God lørdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
BarneTV-tid med gutta her :-)
Jeg må sy en vest til T som skal i piratbursdag før nevø-bursdagen i ettermiddag :-)
Ellers tar vi det med ro før selskapene.
Deres planer i dag da?

God morgen :) her koser vi oss med barnetv på morgenkvisten også.. Lillesøster stod opp før seks idag, så her i huset har vi vært oppe lenge! Hun sovnet klokka 17 igår, så kanskje ikke så rart hun ville opp tidlig :p (fått flaske 2 ganger bare). Idag har vi egentlig ingen planer, deilig det :) er endelig blitt mildere, så blir nok snart en tur ut med akebrettet. Piratfest høres gøy ut, det hadde falt i smak her! Hiv og hoi :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg klarte faktisk å overtale han til ikke å være kaptein sabeltann!
Det er jo moro det, men han blir så voldsom og sinna når han har på de klærne :-p
Så da blir det Jake-pirat istedet så da må mor sy!
:)

God morgen :-) Vi sto opp klokka seks. Snuppa hadde snudd seg og låg på tvers i senga med brina ut mellom sprinklene over sengekanten. Hihi..litt sur for at jeg ikke tok bilde..tlf lå jo på nattbordet. Vi skal i bursdag til ei som blir 2 år så her blir det sikkert en sliten baby i kveld :-) skal legge ut bilde av antrettet senere :-) kos dere med aking, bursdag og avslapping :-)

God morgen :-) Vi sto opp klokka seks. Snuppa hadde snudd seg og låg på tvers i senga med brina ut mellom sprinklene over sengekanten. Hihi..litt sur for at jeg ikke tok bilde..tlf lå jo på nattbordet. Vi skal i bursdag til ei som blir 2 år så her blir det sikkert en sliten baby i kveld :-) skal legge ut bilde av antrettet senere :-) kos dere med aking, bursdag og avslapping :-)
Hehe, flere som spreller seg rundt :-)

BarneTV-tid med gutta her :-)
Jeg må sy en vest til T som skal i piratbursdag før nevø-bursdagen i ettermiddag :-)
Ellers tar vi det med ro før selskapene.
Deres planer i dag da?

Flink du er som syr selv!Lurer litt på å kjøpe meg symaskin jeg og.Det er jo litt gøy å kunne lage sånt selv etterhvert:-)

JØSS, det ble en vest!
*hilsen ei som egentlig ikke kan sy...*

Flink du er som syr selv!Lurer litt på å kjøpe meg symaskin jeg og.Det er jo litt gøy å kunne lage sånt selv etterhvert:)
Er ikke noe god egentlig.
Jeg fikk litt tips på et annet forum, og brukte en Lillebror-vest som mal og klippet ut på frihånd :p

Det blir vel gøy for storebror tenker jeg:-)

Vi tar det bare med ro, stod opp sent i dag, ikke før 09.45:-) Vi har drukket kaffe, mannen leser dagens næringsliv, nasse koser seg i hoppesaken sin, og jeg med bv:-)
Vi skal en liten tur ut å handle til middag, ellers skal vi gjøre minst mulig.

Det blir vel gøy for storebror tenker jeg:)

Vi tar det bare med ro, stod opp sent i dag, ikke før 09.45:) Vi har drukket kaffe, mannen leser dagens næringsliv, nasse koser seg i hoppesaken sin, og jeg med bv:)
Vi skal en liten tur ut å handle til middag, ellers skal vi gjøre minst mulig.

Så deilig å slappe av da :D
Jeg har så lyst til å ta Lillebror på magen og gå en tur. Men det er ca 12 minus, og jeg er redd det er litt surt ute.
Må vurdere litt.
han er ganske survete, så det hadde vært godt for oss begge!
4åringen vil ikke ut i dag, tror han er sliten etter en lang uke i barnehagen :D

Så deilig å slappe av da :D
Jeg har så lyst til å ta Lillebror på magen og gå en tur. Men det er ca 12 minus, og jeg er redd det er litt surt ute.
Må vurdere litt.
han er ganske survete, så det hadde vært godt for oss begge!
4åringen vil ikke ut i dag, tror han er sliten etter en lang uke i barnehagen :D

Ikke rart de små blir slitne de også:-)
Skjønner du vil ut ja, følte det slik selv, man blir litt koko :drunken_smilie

God ettermiddag sier jeg da;) ;):p hi hi. Idag har ungene lekt ute i mildværet. Har fått rydda inne og nå sitter de og perler!:)

Ikke rart de små blir slitne de også:-)
Skjønner du vil ut ja, følte det slik selv, man blir litt koko :drunken_smilie

Vi snudde i meningen vår alle sammen, kom oss ut en liten time.
Det var utrolig herlig :)

Så flinke de er!

Ja, er store jenter vettu;) men Neline har vanskeligheter m og sitte i ro. Mulig hu har ADHD. Sliter også veldig mye m søvnen.. Skal på møte i barnehagen til uka ang PPT!

Så greit å få gjort litt inne:-)
Vi har vært og handlet inn middag, det blir chili con carne i kveld, skal feire tanna til Anette med ett glass rødvin tenkte jeg:-)

Back
Topp