Nååå, lille trøttingen!
Hermine også er litt sliten idag, satte i vogna i 1,5 time på bytur uten å protestere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nååå, lille trøttingen!
Bissig dag altså! Begynte å lure på om det var noe på gang da du ikke hadde logga på hele formiddagen![]()
![]()
Ja, det hadde viSikkert god te
Hahah han bør vel ikke nevne tretthet til deg idaghadde dere en fin bytur da?
★Sender fra pipe-gjøken★
Lurt å ta det med ro når kroppen sier ifra så du ikke sliter deg helt ut! Skal jo ha energi til en fødsel om ikke lengeHehe å neida, her er det bare jeg som har hatt hendene fullehar flere ting jeg skulle gjort, men får ta det seineret om jeg gidder
merker bekkenet begynner å si ifra her, så bra at samboer straks kommer hjem
★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, det hadde vier matfestival i byen, og var satt opp sikkert 100 ulike boder med ulike foretninger og produsenter av mat som solgte diverse matretter og produkter
Herlig for oss matmennesker
Hermine spiste ei hel reinsdyrspølse, lammerull, spekeskinke, brød med aioli OG hvetebolle
![]()
Hun er tydelig glad i mat med smak
Jeg gikk bananas i vogna med ferske, varme smultringer og er nå kvalm![]()
![]()
Lurt å ta det med ro når kroppen sier ifra så du ikke sliter deg helt ut! Skal jo ha energi til en fødsel om ikke lenge![]()
![]()
HEr blir mannen forvist til et annet rom om han har drukket såpassI alle dager, dere også?kanke fatte og begripe hva som gikk av henne her, eneste jeg tenker på er at hun begynte etter at mannen kom hjem og kjente i morges at det lukta veldig alkohol på soverommet
lurer på om hun rett og slett har reagert på lukta?
![]()
GÅr greit å sitte i vogn her, så lenge vi er i bevegelse =) Liker ikke at han sitter og spiser hele tidenNååå, lille trøttingen!
Hermine også er litt sliten idag, satte i vogna i 1,5 time på bytur uten å protesteremen hun dytta jo konstant innpå med mat da
![]()
![]()
Så morsom hun er!Herlige snuppetupp♡ (i forskjellige uttrykk)
Vis vedlegget 31855
Vis vedlegget 31856
Vis vedlegget 31857
Vis vedlegget 31858
★Sender fra pipe-gjøken★
Har liksom aldri vært et dilemma før her, så hadde ikke vurdert på forhånd at det ville bli et problemHEr blir mannen forvist til et annet rom om han har drukket såpass![]()
Ser ikke problemet med akkurat det jegGÅr greit å sitte i vogn her, så lenge vi er i bevegelse =) Liker ikke at han sitter og spiser hele tiden![]()
Oi, stor gutt du har fått!Vi har vært i byen og på åpen brannstasjon. Det ble til slutt ca 1,5 times soving på Lillebror.
Men han er fortsatt dårlig i magen, så det spørs om det er derfor han har sovet dårlig? Virker ikke plaget, men.
Vi har gått begge veier i dag, det var utrolig deilig![]()
T har fått TO løse tenner, fant vi plutselig ut! Så nå gleder han seg til de faller ut, for han hadde visst hørt om tannfeen og at man får penger![]()
![]()
Hahaha, så søt hun er! Morsom med alle grimasene sineHerlige snuppetupp♡ (i forskjellige uttrykk)
Vis vedlegget 31855
Vis vedlegget 31856
Vis vedlegget 31857
Vis vedlegget 31858
★Sender fra pipe-gjøken★
Vi har vært i byen og på åpen brannstasjon. Det ble til slutt ca 1,5 times soving på Lillebror.
Men han er fortsatt dårlig i magen, så det spørs om det er derfor han har sovet dårlig? Virker ikke plaget, men.
Vi har gått begge veier i dag, det var utrolig deilig![]()
T har fått TO løse tenner, fant vi plutselig ut! Så nå gleder han seg til de faller ut, for han hadde visst hørt om tannfeen og at man får penger![]()
![]()
Så morsom hun er!![]()
Herlige snuppetupp♡ (i forskjellige uttrykk)
Vis vedlegget 31855
Vis vedlegget 31856
Vis vedlegget 31857
Vis vedlegget 31858
★Sender fra pipe-gjøken★
Hahaha, så søt hun er! Morsom med alle grimasene sine![]()
![]()
så fine bilder herlig er hun![]()