Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, flere som spreller seg rundtGod morgenVi sto opp klokka seks. Snuppa hadde snudd seg og låg på tvers i senga med brina ut mellom sprinklene over sengekanten. Hihi..litt sur for at jeg ikke tok bilde..tlf lå jo på nattbordet. Vi skal i bursdag til ei som blir 2 år så her blir det sikkert en sliten baby i kveld
skal legge ut bilde av antrettet senere
kos dere med aking, bursdag og avslapping
![]()
BarneTV-tid med gutta her![]()
Jeg må sy en vest til T som skal i piratbursdag før nevø-bursdagen i ettermiddag![]()
Ellers tar vi det med ro før selskapene.
Deres planer i dag da?
Er ikke noe god egentlig.Flink du er som syr selv!Lurer litt på å kjøpe meg symaskin jeg og.Det er jo litt gøy å kunne lage sånt selv etterhvert![]()
Her er det ingen god lørdag! Begge jentene mine er syke, spysyken![]()
Det blir vel gøy for storebror tenker jeg
Vi tar det bare med ro, stod opp sent i dag, ikke før 09.45Vi har drukket kaffe, mannen leser dagens næringsliv, nasse koser seg i hoppesaken sin, og jeg med bv
Vi skal en liten tur ut å handle til middag, ellers skal vi gjøre minst mulig.
Så deilig å slappe av da
Jeg har så lyst til å ta Lillebror på magen og gå en tur. Men det er ca 12 minus, og jeg er redd det er litt surt ute.
Må vurdere litt.
han er ganske survete, så det hadde vært godt for oss begge!
4åringen vil ikke ut i dag, tror han er sliten etter en lang uke i barnehagen![]()

Ikke rart de små blir slitne de også![]()
Skjønner du vil ut ja, følte det slik selv, man blir litt koko![]()
God ettermiddag sier jeg da![]()
hi hi. Idag har ungene lekt ute i mildværet. Har fått rydda inne og nå sitter de og perler!
![]()
Så flinke de er!
Vi snudde i meningen vår alle sammen, kom oss ut en liten time.
Det var utrolig herlig![]()