

Nå er det kveldsmat og en kopp te og så sengen! Forsøke å ta tidlig kveld pga urolige netter ;)
Kos deg med mannen!!! ;)

God kveld til dere :)

Haha så det er min feil at det er så stille her?:P hahah..
Ligger/sitter her på sykehuset og koser meg med etterrier jeg :P

Ville bare ønske dere goinger en fin kveld og natt!♡ :) er nok på plass her inne imårra ;):P

Hellu
Jeg er på jobb, og her har det gått i ett. Kjenner jeg er litt glad jeg har fri i morgen, selvom jeg liker jobben godt! :)
Spent på natten nå ja!

Ville bare ønske dere goinger en fin kveld og natt!♡ :) er nok på plass her inne imårra ;):P
Ja, det er tydelig at det er du som holder trøkket oppe her inne, Anita! Hehe.;)
Hvor lenge varer etterriene? Er de værre nå enn sist?

En fin kveld og ei god natt til deg også! :)

Ja,du holder liv her ;) Merkes at du er borte...
Etterrier er såvondt.... Verste med alt... Fikk mye smertestillende,, tror jeg fikk voltaren flere ganger hver dag... Gråt av smerter jeg :(
Skal du prøve å amme eller? Håper alt går supert med lille Leoh.. :)
Nydelig liten tass da. Du er vel glad du er ferdig med graviditet og fødsel nå? Hehe ;)

Sent from my iPad <3

Døktig taus du da!!:)
Skal si du har stått på og shina opp kåken til mannens ankomst. Kos dere masse. Veldig glad på dine vegne at han endelig kommer.♡
Ja hehe... Har ikke satt meg ordentlig ned før nå jeg haha ;)
Ja,deilig at det er rent :) takk,glad selv... Hehe..

Sover Jenny eller? Håper dere får en god natt :)

Sent from my iPad <3

Ja, er stille her! Merkes at Anita er opptatt med annet ;) :p
Jøsses, jeg hadde spart alt rotet til mannen jeg da :p ;)

Nå er det kveldsmat og en kopp te og så sengen! Forsøke å ta tidlig kveld pga urolige netter ;)
Kos deg med mannen!!! ;)
Hehe,skulle sikkert ha spart rotet til han,men er litt for glad i å ha det rent, nesten litt støv på hjernen.... ;)

Sov godt,og håper Hermine sover godt i natt...
Man trenger en god natt innimellom for å klare de dårlige nettene.
Er hun fortsatt syk å hoster? Håper ikke det..

Sent from my iPad <3

God natt damer! :D
Jeg kom nettopp hjem, og Lillebror har allerede vært våken en gang, men roet seg med litt pappakos :D
I morgen skal jeg og han på en liten roadtrip til nabobyen med lillesøsteren min, målet er Eplehuset da hun skal handle seg mac :D
Så blir det lunch og litt shopping :)

Ja hehe... Har ikke satt meg ordentlig ned før nå jeg haha ;)
Ja,deilig at det er rent :) takk,glad selv... Hehe..

Sover Jenny eller? Håper dere får en god natt :)

Sent from my iPad <3
Ja, hun har ikke gitt lyd fra seg etter at hun blei lagt av pappaen. Var inne og sjekka til henne nå, og hun løfta på hodet, men våkna ikke heldigvis. Kanskje det var greit med bare en dubb isteden for to i løpet av dagen? We shall see - the night is young.;)

God natt til deg/dere også! ;););)

Ja, det er tydelig at det er du som holder trøkket oppe her inne, Anita! Hehe.;)
Hvor lenge varer etterriene? Er de værre nå enn sist?

En fin kveld og ei god natt til deg også! :)

Skravlehøne vettu :P men klarer det ikke uten dere heller;):p:rolleyes:
Syns ikke de er noe verre en sist, varer kansje i ett minutt av gangen..men har ikke hatt så voldsomt mange:):P bare vondt når de først kommer!

Ja,du holder liv her ;) Merkes at du er borte...
Etterrier er såvondt.... Verste med alt... Fikk mye smertestillende,, tror jeg fikk voltaren flere ganger hver dag... Gråt av smerter jeg :(
Skal du prøve å amme eller? Håper alt går supert med lille Leoh.. :)
Nydelig liten tass da. Du er vel glad du er ferdig med graviditet og fødsel nå? Hehe ;)

Sent from my iPad <3

Det merkes vel uansett hvem som er borte her, syns jeg:)
Uff nei, ikke noe godt med disse etterriene! Er ganske så vondt når de først kommer..stakkars deg da:( heldigvis har det begynt å roe seg litt, men de kommer av og til!

Jeg ga han råmelka, men har valgt å ikke sette igang produksjon denne gangen;) har hatt et mareritt med jentene, og verst var det med Liana! Så takler ikke å gå gjennom det igjen:(

Ah ja! Så godt å bli ferdig med alt det!:D han har det bra vettu;) ligger nå å ser på meg♡:rolleyes:

Haha så det er min feil at det er så stille her?:p hahah..
Ligger/sitter her på sykehuset og koser meg med etterrier jeg :p

Ville bare ønske dere goinger en fin kveld og natt!♡ :) er nok på plass her inne imårra ;):p

Ja, du holder gang i koken her for og si det sånn:p
AUA, etterrier er sååå sinnsykt vondt:( Håper du har hatt en koselig natt med lille leoh`n din:love7

Huff, de hadde jeg helt glemt av at man hadde :eek: tar liksom aldri slutt :p ;)

Hehe nei, disse etterriene tar seg god tid :P Håper bare det ikke tar mange dager før de er helt borte! :)

Det merkes vel uansett hvem som er borte her, syns jeg:)
Uff nei, ikke noe godt med disse etterriene! Er ganske så vondt når de først kommer..stakkars deg da:( heldigvis har det begynt å roe seg litt, men de kommer av og til!

Jeg ga han råmelka, men har valgt å ikke sette igang produksjon denne gangen;) har hatt et mareritt med jentene, og verst var det med Liana! Så takler ikke å gå gjennom det igjen:(

Ah ja! Så godt å bli ferdig med alt det!:D han har det bra vettu;) ligger nå å ser på meg♡:rolleyes:
Nei,det skjønner jeg godt. Skal jo være valgfritt om man vil amme eller ikke :)

Sent from my iPad <3

Nei,det skjønner jeg godt. Skal jo være valgfritt om man vil amme eller ikke :)

Sent from my iPad <3

Hehe ja :) og det er så godt at dem på sykehuset her er såå forståelig og ikke prøver å "presse" meg til amming :)

Back
Topp