God lørdag:)

Ser ikke problemet med akkurat det jeg :p Er bare glad til når hun faktisk vil spise noe ;) Men, idag var vi jo på matfestival da, og gikk fra bod til bod og smakte på ulike retter. Så da ville jo såklart hun også smake på alt :) morro å se alt hva hun liker :D
Ja da skjønner jeg :)
Det jeg ikke er så glad i er om han stadig må bestikkes med mat for å holde ut masse vi voksne har lyst til :-p

Enda en gusjebleie på Lillebror.
Men nå er det lørdag i stua :)
ImageUploadedByTapatalk1379779895.704001.jpg

Ja da skjønner jeg :)
Det jeg ikke er så glad i er om han stadig må bestikkes med mat for å holde ut masse vi voksne har lyst til :-p
Hehe, nei det er jeg enig i! Vi er nesten aldri på kjøpesenter, for det hater Hermine :eek: i butikken har jeg alltid med skumpinner da, men der må hun bare holde ut innimellom når vi må handle mat alene ;)
Er kjempelenge siden vi hadde vært på bytur nå, og gått ute, ikke siden før sommeren, men tydelig at hun likte å være ute i vogna og kikke på alle menneskene :D ..og smake masse god mat :p Favorittene ble lammerull og reinpølse :)

Enda en gusjebleie på Lillebror.
Men nå er det lørdag i stua :)
Vis vedlegget 31873
Huff, håper han blir bedre i magen snart! Kjør på med banan og eplejuice ;)

Ser ut som om at begge koser seg veldig, han lille så iallfall konsentrert nok ut om jobben :D Hermine fikk en kopp med Happy Puffs til Drømmehagen...hun spiste noen og tømte så alle ut på gulvet, plukka de opp, tømte ut osv :eek: :p

Hehe, nei det er jeg enig i! Vi er nesten aldri på kjøpesenter, for det hater Hermine :eek: i butikken har jeg alltid med skumpinner da, men der må hun bare holde ut innimellom når vi må handle mat alene ;)
Er kjempelenge siden vi hadde vært på bytur nå, og gått ute, ikke siden før sommeren, men tydelig at hun likte å være ute i vogna og kikke på alle menneskene :D ..og smake masse god mat :p Favorittene ble lammerull og reinpølse :)
Hehe så herlig.
Lillebror holdt bra ut i dag han og :) satt lenge på cafe og!

Hehe så herlig.
Lillebror holdt bra ut i dag han og :) satt lenge på cafe og!
Ikke verst! Café holder hun ut sålenge maten er interessant, men så vil hun ned på gulvet...er ikke så ofte på café heller vi i grunn :p Men utecafé idag var stor suksess da :D ...tross tildels myyyye regn! :p

Huff, håper han blir bedre i magen snart! Kjør på med banan og eplejuice ;)

Ser ut som om at begge koser seg veldig, han lille så iallfall konsentrert nok ut om jobben :D Hermine fikk en kopp med Happy Puffs til Drømmehagen...hun spiste noen og tømte så alle ut på gulvet, plukka de opp, tømte ut osv :eek: :p
Han her spiste opp og kom på kjøkkenet med skåla da den var tom :-p

Haha, for en service! :)
Morsom kar, altså :D
Han fikk ikke mer da, måtte spare litt plass til middagen.
Det ble forresten litt av en jobb å lage lasagne i dag!
En vanlig til T og mannen, en uten gluten til meg, og en enkel melkefri variant til Lillebror (kjøttsaus med squash og mais)...
Må få i han litt nå mens vi andre venter på våre som står i ovnen, for han bør få legge seg snarest mulig! :o

Morsom kar, altså :D
Han fikk ikke mer da, måtte spare litt plass til middagen.
Det ble forresten litt av en jobb å lage lasagne i dag!
En vanlig til T og mannen, en uten gluten til meg, og en enkel melkefri variant til Lillebror (kjøttsaus med squash og mais)...
Må få i han litt nå mens vi andre venter på våre som står i ovnen, for han bør få legge seg snarest mulig! :o
Haha, skjønner det ble mye styr med middagen da ja!
Men finnes det ikke glutenfrie lasagneplater, så du kan lage samme til alle? Jeg skal prøve meg på melkefri lasagne i morgen, men lager bare en så hele familien spiser melkefritt ;) Har da soyost på en del til Hermine og vanlig ost på resten :)

Hermine sov til over kl 17 idag også, så her er det full fres ennå et par timer :p

Haha, skjønner det ble mye styr med middagen da ja!
Men finnes det ikke glutenfrie lasagneplater, så du kan lage samme til alle? Jeg skal prøve meg på melkefri lasagne i morgen, men lager bare en så hele familien spiser melkefritt ;) Har da soyost på en del til Hermine og vanlig ost på resten :)

Hermine sov til over kl 17 idag også, så her er det full fres ennå et par timer :p
JO, men jeg er ikke så glad i den glutenfrie pastaen. Og så liker jeg best å lage fra bunnen av til gutta, så jeg bruker oppskriften til mamma og da er det jo både melk og mel i ostesausen.
Går nesten like fort å lage to stykk da, min versjon er ganske enkel =)

God lørdagskveld dere! Her har det vært en hektisk uke men dårlig nattersøvn og en småforkjølet kropp. Men nå er det kvelds kos med pizza og sambo <3 Håper dere har hatt en fin dag! :)

Heeeiii jenter:) Har ikke hatt tid til og skrive før nå;) Har hatt en kjempefin dag sammen med barna:rolleyes: Mannen sto opp med jentene halv 6 idag tidlig:eek::p Jeg og Emmeth sov til halv 9:D Vi gikk ut i hagen i en 10 tia og lekte oss i sandkassa og laga sandkaker:p;) hihi. Mannen har fått satt ute møblene i garasjen og bassenget er pakka vekk for denne gang:) Jeg og Neline fikk plukka ett kg blåbær til;) Så vi laga like gjerne litt blåbær muffins:D Har også fått høsta persillen og gressløken og lagt i porsjonsposer i fryseren:) Huset er rydda, har fått støvsugd alle etasjer, vasket 3 maskiner med klær og lagt sammen 2 og lagt på plass i skapet:) Og bytta sengetøy. Ungene er nybada og akkurat lagt for kvelden:) Nå står det taco og filmkveld på menyen:) Legger med litt bilder av rommene. Skal få fiksa de mer med farger, IKEA står for tur på onsdag:p ha en fortsatt fin kveld, søtingene mine:rolleyes::)

Neline idag;)
1379786096736.jpg

Rommet til jentene:)
1379786145117.jpg
1379786166854.jpg
1379786187802.jpg
1379786214930.jpg

Emmeth sitt rom:)
1379786278439.jpg
1379786297703.jpg

Vårt rom:). Ikke ferdig ennå:p
1379786341593.jpg

Muffins med blåbær, som selvsagt la seg på bunnen;)

Vedlegg

• 1379786391825.jpg
    1379786391825.jpg
    74,5 KB · Visninger: 12
Heeeiii jenter:) Har ikke hatt tid til og skrive før nå;) Har hatt en kjempefin dag sammen med barna:rolleyes: Mannen sto opp med jentene halv 6 idag tidlig:eek::p Jeg og Emmeth sov til halv 9:D Vi gikk ut i hagen i en 10 tia og lekte oss i sandkassa og laga sandkaker:p;) hihi. Mannen har fått satt ute møblene i garasjen og bassenget er pakka vekk for denne gang:) Jeg og Neline fikk plukka ett kg blåbær til;) Så vi laga like gjerne litt blåbær muffins:D Har også fått høsta persillen og gressløken og lagt i porsjonsposer i fryseren:) Huset er rydda, har fått støvsugd alle etasjer, vasket 3 maskiner med klær og lagt sammen 2 og lagt på plass i skapet:) Og bytta sengetøy. Ungene er nybada og akkurat lagt for kvelden:) Nå står det taco og filmkveld på menyen:) Legger med litt bilder av rommene. Skal få fiksa de mer med farger, IKEA står for tur på onsdag:p ha en fortsatt fin kveld, søtingene mine:rolleyes::)

Neline idag;)
Vis vedlegget 31901

Vis vedlegget 31902
Vis vedlegget 31903
Vis vedlegget 31904
Vis vedlegget 31905

Vis vedlegget 31906
Vis vedlegget 31907

Vis vedlegget 31908

Så koselige rom!!! :)
Høres ut som en super dag!!

Neline idag;)
Vis vedlegget 31901

Vis vedlegget 31902
Vis vedlegget 31903
Vis vedlegget 31904
Vis vedlegget 31905

Vis vedlegget 31906
Vis vedlegget 31907

Vis vedlegget 31908

Du er jo alltid så flink og effektiv:eek::D:rolleyes: får gjort så mye på 1 dag MED 3 barn! ;)
Koselige rom du har ordnet:D skikkelig prinsesse rom til snuppene dine:) begge sengesettene jentene dine har, har Emira å:p;) også så vakker Neline er:rolleyes::D

Muffinsene ble sikkert kjempe gode med "blåbær-bunn";):p hehe.. smaken som teller!;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

En bekjent har strikket klær til ungene. More to come ;-) Hun er virkelig flink. Jef kan ikke strikke :-( Betalte kun for garnet. 300 kr pr genser. Super fornøyd.. Ungene sover. Og la seg 18.45. De har vært mes søskenbarna sine idag. Og vi har kost oss med deilig mat... Og lekt masse :-)
Fargene er annerledes enn på bildene. Hehe. Uglegenseren er suuuuperkul.
Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1379787979030.jpg
    1379787979030.jpg
    38,5 KB · Visninger: 12
  • 1379787987960.jpg
    1379787987960.jpg
    57,5 KB · Visninger: 11
  • 1379787997340.jpg
    1379787997340.jpg
    60 KB · Visninger: 13
  • 1379788006509.jpg