God magekrem

Alt av hudpleie til mor og baby fra So Kind, spesielt utviklet for gravide og baby/barn :love7 har alt fra kremer og masker til mage, kropp, såre nippler osv

Last edited:
Brukte Medela sin balsam til niplene og Wedela sin antistrekkmerkekrem (strekkmerker kan ikke forebygges med krem men kremen er drøy i bruk og god) på mage og legger sist. Kommer nok til å gå for det samme denne gang. Får hannen til å smøre hver kveld før vi legger oss :)

Smører på med olje i dusjen (miniderm sin, blåfarger og hvit) og så bruker jeg Decubal sin kroppslotion. Den trekker raskt inn og lindrer kløen for meg :)

Men har bare tatt valget basert på hva som er parfymefritt og allerede tilgjengelig på badet (unger med tørr hud/lett antydning til eksem + meg som ikke takler lukter om dagen), så skal ikke påstå at det er de beste kremene som finnes der ute :bag:

Brukte Medela sin balsam til niplene og Wedela sin antistrekkmerkekrem (strekkmerker kan ikke forebygges med krem men kremen er drøy i bruk og god) på mage og legger sist. Kommer nok til å gå for det samme denne gang. Får hannen til å smøre hver kveld før vi legger oss :)
Har du link til kremen?

Jeg reagerer på alt som lukter kraftig og har blitt litt redd for å bruke produkter som ikke er egna for gravide, så følger tråden og er også glad for tips.

Back
Topp