God mandag! ;)

Virker som du har en veldig snill man du også<3
Mannen min liker best og stå opp tidlig, hvertfall nå som han er sykemeldt:) Og jeg synes det er veldig godt og kunne ligge litt i senga på morran og dra meg litt;) men ellers er det meg som har tatt alt nattevåk med alle ungene, så føler jeg fortjener det, eller kan tillate meg og ligge litt lenger nå om dagen:) Og Emmeth sover hele natta som regel fra han legger seg rundt 18.30 og sover til 07.00 eller lenger hver morgen:) Usj, ja, husker så altfor godt den kvalmen:( Hadde hyperemesis med alle 3 til uke 18 med jentene og var sengeliggende helt til da og til uke 13-14 med Emmeth! BLÆH! Hvordan er formen din nå?:)

ja jeg har nok det :):):)
God fordeling hos dere da! Jeg elsker å sove om morgen :P og kan ligge lenge etter jeg har våknet også ;) meeen de 3 andre her er mer utålmodig når det kommer til det :P
Så godt at han sover sååå lenge :D det har mye å si for dagen hvertfall :):) Liana sover stort sett fra 20 til 7-8 om morgen.. men har hatt 2 hendelser hvor hun har våknet 5o_O

Da har nok du hatt det mye værre enn meg!:eek: var intens kvalme og oppkast 1-2 ganger om morgen med begge jentene her.. men med Liana så varte det mye lenger enn med Emirao_O Når jeg gikk med Emira så holdt det værste på i ca 2 mnd, også var det av og til i 1 mnd etter det.. men med Liana så holdt det skikkelig på i 3 mnd, og tok 1 mnd etter det, før det gikk ordentlig over:eek:
Denne gangen har det ikke vært så ille :D 3-4 uker hvor jeg var veldig uggen og kasta opp KUN 1 gang :D:D:D
Nå er formen kjempe fin :D (bortsett fra bekkenløsning da) ;):)

Det er veldig godt og ha egen hage og bare kunne sende ut jentene for og leke;) Og selvsagt mannen da;) Han er omtrent mer ivrig enn jentene på trampolina og tar backflip og jeg veit ikke hva, noe jeg ikke liker noe særlig, for kan fort gå gærli og har ikke lyst på at han skal ha på gips for 3 gang:p hehe.. Godt du kan gjøre det sånn og dra til mammaen din så de får boltra seg i hagen der:D

hehe da må du nok passe litt ekstra på han, enn ungene :P
Ja deilig er det å ta dem med dit.. hvertfall for Emira :) tar vel ca 15 min å gå til mamma :D så er ofte der når det er fint ute-vær :D vi har bare sånn fellesområde her jeg bor, og jeg liker ikke lekeplassen fordi alt der er jo så slitt og råttent!o_O det sto der når jeg var liten jente:eek: har sikkert kommet før det å:P (har så og si vokst opp i samme boretslag som vi bor i nå) ;)

Usj, har vært plaga av skikkelig sure oppstøt i hele natt, husker med gru hvordan halsbrann fra helvete gjorde livet surt for meg i svangerskapet:( Og har aldri halsbrann utenom svangerskap :eek: Var sånn jeg fant ut jeg var gravid med Emmeth, fordi jeg hadde halsbrann, og da var jeg kun 3+1 :oops: Blir litt uvel og bekymra, men er sterilisert, så...

hmmm.. kroppen KAN jo fikse seg da :P men er jo så sjeldent.. kansje bare noe forkjølelse eller no?

Mannen kjøpte den på Coop Bygg.
Hva slags type kjøpte dere da?
Har ikke kjøpt enda, har vært for dårlig vær.
Den siden vi har fikset måtte vi slipe, for den var så stygg :o

Da har jeg bestilt billetter til Kaptein Sabeltann-show når vi skal til Dyreparken! :D
En stykk Teodor kommer til å bli overrasket, for vi har ikke snakket om å dra på show i det hele tatt og bestemte oss egentlig først nå!
Lurer på om vi skal overraske han samme dagen eller noe :D

Da har jeg bestilt billetter til Kaptein Sabeltann-show når vi skal til Dyreparken! :D
En stykk Teodor kommer til å bli overrasket, for vi har ikke snakket om å dra på show i det hele tatt og bestemte oss egentlig først nå!
Lurer på om vi skal overraske han samme dagen eller noe :D

oj så spennende :D dette blir nok kjempe gøy for han! kansje greit å vente med å fortelle noe, så slipper man mas :P hahaha problemet er vel å la vær å fortelle no :P hvertfall for meg :D haha

oj så spennende :D dette blir nok kjempe gøy for han! kansje greit å vente med å fortelle noe, så slipper man mas :p hahaha problemet er vel å la vær å fortelle no :p hvertfall for meg :D haha
FOR MEG OG! :D
Vi har vært i parken med han hver sommer og han er selvsagt en veldig stor fan av Sabeltann!
I fjor traff vi ei forumsvenninne på campingen vi bodde på, og de dro på show med gutten deres som er like gammel som T. Han snakket mye om det da! Men så tror jeg samtidig han er litt redd for at det skal bli skummelt!

FOR MEG OG! :D
Vi har vært i parken med han hver sommer og han er selvsagt en veldig stor fan av Sabeltann!
I fjor traff vi ei forumsvenninne på campingen vi bodde på, og de dro på show med gutten deres som er like gammel som T. Han snakket mye om det da! Men så tror jeg samtidig han er litt redd for at det skal bli skummelt!

Hehe ikke noe sjokk at en gutt i den alderen er fan av sabeltann :P kan nok bli litt små skummelt, men går nok bra når han har minst en av dere å være sammen med :)

Emira liker å se på disse nyeste episodene som gikk på tv, men har ofte "mareritt" om sabeltann :P han er visst fæl til å slå, dytte og sparke hun :P såå hun liker pinky bedre;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

God natt jenter! Ønsker dere alle en fin natt;)
Slenger med et bilde av snupp

Hehe en liggende sitte-stilling :P
1372713962395.jpg

Har ikke kjøpt enda, har vært for dårlig vær.
Den siden vi har fikset måtte vi slipe, for den var så stygg :o
Ååååja... Trodde dere var ferdig jeg.:)
I dag har vi hatt greit vær til å holde på med det, så håper vi på å få tatt resten i morra. Veldig glad for at jeg fikk låne renseren til pappa, for det var drygt å bruke skrubbekost for hand. :p Skubber renseren sakte bortover plankene, og da vasker den godt.

Hehe ikke noe sjokk at en gutt i den alderen er fan av sabeltann :p kan nok bli litt små skummelt, men går nok bra når han har minst en av dere å være sammen med :)

Emira liker å se på disse nyeste episodene som gikk på tv, men har ofte "mareritt" om sabeltann :p han er visst fæl til å slå, dytte og sparke hun :p såå hun liker pinky bedre;)

Så fornuftig av henne!
T har en tendens til å ta de skumle og sinte rollene ved rollelek, og det blir jeg litt lei av egentlig :p
Vi reiser alle sammen på show, med Lillebror utstyrt med hørselværn godt innpakket i bæretøy :o

Ååååja... Trodde dere var ferdig jeg.:)
I dag har vi hatt greit vær til å holde på med det, så håper vi på å få tatt resten i morra. Veldig glad for at jeg fikk låne renseren til pappa, for det var drygt å bruke skrubbekost for hand. :p Skubber renseren sakte bortover plankene, og da vasker den godt.
Så bra! Det er samme type som på bildet ditt vi har fått låne :D

Her har sola gått ned og sender sine siste stråler for dagen:
1372714173400.jpg
Skal se en episode av Pretty Little Liars, og så er det senga..:)

God kveld!
Nå er vi innstallert i leilighet i Byske i Skjelefteå, Sverige! Kjempeflott her! Hele storfamilien er samla, de andre bor på campingplass så her er vi mesteparten av dagen! Hermines kusine på 1,5 år er fin å leke med;) Hermine er nå lagt for kvelden i vogna, så triller vi 1km tilbake til leiligheta vår når vi selv skal legge oss;) Når begge småsnuppene har sovna skal vi grille litt!
Ha ei fin uke! Nå logger jeg ut for noen dager;)

*Surfer mobilt*

Høres helt fantastisk ut:)
Kos dere masse på ferie:D:D:D

Takktakk! Ja, det blir bra til slutt. Spørst om platten tørker så godt at vi får olja eller beisa den også da.:p

Vi grilla tidligere, og nå har jeg kokt thaisuppe (Tom Kah Gai) til kveldskos.
Vis vedlegget 20748

Ja, jeg veit ikke hvor lang tid det tar før det tørker? Noen dager?;) åååh, den så skikkelug yumyum ut:D:D

Back
Topp