Lilla-87
Forumet er livet
Ja, det var flott å stå ute på verandaen i dette lyset. Skikkelig romantisk!Wow så fint
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var flott å stå ute på verandaen i dette lyset. Skikkelig romantisk!Wow så fint
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ja, det var flott å stå ute på verandaen i dette lyset. Skikkelig romantisk!![]()
Ja, jeg tror jammen meg vi må filme han når han for beskjeden![]()
hehe er vel hvertfall sånn alle BURDE følehehe
Ja har hørt fra mange at graviditeten ikke er like "hard" med gutt som med jente, hvertfall når det kommer til kvalme.. men ikke alle det stemmer med da
Ja her er det bekkenløsning og bekkenlåsning!høyre hofte "låser" seg når jeg har sittet i samme stilling lenge, eller sittet hardt
gjør driiit vondt å gå med engang etter det
men tar det med ro, så bekkenet har ikke blitt tortur enda
har vært sånn alle gangene jeg har vært gravid
Du har også min medfølelse ja! ikke noe godt akkurat..
haha blir ofte sånn med menn
Ja det er godt å bo så nærer også en veldig liten plass dette da, så skal ikke så mye til før man bor nær hverandre
nei syns dem virkelig burde sette opp noe nytt for barna.. ikke noe gøy når dem skal klatre på klartestativ for å ake, og "stokkene" knekker fordi det er råttentså er ikke så trygg på dette uteområdet
![]()
får da virkelig håpe at dette bare er noe annet tullsiden du har sterilisert deg, så kan jeg tenke meg at du ikke vil ha flere barn.. ta en test, og bare bli ferdig med det
*lykke til* <3
hahaha må jo le å da! (av måten du beskriver fjertinga på)![]()
Usj, bekkenlåsning i tillegg til bekkenløsninggodt du tar ting med ro, er nok den eneste måten og gjøre det på også så ikke bekkenet klikker helt
![]()
Er det jeg ikke skjønner ay de ikke har gjort?det er skummelt og la de leke på lekestativene når de er råtne. Enten rive det og gå det bort så det ikke skjer ulykker eller riv det gamle og sett opp nytt
koselig og bo nærme familien
heldiggrisen
![]()
Føler meg fornøyd med mine 3 små, men abort er ikke noe alternativ for meg om jeg noen gang blir gravid, håper ikke det da, menikke hatt mer halsbrann, men er veldig oppblåst. Venter noen dager til og ser ann
![]()
*Tar alt i samma slengen jeg*
Kan nok ikke gjøre så mye annet enn å la vær å belaste bekkenet nei.. hehe.. fikk først vite om bekkenlåsning sist jeg var gravid jeghadde akkurat det samme med nr 1 også, men visste ikke såå mye om dette så¨jeg jobbet i en stund før jeg rett og slett ikke klarte mer! og da var det så ille at om jeg hadde ligget på sofan, så klarte jeg nesten ikke å komme meg opp igjen
så har tatt det mye mer med ro sist gang, og denne gangen
Med en gjerrig styreformann, og et styre som ikke bor i boretslaget engang, så er det ikke mye som blir gjortmen nå er det ny formann, og fler som bor her som sitter i styret
så håper ting blir bedre nå! er jo absolutt viktig at det er trygt der barn leker
Så bra du er en av dem som ikke velger abort![]()
det er heller ikke noe alternativ her
så derfor skal jeg også sterilisere meg etter nr 3 er født
så godt at du ikke har halsbrann lenger
kansje det bare er noe bakterie/virus
eller noe du har spist/drukket
![]()
Det høres utrolig smertefullt utKan fysioterapi hjelpe? Ja, du gjør jo det lureste du kan gjøre nå, som er og ta det med ro og kanskje overlate en del av husarbeidet til mannen din? Har jo nok med og følge ei lita snuppe rundt overalt og passe på<3 uff, ja, husker veldig godt hvor vondt det var og ikke kunne gjøre noe som helst pga vondt bekken, bare det og komme ut av sofaen var en lite morsom prosess
![]()
Er jo dessverre sånn det oftest er, at de som er sitter i styret er eldre og ikke har små barn lenger og det da ikke blir prioritert, så godt det sitter folk i styret som faktisk også bor derHåper det blir ordnet oppi og at ingen små blir skadet enn så lenge!
Jeg dømmer ikke andres valg, men jeg selv kunne ikke tatt abort når jeg er i ett fast forhold og har 3 små. Jeg er veldig glad i barn, føler bare jeg har bidratt med mitt, men er uhellet ute, så er det detHåper det var pga jeg hadde spist noen sukkertøy, får se hvordan det blir framover, men fiser fortsatt mer enn blåhval som har spist 2 tonn blomkål
![]()
![]()
ja samboer er veldig flink til å gjøre husarbeid ogsåså blir mye enklere for meg
ikke alltid bare-bare å ha to små som krever hver sin oppmerksomhet når man har smerter og/eller lite tålmodighet
heheh..
Enig med degog hvertfall om man ikke bruker noe mot å bli gravid, så syns jeg man må ta konsekvensene av det også
(som meg)
jeg syntes absolutt ikke det var noe gøy når jeg fant ut at jeg var gravid under 5 mnd etter jeg hadde fått Liana, og følte vel at det var det værste om kunne skjedd meg der og da, men siden vi hadde kun vært "forsiktig" uten prevensjon, så måtte jo denne også få en sjans
og nå så er det heeeelt greit at det kommer en lillebror i familien
Ja kan hende du har reagert på sukker.. maaange som gjør det
hahaha du as!tulling
![]()
Så godt og høre du har en mann som bidrar i hjemmet og som avlaster deg, burde vært en slik selvfølge, men ikke alle som er sånn. Nei, det er virkelig ikke bare bare når man har 2 små ifra før også er gravid og bekkenløsning/bekkenlåsning i tillegg. Du er kjempeflinkhvor gammel er størstejenta?
vettu, jeg kunne ikke vært mer enig med deg
har man ubeskytta sex, eller i det hele tatt om man har sex, så er det en sjanse for og bli gravid og da får man ta følgene av det også
er man voksen nok til sex er man voksen nok til og ta det ansvaret som hører med også
man angrer uansett ikke når man har fått den lille bylten i armene sine
nei, er nok kanskje bare meg som er dårlig i magen om dagen, håper på det er det som er grunnen
![]()
Tror du vi klarte å vente lenger enn til dag med å fortelle det da???Jaaah, det hadde vært så moro og se reaksjonen hans![]()
Tror du vi klarte å vente lenger enn til dag med å fortelle det da???
Mæn ass - værre enn ungene på julaften vi
Han ble veldig glad da!!!![]()
![]()
Tror du vi klarte å vente lenger enn til dag med å fortelle det da???
Mæn ass - værre enn ungene på julaften vi
Han ble veldig glad da!!!![]()
![]()
Ja, jeg håper det blir bra!HahahaJeg er akkurat likedan, greier ikke og vente med og fortelle sånt
så bra han blei glad for det
blir nok helt sikkert kjempemoro og en flott opplevelse for dere alle sammen
![]()
Nei ikke alle som har det sånnenda min samboer er vokst opp i abansk kultur, og faren hans er veeeldig gammeldags, så har heldigvis min mann skjønt at det ikke er riktig
hehe takkergjør så godt jeg kan hvertfall
men skal si jeg får dårlig samvittighet av og til for at jeg kansje har vært litt mer hissig en vanlig eller ikke har orket å leke så mye med Emira
Hun er 3,5 år
ja enig med deg! hehe har noen sex, hvertfall ubeskyttet og blir gravid, og da kommer med at det ikke passer akkurat nå osv. så merker jeg at jeg reagerer inni meg hvertfallfor det er noe man må tenke på om man skal ha sex! er jo et liv som står på spill, uansett om det er foster eller ikke
![]()
Oi, da er det jo enda mer imponerende han gjør som han gjørVeldig flott han selv har sljønt det ikke er greit og faktisk ikke gjør slik jan selv blei oppdratt til at det lissom skal være
Vettu, er heeelt normalt at man kan være sliten og ikke alltid ha like lang lunte som man ellers har
synes du er kjempeflink
ja, jeg synes ganske lite selv om den velkjente" det passer så dårlig med en til nå"
babyen har ikke selv valgt og bli laga, vel. Man tar bort et liv, enkelt og greit, det er iallfall min mening.
hehe ja jeg syns også det er bramen han sier selv at han har forandret tankegang fullstendig etter at han flyttet ut og da sammen med meg
og etterhvert som han har blitt eldre, så forstår han mer og mer at vi er mennesker alle sammen, og at kvinner ikke er slavene til menn
tusen takkså godt å høre at det ikke er såå uvanlig å plutselig ikke orke lek, mas og tull fra de små
merket fort endring på dette når Liana ble født, plutselig hadde jeg masse tålmodighet og var meg selv igjen
så er nok bare pga graviditeten denne gangen å..
Det er min mening også!ingenting er babyens feil, kun de som har laget h*n
![]()
boxing Det gjør meg F**N så sint. Har man sex kan det bli barn, BASTA!Så fantastisk
Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har snart vært sammen i 7 år om noen mnderJa, men dessa hormonene tar på vettu
Jeg kunne finne på og gråte hvis sambo hadde glemt og kjøpe med salt lakris til meg fra butikken, det var full katastrofe og stakkars som han fikk gjennomgå da
hehe. Så tro meg, heeelt normalt
Det som gjør meg så opprørt er at mange har den innstillingen at det er jo bare en liten "celleklump" WTF? Nei, det er en liten levende skapning, og etter noen og tyve dager så banker det ett lite hjerte
boxing Det gjør meg F**N så sint. Har man sex kan det bli barn, BASTA!