God mandag! ;)

ja jeg har nok det :):):)
God fordeling hos dere da! Jeg elsker å sove om morgen :p og kan ligge lenge etter jeg har våknet også ;) meeen de 3 andre her er mer utålmodig når det kommer til det :p
Så godt at han sover sååå lenge :D det har mye å si for dagen hvertfall :):) Liana sover stort sett fra 20 til 7-8 om morgen.. men har hatt 2 hendelser hvor hun har våknet 5o_O

Da har nok du hatt det mye værre enn meg!:eek: var intens kvalme og oppkast 1-2 ganger om morgen med begge jentene her.. men med Liana så varte det mye lenger enn med Emirao_O Når jeg gikk med Emira så holdt det værste på i ca 2 mnd, også var det av og til i 1 mnd etter det.. men med Liana så holdt det skikkelig på i 3 mnd, og tok 1 mnd etter det, før det gikk ordentlig over:eek:
Denne gangen har det ikke vært så ille :D 3-4 uker hvor jeg var veldig uggen og kasta opp KUN 1 gang :D:D:D
Nå er formen kjempe fin :D (bortsett fra bekkenløsning da) ;):)

Bra det er litt bedre med kvalmen denne gangen i hvertfall, tungt å være kvalm med bekkenløsning i tillegg.
Hvordan gjør dere det med soveromsituasjonen, har dere ett soverom til hver av barna?
Vi har to soverom nede og ett oppe, tror de små må dele rom en periode før jeg våger å flytte nasse oppe.

Bra det er litt bedre med kvalmen denne gangen i hvertfall, tungt å være kvalm med bekkenløsning i tillegg.
Hvordan gjør dere det med soveromsituasjonen, har dere ett soverom til hver av barna?
Vi har to soverom nede og ett oppe, tror de små må dele rom en periode før jeg våger å flytte nasse oppe.

hehe ja og ikke minst med små barn i tillegg til dette :P så ble letta når jeg merket at kvalmen ikke ble så ille denne gangen :D:D
Skjønner deg godt når det kommer til rom ja! Liana sover inne hos oss enda, og Emira har rom vegg til vegg med oss ;) har ett soverom til, men det er lissom i andre enden av leiligheten (ikke at det er så voldsomt langt, men):P
vurderer å få flyttet Liana dit om vi får malt der inne.. men liker heller ikke at rommet ligger i stue-delen o_O(er stua som er delt opp)..så får se om vi prøver å la jentene dele rommet vårt, siden det er størst. og vi tar Emira sitt.. liker å ha dem nær der jeg sover merker jeg:P:)

Har vært sammen i 8,5 år:eek::D:rolleyes: wow har det gått sååå fort?:P
Hahah ja gravide er ikke "normale" sier samboer her :P rart hvordan man kan bli lei seg av en liten ting:rolleyes:
Ja at folk ikke skjønner det! Ofte har jo hjertet begynt å slå før mange faktisk finner ut at de er gravid:eek: om det er en celleklump eller ikke, så er det jo et liv ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Da har dere jo vært sammen kjempelenge:D:D:D:D:D haha, når vi er gravide merker man bedre det man føler pleier jeg og si;):D ja, nettopp det som er:) ser på det son en baby hele veien:):rolleyes:

hehe ja og ikke minst med små barn i tillegg til dette :p så ble letta når jeg merket at kvalmen ikke ble så ille denne gangen :D:D
Skjønner deg godt når det kommer til rom ja! Liana sover inne hos oss enda, og Emira har rom vegg til vegg med oss ;) har ett soverom til, men det er lissom i andre enden av leiligheten (ikke at det er så voldsomt langt, men):p
vurderer å få flyttet Liana dit om vi får malt der inne.. men liker heller ikke at rommet ligger i stue-delen o_O(er stua som er delt opp)..så får se om vi prøver å la jentene dele rommet vårt, siden det er størst. og vi tar Emira sitt.. liker å ha dem nær der jeg sover merker jeg:p:)

Ja jeg også, liker dårlig at vi skal sove på hvert vårt plan. Men det må da gå greit for dem å dele rom en periode til de blir litt større, så kan nasse sove oppe.
Vet ikke hvor mye sånt kan forstyrre søvnen deres, men når de er tette i alder blir de jo å legge seg samtidig:-)

Da har dere jo vært sammen kjempelenge:D:D:D:D:D haha, når vi er gravide merker man bedre det man føler pleier jeg og si;):D ja, nettopp det som er:) ser på det son en baby hele veien:):rolleyes:

Ja har vært sammen en stund nå, og syns jo forholdet ble mye bedre etter vi fikk barn :D og hjelper nok at vi har bodd sammen i mange år og vendt oss til hverandre :)
Hahah ja det har du rett i:rolleyes::p følelsene blir mye tydeligere når man er gravid:p

Ja jeg også, liker dårlig at vi skal sove på hvert vårt plan. Men det må da gå greit for dem å dele rom en periode til de blir litt større, så kan nasse sove oppe.
Vet ikke hvor mye sånt kan forstyrre søvnen deres, men når de er tette i alder blir de jo å legge seg samtidig:-)

Ja de vender seg sikkert til det uansett.. men det som stopper meg når det kommer til å la dem dele rom, er at Emira ofte drømmer og blir redd uansett hva hun drømmer om:p så hun hylskriker av og til, og da kommer Liana til å våkne.. og nå som Liana er i tannperioder så er hun også sutrete på natta:confused: så er redd dem kommer til å vekke hverandre..er nok lettere når barn er litt mer tettere i alder enn 3 år:confused:;):p

Ja de vender seg sikkert til det uansett.. men det som stopper meg når det kommer til å la dem dele rom, er at Emira ofte drømmer og blir redd uansett hva hun drømmer om:p så hun hylskriker av og til, og da kommer Liana til å våkne.. og nå som Liana er i tannperioder så er hun også sutrete på natta:confused: så er redd dem kommer til å vekke hverandre..er nok lettere når barn er litt mer tettere i alder enn 3 år:confused:;):p

Det kan være ja:-) Får håpe det går greit med alle sammen:-)

Det kan være ja:) Får håpe det går greit med alle sammen:)

får bare prøve ett eller annet hvis vi bor her når neste unge kommer :P kan ikke ha 2 unger på rommet vårt heller :P

får bare prøve ett eller annet hvis vi bor her når neste unge kommer :p kan ikke ha 2 unger på rommet vårt heller :p

Hehe nei det kan bli litt for mye:-)

Back
Topp