God mandag! ;)

ja jeg har nok det :):):)
God fordeling hos dere da! Jeg elsker å sove om morgen :P og kan ligge lenge etter jeg har våknet også ;) meeen de 3 andre her er mer utålmodig når det kommer til det :P
Så godt at han sover sååå lenge :D det har mye å si for dagen hvertfall :):) Liana sover stort sett fra 20 til 7-8 om morgen.. men har hatt 2 hendelser hvor hun har våknet 5o_O

Da har nok du hatt det mye værre enn meg!:eek: var intens kvalme og oppkast 1-2 ganger om morgen med begge jentene her.. men med Liana så varte det mye lenger enn med Emirao_O Når jeg gikk med Emira så holdt det værste på i ca 2 mnd, også var det av og til i 1 mnd etter det.. men med Liana så holdt det skikkelig på i 3 mnd, og tok 1 mnd etter det, før det gikk ordentlig over:eek:
Denne gangen har det ikke vært så ille :D 3-4 uker hvor jeg var veldig uggen og kasta opp KUN 1 gang :D:D:D
Nå er formen kjempe fin :D (bortsett fra bekkenløsning da) ;):)

Jeg er kjempefornøyd iallfall:rolleyes: selv er jeg sikker på jeg har kapret verdens kjekkeste og mest vidunderlige mann:):rolleyes: hi hi, men er nok det vi alle føler, håper jeg:) jeg var også bedre da jeg gikk med emmeth enn jeg var da jeg gikk med jentene:) usj, stakkars, har du bekkenløsning du a:oops::eek::(:confused: det er så sinnsykt vondt:eek: sliter selv med hoftene mine ig hadde bekkenløsning med Neline og Emmeth. Du har min fulle medfølelse:oops:

hehe da må du nok passe litt ekstra på han, enn ungene :P
Ja deilig er det å ta dem med dit.. hvertfall for Emira :) tar vel ca 15 min å gå til mamma :D så er ofte der når det er fint ute-vær :D vi har bare sånn fellesområde her jeg bor, og jeg liker ikke lekeplassen fordi alt der er jo så slitt og råttent!o_O det sto der når jeg var liten jente:eek: har sikkert kommet før det å:P (har så og si vokst opp i samme boretslag som vi bor i nå) ;)

Ja, haha, kaller han for fjerde ungen min, for noen ganger virker det slik:p åh, så heldig du er som bor så tett på mammaen din:):rolleyes: og kjempebra for barna også ikke minst:) nei, ser den:eek: Ekkelt det er så forfallent:(:oops:

hmmm.. kroppen KAN jo fikse seg da :P men er jo så sjeldent.. kansje bare noe forkjølelse eller no?

Ehee, håper ikke det:eek: blei gravid med Mathea da jeg gikk på p-sprøyta, så veit det kan skje, men sterilisering er 0.2% sikrere enn p-sprøyta:confused: om jeg har halsbrann i natt også, så kjøper jeg en test i morra...

hmmm.. kroppen KAN jo fikse seg da :P men er jo så sjeldent.. kansje bare noe forkjølelse eller no?

Saken er jeg fjerter mer enn en hest og er oppblåst til tusen i magen også og det er også tegn jeg kjenner igjen:oops:

Da har jeg bestilt billetter til Kaptein Sabeltann-show når vi skal til Dyreparken! :D
En stykk Teodor kommer til å bli overrasket, for vi har ikke snakket om å dra på show i det hele tatt og bestemte oss egentlig først nå!
Lurer på om vi skal overraske han samme dagen eller noe :D

Åh, han kommer til og gå helt i ekstase;) picture moment:p:cool::D

Hehe ikke noe sjokk at en gutt i den alderen er fan av sabeltann :P kan nok bli litt små skummelt, men går nok bra når han har minst en av dere å være sammen med :)

Emira liker å se på disse nyeste episodene som gikk på tv, men har ofte "mareritt" om sabeltann :P han er visst fæl til å slå, dytte og sparke hun :P såå hun liker pinky bedre;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Pinky er også favoritten hos jentene her i huset;) tror de synes han er litt søt:p hihi

Pappa sa det helst skulle tørke i 1mnd, meeeen det skjer ikke i sommerNorge.;) :p

Hahahaha, det skulle jeg gjerne likt og sett:cool::D her regner jo heller sommeren bort enn omvendt:p:oops: da får det i verste fall funke med noen dagers tørrvær;):):D

Hehe.. Hestefjerting på gang?
Stygt å le.. Håper du får sove godt i natt uten halsbrann og luftavgang.♡

Masse testing her nå asså!!

Oh yes, fiser verre en blåhvalen om dagen, det er jeg sikker på:oops::eek:;) im just the farting girl:p;):cool::D snakker om sønnavinden, så blåser den jaggu meg og:p LOL.. halsbrannen kan gjerne dø og holde seg borte for min del;)

Oh yes, fiser verre en blåhvalen om dagen, det er jeg sikker på:oops::eek:;) im just the farting girl:p;):cool::D snakker om sønnavinden, så blåser den jaggu meg og:p LOL.. halsbrannen kan gjerne dø og holde seg borte for min del;)
Hahaha!! Tullhøne..:p
Ja, halsbrann var jeg også plaga med. Tygde Gaviscon i ett kjør. Usj!! Håper jeg slipper det neste gang asså..
Sender en godnattklem med vinden nedover til deg! ;)
*smask*

Hahaha!! Tullhøne..:p
Ja, halsbrann var jeg også plaga med. Tygde Gaviscon i ett kjør. Usj!! Håper jeg slipper det neste gang asså..
Sender en godnattklem med vinden nedover til deg! ;)
*smask*

Får farsken meg ikke til og sove:mad: hahah, husker jeg knaska de tørre store ekle boblene tablettene selv hver kveld før leggetid:oops::eek: og den følelsen av og tygge på kritt:eek::eek::eek: fikk det:rolleyes:;) takk søta:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:;):)♥♡♥♡nattinatt☆★☆★☆

Så fornuftig av henne!
T har en tendens til å ta de skumle og sinte rollene ved rollelek, og det blir jeg litt lei av egentlig :p
Vi reiser alle sammen på show, med Lillebror utstyrt med hørselværn godt innpakket i bæretøy :o

Hehe han er visst en skikkelig gutt ;):)
Det blir nok gøy for dere alle :D Fint av dere å reise alle sammen :D;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg er kjempefornøyd iallfall:rolleyes: selv er jeg sikker på jeg har kapret verdens kjekkeste og mest vidunderlige mann:):rolleyes: hi hi, men er nok det vi alle føler, håper jeg:) jeg var også bedre da jeg gikk med emmeth enn jeg var da jeg gikk med jentene:) usj, stakkars, har du bekkenløsning du a:oops::eek::(:confused: det er så sinnsykt vondt:eek: sliter selv med hoftene mine ig hadde bekkenløsning med Neline og Emmeth. Du har min fulle medfølelse:oops:

hehe er vel hvertfall sånn alle BURDE føle :P;) hehe
Ja har hørt fra mange at graviditeten ikke er like "hard" med gutt som med jente, hvertfall når det kommer til kvalme.. men ikke alle det stemmer med da ;):P
Ja her er det bekkenløsning og bekkenlåsning!:eek: høyre hofte "låser" seg når jeg har sittet i samme stilling lenge, eller sittet hardt :( gjør driiit vondt å gå med engang etter det :P men tar det med ro, så bekkenet har ikke blitt tortur enda:D:P har vært sånn alle gangene jeg har vært gravid:(
Du har også min medfølelse ja! ikke noe godt akkurat..

Ja, haha, kaller han for fjerde ungen min, for noen ganger virker det slik:p åh, så heldig du er som bor så tett på mammaen din:):rolleyes: og kjempebra for barna også ikke minst:) nei, ser den:eek: Ekkelt det er så forfallent:(:oops:

haha blir ofte sånn med menn :P:)
Ja det er godt å bo så nær :) er også en veldig liten plass dette da, så skal ikke så mye til før man bor nær hverandre :P
nei syns dem virkelig burde sette opp noe nytt for barna.. ikke noe gøy når dem skal klatre på klartestativ for å ake, og "stokkene" knekker fordi det er råttent:P så er ikke så trygg på dette uteområdet:(o_O

Ehee, håper ikke det:eek: blei gravid med Mathea da jeg gikk på p-sprøyta, så veit det kan skje, men sterilisering er 0.2% sikrere enn p-sprøyta:confused: om jeg har halsbrann i natt også, så kjøper jeg en test i morra...

Saken er jeg fjerter mer enn en hest og er oppblåst til tusen i magen også og det er også tegn jeg kjenner igjen:oops:

får da virkelig håpe at dette bare er noe annet tull :P siden du har sterilisert deg, så kan jeg tenke meg at du ikke vil ha flere barn.. ta en test, og bare bli ferdig med det;):) *lykke til* <3

hahaha må jo le å da! (av måten du beskriver fjertinga på) :P

Back
Topp