Treff for januarmammaer i 2007.( oppdatert 18.12.06)

ORIGINAL: Linni

ORIGINAL: siric

ORIGINAL: Linni

Vi kan bare annen vær helg for Martin får ikke fri i sinn jobbe helg [:@]
Han har jobbe helg nå så om det er da oddetall han jobber i???
Hvilken uke er vi i??

Men passser det at det blir i fri helgen hans så kommer vi 2 voksne og 2 barn [:D]

ps. jeg har bytta om sånn at dyreparken er mitt første valg er en stund siden.

Så gøy Linni at du kanskje får med din mann for da vil kasnkje min mann også..hehe

Hvis vi kommer så er det me Martin [:D]

Klarer ikke å reise me begge to selv [:(]
Ole Martin krever for mye til det siden han ikke går.

ja det sier seg vel egentlig selv ja...Får håpe det passer med jobben hans da...Hadde vært kjempegøy å treffe dere alle sammen[:D]

Ja håper det hadde vært så gøy å treffe alle dere [:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: Linka

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: Linka

* Når (dato) skal vi ha treffet ????
* Hvor mange kommer fra din familie ???

Det vet jeg ikke før mannen min  har begynt å pendle - for vi vet ikke når han er hjemme før vi vet når han drar - eller no sånn[8D]

Takk for det..

Tihi... måtte holde tunga rett i munnen der ja. Vi har enda god tid så bare vent litt du vennen !!!
Klemmer

Hvor mange, ja - tja... blir vel oss 3 tenker jeg - eller kansje jeg tar med søstra mi som barnevakt om det blir mens mannen min er på jobb? - vet ikke, men blir ikke flere enn 3-4stykker, tenker jeg[8|]

Up to date

Vi er to voksne og to barn.
Ønsker er dyreparken og så evnt. sommerland i bø!
Tid er litt uvisst enda....

Blir meg, Julian og samboern!
Fra 17. juli til rundt 1.august har han ferie...

Up to date

hei.[:D] 
så artig at dere klarer å organisere en trff, høres spennandes ut og hadde nok gjerne vært med på treff, men det blir så langt å reise... [&o]  så vi må nok bare heie hjemme til dokker og sende noe varme tanker! omså æ har ikke skrevet så mye hit så er æ her å lese veldig ofte... klem til alle!

ORIGINAL: mb

Navn : Snusken
Camping : Ja, hvis det er campinghytter der.
Ønsker : 1. Dyreparken i Kristiansand
            2. Kongeparken
            3. Bø i telemark
Når (dato) : ?
Hvor mange : 2 voksne + 3barn (usikkert)

ORIGINAL: mallu

hei.[:D] 
så artig at dere klarer å organisere en trff, høres spennandes ut og hadde nok gjerne vært med på treff, men det blir så langt å reise... [&o]  så vi må nok bare heie hjemme til dokker og sende noe varme tanker! omså æ har ikke skrevet så mye hit så er æ her å lese veldig ofte... klem til alle!

Skjønner det da vennen. Men du kan alltids komme hvis du ombestemmer deg. Velkommen er du uansett.
Kjempekoselig at du er innom å ser hvordan det går med oss. Håper at du kan legge ut et bilde av den lille gutten din. Er så spent på hvordan vidunderet ser ut.
Håper at det går bra med dere og at lillegutt har det bra.
Klemmer fra meg

Jeg stemmer for dyreparken eller bø. hvis gubben er hjemme blir vi oss tre...kanskje jeg tør å komme alene også[8|]

ORIGINAL: Pearl81

Jeg stemmer for dyreparken eller bø. hvis gubben er hjemme blir vi oss tre...kanskje jeg tør å komme alene også[8|]

Ja det synes jeg

ORIGINAL: homma
Kan stort sett alltid utenom siste uka av juli(må forberede mitt lille bryllup)[:D]

Den uka må vi vel klare å unngå[8|]

Vi kan vel klare å unngå akkurat DEN uka, da.. LITT privatliv må vel et brudepar få ha[;)][8D]

Jeg ville bare rose for et fantastisk forslag og iverksetting![:D]Har veldig lyst å være med, men det blir for lang og dyr reise på oss også. [:(]

Før 17.juli,eller etter 6.august- ikke mulighet for noe langtur imellom der...
Her blir vi nok alle sammen, 2 voksne +3 barn!
*Vil forandre litt på ønskene mine...
-1, Hunderfossen
-2, Sommerland i Bø
-3, Dyreparken

Jeg må føye til at det passer best før 1 juli og etter 10 august.... da er samboer hjemme...
Men om det blir i mellom, slik at han er borte er det jaggu mulig at jeg og ungene kommer alene...[;)]

Up to date.

Vi regner med at mannen min skal da ut rundt midten av Juli - og blir da borte i 2 uker før han får 3 uker hjemme - så begynnelsen av August er kansje bra[8|]

Back
Topp