Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke være lett å sitte/ligge i ro med en liten unge i nærhetenhehe..
*sender fra pipe-gjøken*
Ja, kan være litt guffent.. men glad for at jeg er et gjennomført A-menneske som trenger lite søvn da... fikk hvile en time på dagen i går etter mannen min stod opp - så fikk masse ekstra energi da.
Pappan som må ordne nasse, men det er ikke bare bare nei![]()
Ja sportsvogn er nok det mest ideelle til utesoving om vinteren! (mener jeg!)Hei på dere!
Jeg la meg kjempeseint i natt (02.30). Mannen var på guttkveld, og jeg satt hjemme og kjente at jeg plutselig hadde blitt litt husredd av meg.
![]()
Fikk sove litt lenger i dag siden formen fortsatt er redusert.
Her er det ikke noe sommervær, og det er meldt skyer, regn og vind ut uka. Det er nå vi skulle vært på ferietur!!
Ellers lurer jeg på om vi skulle ha kjøpt ei ny vogn til vesla. Har ikke noe erfaring med dette, så da spør jeg dere med peiling:
Er det sportvogn m.trekk over som brukes på vinteren? Blir det lunt nok til utesoving? Noen tips til god vogn?
Vi har Brio Happy, og vi elsker bag'en (som vi faktisk bruker til soving hjemme enda), men sportsdelen er noe piss.. Får ikke lagt ryggen helt ned i "sovestilling" og kalesja står ikke helt oppe av seg selv og synker liksom sammen.
Hei på dere!
Jeg la meg kjempeseint i natt (02.30). Mannen var på guttkveld, og jeg satt hjemme og kjente at jeg plutselig hadde blitt litt husredd av meg.
![]()
Her er det ikke noe sommervær, og det er meldt skyer, regn og vind ut uka. Det er nå vi skulle vært på ferietur!!
Ellers lurer jeg på om vi skulle ha kjøpt ei ny vogn til vesla. Har ikke noe erfaring med dette, så da spør jeg dere med peiling:
Er det sportvogn m.trekk over som brukes på vinteren? Blir det lunt nok til utesoving? Noen tips til god vogn?
Vi har Brio Happy, og vi elsker bag'en (som vi faktisk bruker til soving hjemme enda), men sportsdelen er noe piss.. Får ikke lagt ryggen helt ned i "sovestilling" og kalesja står ikke helt oppe av seg selv og synker liksom sammen.
Hei på dere!
Uff, vonde tennerGod dag
Har vært på shopping med småsøstrene mine idag
Hjørnetennene til Hermine er nesten brutt gjennom, ser de gjennom huden nå...noe nattesøvnen har fått kjenne på i natt
Tror for øvrig Hermine reagerer på gresspollen, hun satte ute i det nyslåtte gresset og lekte og ble knallrød rundt øyneneble bedre med en gang hun kom inn, men kom tilbake da vi gikk ut igjen... Hva gjør man med det?
*Surfer mobilt*
Haha, her har quoten gått bananas igjenja o för att fortsätta ämnet så läste jag om att det endast är kvinnorna som behöver välja mellan att göra karriär och föräldraledighet -men det var väl tyvärr ingen nyhet...... :(