God mandag! ;)

Oi, sier du det, kanskje du skal ta en test bare for å roe ned nervene.

Jeg gikk igjennom hastekeisersnitt med nasse, etter rier i 33 timer uten noe resultat, pulsen hennes ble veldig svak på slutten.
Følte meg veldig overlatt til meg selv, og ble veldig redd og sint over at de ikke sa noe til meg at jenta ikke hadde hatt det bra lenge. Hun bæsjet også i vannet sitt.
Jeg er redd det hele skal skje igjen, var fullstendig utslitt forrige gang etter hele fødselen.

Da får du det garantert innvilget, snupp:) Du kan ta det heeelt med ro. Du har jo mer enn god nok grunn til og ønske planlagt KS;) Ingen fare med det, bare søk om det i gooood tid, så du slipper og gå som meg;) Greit og ha det på stell i god tid før fødsel så du kan nyte graviditeten og ikke gå og tenke på det og bekymre deg. Jaggu meg ikke mye koselig fødsel eller førfødsel du hadde sist:( Skjønner godt du følte deg overlatt til deg sjøl:( Ikke bra:(

Oi, sier du det, kanskje du skal ta en test bare for å roe ned nervene.

Jeg gikk igjennom hastekeisersnitt med nasse, etter rier i 33 timer uten noe resultat, pulsen hennes ble veldig svak på slutten.
Følte meg veldig overlatt til meg selv, og ble veldig redd og sint over at de ikke sa noe til meg at jenta ikke hadde hatt det bra lenge. Hun bæsjet også i vannet sitt.
Jeg er redd det hele skal skje igjen, var fullstendig utslitt forrige gang etter hele fødselen.

Skal ikke ha mens før om 6 dager, så venter litt og ser ann, men akkurat samma skjedde da jeg gikk med Emmeth. Overså halsbrannen i 2 dager også tok jeg test som slo ut! men er jo sterilisert, så er jo sinnsykt liten sjans for og bli gravid, så:)

Da får du det garantert innvilget, snupp:) Du kan ta det heeelt med ro. Du har jo mer enn god nok grunn til og ønske planlagt KS;) Ingen fare med det, bare søk om det i gooood tid, så du slipper og gå som meg;) Greit og ha det på stell i god tid før fødsel så du kan nyte graviditeten og ikke gå og tenke på det og bekymre deg. Jaggu meg ikke mye koselig fødsel eller førfødsel du hadde sist:( Skjønner godt du følte deg overlatt til deg sjøl:( Ikke bra:(

Når er god tid da ca, etter første svangerskapskontroll?:-)
Håper det går greit, jeg vet jo det er mange med myye mer drama enn meg, men likevel, jeg vil ha en god opplevelse denne gangen:-)

Skal ikke ha mens før om 6 dager, så venter litt og ser ann, men akkurat samma skjedde da jeg gikk med Emmeth. Overså halsbrannen i 2 dager også tok jeg test som slo ut! men er jo sterilisert, så er jo sinnsykt liten sjans for og bli gravid, så:)

Veldig rart om du skulle være det ja, men kan jo hende det er noe du har spist.
Jeg kan få halsbrann av sterk eller fet mat, eller hvis jeg har spist smågodt:-)

Når er god tid da ca, etter første svangerskapskontroll?:)
Håper det går greit, jeg vet jo det er mange med myye mer drama enn meg, men likevel, jeg vil ha en god opplevelse denne gangen:)

Ja, like greit og gjøre det da:)
Så slipper du og bekymre deg så mye for det:) Synes du har mer enn god grunn til og få innvilget KS, så det skal du ikke tenke på:)

Veldig rart om du skulle være det ja, men kan jo hende det er noe du har spist.
Jeg kan få halsbrann av sterk eller fet mat, eller hvis jeg har spist smågodt:)

Ja, men har ikke hatt noen problemer med det før, kun i svangerskap:( Men kan jo hende det kom av at jeg spiste litt smågodt igår kveld også:) Håper det:)

Håper det bare er godtet ja, siden du ikke vil ha flere nå:)

Mhm, håper jeg også:)
Er veldig fornøyd med mine 3 små og føler det holder og sambo mener likedan<3

God kveld!
Nå er vi innstallert i leilighet i Byske i Skjelefteå, Sverige! Kjempeflott her! Hele storfamilien er samla, de andre bor på campingplass så her er vi mesteparten av dagen! Hermines kusine på 1,5 år er fin å leke med;) Hermine er nå lagt for kvelden i vogna, så triller vi 1km tilbake til leiligheta vår når vi selv skal legge oss;) Når begge småsnuppene har sovna skal vi grille litt!
Ha ei fin uke! Nå logger jeg ut for noen dager;)

*Surfer mobilt*

Oi, det kaller jeg bra jobba:D Blei kjempefiiiint;)
Godt med middag for bare 2;) Her spiste vi hjemmelaga wok idag med nudler og ris;) NAMMIS:D Hva skal dere spise?
Takktakk! Ja, det blir bra til slutt. Spørst om platten tørker så godt at vi får olja eller beisa den også da.:p

Vi grilla tidligere, og nå har jeg kokt thaisuppe (Tom Kah Gai) til kveldskos.
1372708099920.jpg

Jah, jeg visste ikke at det var så skittent før det blei reint.:p
Alltid like fascinerende:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Takktakk! Ja, det blir bra til slutt. Spørst om platten tørker så godt at vi får olja eller beisa den også da.:p

Vi grilla tidligere, og nå har jeg kokt thaisuppe (Tom Kah Gai) til kveldskos.
Vis vedlegget 20748
Nam, det så godt ut:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Vi er vel hjemme fra fjellet :)
Tror ungene synes det var greit å komme hjem og sove i egne senger etter et bad :)
ImageUploadedByBV Forum1372711629.153662.jpg
Slapp kveld på sofaen og klesvask på oss :-p

Back
Topp