GOD MANDAG

God dag :)

Vi sto ikje opp før klokka 8 i dag :) Og i dag ska Fie til pappaen sin :)
Meeen ho ha endå ikje søve første kvila, prøvd å trille tur, meeen neiiiida. Så no ha eg lagt ho i senga si, håp ho søv der litt :)

Kan ikke være lett å sitte/ligge i ro med en liten unge i nærheten:p hehe..

*sender fra pipe-gjøken*

Pappan som må ordne nasse, men det er ikke bare bare nei:-)

Ja, kan være litt guffent.. men glad for at jeg er et gjennomført A-menneske som trenger lite søvn da... fikk hvile en time på dagen i går etter mannen min stod opp - så fikk masse ekstra energi da.

Så deilig å være sånn a! Skulle ønske jeg å trengte lite søvn:P hehe

*sender fra pipe-gjøken*

Hei på dere!
Jeg la meg kjempeseint i natt (02.30 :eek:). Mannen var på guttkveld, og jeg satt hjemme og kjente at jeg plutselig hadde blitt litt husredd av meg.:p
Fikk sove litt lenger i dag siden formen fortsatt er redusert.
Her er det ikke noe sommervær, og det er meldt skyer, regn og vind ut uka. Det er nå vi skulle vært på ferietur!!
Ellers lurer jeg på om vi skulle ha kjøpt ei ny vogn til vesla. Har ikke noe erfaring med dette, så da spør jeg dere med peiling:
Er det sportvogn m.trekk over som brukes på vinteren? Blir det lunt nok til utesoving? Noen tips til god vogn?
Vi har Brio Happy, og vi elsker bag'en (som vi faktisk bruker til soving hjemme enda), men sportsdelen er noe piss.. Får ikke lagt ryggen helt ned i "sovestilling" og kalesja står ikke helt oppe av seg selv og synker liksom sammen.

Hei på dere!
Jeg la meg kjempeseint i natt (02.30 :eek:). Mannen var på guttkveld, og jeg satt hjemme og kjente at jeg plutselig hadde blitt litt husredd av meg.:p
Her er det ikke noe sommervær, og det er meldt skyer, regn og vind ut uka. Det er nå vi skulle vært på ferietur!!
Ellers lurer jeg på om vi skulle ha kjøpt ei ny vogn til vesla. Har ikke noe erfaring med dette, så da spør jeg dere med peiling:
Er det sportvogn m.trekk over som brukes på vinteren? Blir det lunt nok til utesoving? Noen tips til god vogn?
Vi har Brio Happy, og vi elsker bag'en (som vi faktisk bruker til soving hjemme enda), men sportsdelen er noe piss.. Får ikke lagt ryggen helt ned i "sovestilling" og kalesja står ikke helt oppe av seg selv og synker liksom sammen.
Ja sportsvogn er nok det mest ideelle til utesoving om vinteren! (mener jeg!) :) jeg synes sportsdelen til Brio Happy ser kjempeflott ut! :D:p
Tror ryggen er som på de fleste sportsvogner når den er nedlagt! Ligner veldig på vår vogn i grunn;)

*Surfer mobilt*

God dag:)
Har vært på shopping med småsøstrene mine idag:)
Hjørnetennene til Hermine er nesten brutt gjennom, ser de gjennom huden nå:eek: ...noe nattesøvnen har fått kjenne på i natt:oops:
Tror for øvrig Hermine reagerer på gresspollen, hun satte ute i det nyslåtte gresset og lekte og ble knallrød rundt øynene:confused: ble bedre med en gang hun kom inn, men kom tilbake da vi gikk ut igjen... Hva gjør man med det?

*Surfer mobilt*

Hei på dere!

Vi har brukt sportsvogn siden januar :-) har en troller iglo dunpose når det er kjølig med trekk over. Det var varmt og godt :-) uansett hvilken vogn dere velger, så anbefaler jeg å la Jenny prøvesitte den, så ser dere om hun sitter godt og dere er fornøyd med stilllingene og kalesjen ;-) og jeg anbefaler en lett vogn..det er jeg glad for at vi har! :-) store hjul har vi og det var flott på vinterføre her i bygda der det er mye snø om vinteren.

Ny tann på nasse, nederst ved de to første tennene som kom først. Trodde hun skulle få fortann nr 2 først jeg.

Hei på dere!

Her får du nok mange forskjellige svar :D
Jeg tror ikke man alltid trenger trekk over om man har en vinterpose som er lun, god og vindtett. Om kalesjen er stor nok kan det holde med posen, synes jeg.
Nå har jo vi nettopp skaffet ny vogn, men det er nok ingen utpreget sportsvogn/sovevogn for mange vil jeg tro.
SÅ kommer det veldig an på om du vil ha mulighet til å ha babyen mot deg eller ikke. Som sportsvogn har jeg ofte blitt anbefalt Babyjogger City Elite, men den er kun vendt i fra. Den er stor, romslig, smidig med tre hjul, men samtidig stødig. Enorm kalesje som luner veldig godt!
http://www.babyshop.no/vogner/baby-jogger/city-elite
Babyjoggervognene er jo også superlette å slå sammen!

Ellers er TFK joggster twist veldig pooulær blant de jeg kjenner. Sportsdelen er enorm, rommer store barn og er lun og god. Den får man fotpose til! Men også denne er kun vendt fra den som triller. Den er kanskje litt ruvende, men til sitt bruk er den genial, jeg har trillet den mange ganger!
http://www.babyshop.no/vogner/tfk/joggster-twist-flere-farger-

Om det er 4 hjul som gjelder er jo Simovognene veldig populære! Også Emmaljunga. Vi hadde Emmaljunga til T, og han brukde den i barnehagen til han var ferdig med dagsoving!

God dag:)
Har vært på shopping med småsøstrene mine idag:)
Hjørnetennene til Hermine er nesten brutt gjennom, ser de gjennom huden nå:eek: ...noe nattesøvnen har fått kjenne på i natt:oops:
Tror for øvrig Hermine reagerer på gresspollen, hun satte ute i det nyslåtte gresset og lekte og ble knallrød rundt øynene:confused: ble bedre med en gang hun kom inn, men kom tilbake da vi gikk ut igjen... Hva gjør man med det?

*Surfer mobilt*
Uff, vonde tenner :(
Aner ikke hva man gjør med allergi på så små barn-...

Tydelig noe som var vondt hos nasse i kveld også, skikkelig hyling når jeg skulle legge henne, sånn pleier hun ikke å være, så det er vel tenner:-)

ja o för att fortsätta ämnet så läste jag om att det endast är kvinnorna som behöver välja mellan att göra karriär och föräldraledighet -men det var väl tyvärr ingen nyhet...... :(
Haha, her har quoten gått bananas igjen :p

Ja, hun har vært sutrete hele ettermiddagen så ga henne paracet til kvelden! Håper virkelig de tennene kommer gjennom til i morgen!!!
Må kanskje ringe legen og spørre hvis det vedvarer:confused:

*Surfer mobilt*

Back
Topp