God lørdag:)

Bissig dag altså! Begynte å lure på om det var noe på gang da du ikke hadde logga på hele formiddagen ;) :p

Hehe å neida, her er det bare jeg som har hatt hendene fulle :P har flere ting jeg skulle gjort, men får ta det seineret om jeg gidder;) merker bekkenet begynner å si ifra her, så bra at samboer straks kommer hjem :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Sikkert god te;):)
Hahah han bør vel ikke nevne tretthet til deg idag :P hadde dere en fin bytur da?

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, det hadde vi :) er matfestival i byen, og var satt opp sikkert 100 ulike boder med ulike foretninger og produsenter av mat som solgte diverse matretter og produkter :D Herlig for oss matmennesker ;) Hermine spiste ei hel reinsdyrspølse, lammerull, spekeskinke, brød med aioli OG hvetebolle :eek: :p Hun er tydelig glad i mat med smak ;)
Jeg gikk bananas i vogna med ferske, varme smultringer og er nå kvalm :eek: :p

Hehe å neida, her er det bare jeg som har hatt hendene fulle :P har flere ting jeg skulle gjort, men får ta det seineret om jeg gidder;) merker bekkenet begynner å si ifra her, så bra at samboer straks kommer hjem :D

★Sender fra pipe-gjøken★
Lurt å ta det med ro når kroppen sier ifra så du ikke sliter deg helt ut! Skal jo ha energi til en fødsel om ikke lenge ;) :p

Ja, det hadde vi :) er matfestival i byen, og var satt opp sikkert 100 ulike boder med ulike foretninger og produsenter av mat som solgte diverse matretter og produkter :D Herlig for oss matmennesker ;) Hermine spiste ei hel reinsdyrspølse, lammerull, spekeskinke, brød med aioli OG hvetebolle :eek: :p Hun er tydelig glad i mat med smak ;)
Jeg gikk bananas i vogna med ferske, varme smultringer og er nå kvalm :eek: :p

Høres utrolig digg ut!:eek::D jeg skulle vært der med den matlysten jeg har for tiden:p hehe..
Hermine liker nok mat med smak ja:D herlig når de spiser godt da;)
Hahaha ja smultringer er lett å spise seg kvalm på:eek: man stopper jo lissom ikke før det heller:p:rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

Lurt å ta det med ro når kroppen sier ifra så du ikke sliter deg helt ut! Skal jo ha energi til en fødsel om ikke lenge ;) :p

Hehe ja, men utnytter energien når jeg først har den ;):) hadde jeg ikke hatt disse smertene i bekkenet, så kunne jeg holdt på mye mer..så er så kjedelig å bli holdt tilbake av sin egen kropp..
Fødsel ja:eek: hadde nesten glemt at den er like rundt hjørnet:eek::p hehe skal bli godt å få kroppen tilbake:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Herlige snuppetupp♡ (i forskjellige uttrykk):p

1379772616689.jpg
1379772624478.jpg
1379772636866.jpg
1379772650737.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

I alle dager, dere også? :confused: kanke fatte og begripe hva som gikk av henne her, eneste jeg tenker på er at hun begynte etter at mannen kom hjem og kjente i morges at det lukta veldig alkohol på soverommet :eek: lurer på om hun rett og slett har reagert på lukta? :(
HEr blir mannen forvist til et annet rom om han har drukket såpass :p

Nååå, lille trøttingen!
Hermine også er litt sliten idag, satte i vogna i 1,5 time på bytur uten å protestere :eek: men hun dytta jo konstant innpå med mat da :p ;)
GÅr greit å sitte i vogn her, så lenge vi er i bevegelse =) Liker ikke at han sitter og spiser hele tiden :p

Vi har vært i byen og på åpen brannstasjon. Det ble til slutt ca 1,5 times soving på Lillebror.
Men han er fortsatt dårlig i magen, så det spørs om det er derfor han har sovet dårlig? Virker ikke plaget, men.
Vi har gått begge veier i dag, det var utrolig deilig :D
T har fått TO løse tenner, fant vi plutselig ut! Så nå gleder han seg til de faller ut, for han hadde visst hørt om tannfeen og at man får penger :p :o

HEr blir mannen forvist til et annet rom om han har drukket såpass :p
Har liksom aldri vært et dilemma før her, så hadde ikke vurdert på forhånd at det ville bli et problem ;)

GÅr greit å sitte i vogn her, så lenge vi er i bevegelse =) Liker ikke at han sitter og spiser hele tiden :p
Ser ikke problemet med akkurat det jeg :p Er bare glad til når hun faktisk vil spise noe ;) Men, idag var vi jo på matfestival da, og gikk fra bod til bod og smakte på ulike retter. Så da ville jo såklart hun også smake på alt :) morro å se alt hva hun liker :D

Vi har vært i byen og på åpen brannstasjon. Det ble til slutt ca 1,5 times soving på Lillebror.
Men han er fortsatt dårlig i magen, så det spørs om det er derfor han har sovet dårlig? Virker ikke plaget, men.
T har fått TO løse tenner, fant vi plutselig ut! Så nå gleder han seg til de faller ut, for han hadde visst hørt om tannfeen og at man får penger :p :o
Oi, stor gutt du har fått! :D Spennende med tannfeen ja ;)

Ja kan jo hende han har litt vondt i magen. Det får hvertfall jeg om jeg er dårlig i magen..
Så gøy for T å ha løse tenner:D er jo såå stas da:rolleyes: ja denne tannfeen sprer ryktet sitt :P heheh

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahaha, så søt hun er! Morsom med alle grimasene sine :D ;)

Haha ja vi ser mye til grimaser for tiden :P syns det er morsomt at hun prøver å være morsom:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp