God lørdag! :D

Hei og hå!
Alle guttene (utenom mannen!) er oppe og startet dagen :D
De to store ser barnetv mens Lillebror krabebr rundt og titter på TV-en innimellom!
Jeg kikker rundt på nettet og ser på vogner :o
Jeg angrer SÅ på å ha kjøpt en vogn hvor Lillebror ikke sitter mot oss, at jeg gremmes over å ha byttet bort Emmaljungaen (bortsett fra smidigheten, den var jo veldig tung...!)
Kan kanskje gå nesten i null om jeg selger hovedvogna vår og kjøper den jeg har lyst på, men det føles litt unødvendig også.. Kanskje jeg finner den brukt!
Jeje - i-landsproblematikk :p
Det ser ut til at det blir Hunderfossen på oss i dag da :)
Håper du finner ei brukt, vi fikk den flott emmaljunga vogna brukt:)
Kos dere i hunderfossen:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

1370073891832.jpg
På busstur ned til byen:)

Hei og hå!
Alle guttene (utenom mannen!) er oppe og startet dagen :D
De to store ser barnetv mens Lillebror krabebr rundt og titter på TV-en innimellom!
Jeg kikker rundt på nettet og ser på vogner :o
Jeg angrer SÅ på å ha kjøpt en vogn hvor Lillebror ikke sitter mot oss, at jeg gremmes over å ha byttet bort Emmaljungaen (bortsett fra smidigheten, den var jo veldig tung...!)
Kan kanskje gå nesten i null om jeg selger hovedvogna vår og kjøper den jeg har lyst på, men det føles litt unødvendig også.. Kanskje jeg finner den brukt!
Jeje - i-landsproblematikk :p
Det ser ut til at det blir Hunderfossen på oss i dag da :)
Hehe, jeg hadde glatt solgt den dere har og kjøpt ei vogn hvor man kan ha ungen mot seg;) så nettopp på ei brukt quinny freestyle, kosta jo bare 600:eek: synes den var flott, bare litt svær sammenlagt:p

*Surfer mobilt*

God formiddag!
Hermine har skreket HELE natta:eek::confused::oops: tror utslettet og varmen plager henne:( hun er sur som et rognebær idag, men vi MÅ komme oss vekk fra borettslaget og få litt luft så det blir fjæratur! 27 grader nå på morran :eek::cool:
Hermine i dagens antrekk:p
1370077168881.jpg

*Surfer mobilt*

Hehe, jeg hadde glatt solgt den dere har og kjøpt ei vogn hvor man kan ha ungen mot seg;) så nettopp på ei brukt quinny freestyle, kosta jo bare 600:eek: synes den var flott, bare litt svær sammenlagt:p

*Surfer mobilt*
Ja jeg heller veldig mot å selge. Har hverken plass eller råd til to vogner, så da er det i tillegg fint med en som er så nett at vi ikke behøver en liten trille i tillegg!

God formiddag!
Hermine har skreket HELE natta:eek::confused::oops: tror utslettet og varmen plager henne:( hun er sur som et rognebær idag, men vi MÅ komme oss vekk fra borettslaget og få litt luft så det blir fjæratur! 27 grader nå på morran :eek::cool:
Vis vedlegget 16987

*Surfer mobilt*

Håper humøret kommer seg! :)
Fint antrekk ;)

God formiddag!
Vis vedlegget 16987

*Surfer mobilt*

hørtes ikke noe gøy ut for noen av dere :( men tror den utsletten forsvinner fort.. men kansje den plager hun mer pga varme.. for ene søsteren min har eksem, og det utslettet blir værre og klør mer når det blir for varmt..
meeen, ikke så mye man kan gjøre med været akkurat :P
Ha en fin tur idag med den søte jenta! :D

hørtes ikke noe gøy ut for noen av dere :( men tror den utsletten forsvinner fort.. men kansje den plager hun mer pga varme.. for ene søsteren min har eksem, og det utslettet blir værre og klør mer når det blir for varmt..
meeen, ikke så mye man kan gjøre med været akkurat :P
Ha en fin tur idag med den søte jenta! :D
Takktakk! Håper på en lett bris der vi skal, så det blir litt svalere for henne;)

*Surfer mobilt*

God dag!!
I dag våkna vesla kl.07 og hadde sovet hele natta. Jahoooo!!! I tillegg til det hadde mannen "tidligdag", så jeg sov videre til 10.:)
Nå har vi spist en sen frokost og skal ta fatt i dagen. Vet ikke hva det blir til enda da, men..:p

Takktakk! Håper på en lett bris der vi skal, så det blir litt svalere for henne;)

*Surfer mobilt*

ja får håpe det da :) sikkert ikke bare hun det hadde vært godt for :P

Da er vi på bussen på vei hjem igjen, ble ikke lange shoppingturen. Gikk litt lei hehe, men fikk da kjøpt noe fint til meg selv, og noe til nasse:cool:
Synd ingen kunne bli med, så kjedelig å rusle alene i goværet, men alle hadde det travelt i dag:eek:

God formiddag!
Vis vedlegget 16987

*Surfer mobilt*
Har slitt med samme varmen her også. Blir jo så klamt og lummert tiø både store og små!
Vi gikk til innkjøp av ei bordvifte som vi satte på rommet til Jenny i natt, og det funka fjell med litt bevegelse i den stillestående lufta der inne. Sov som en stein i natt, for første gang på lenge. Anbefales!! :)
God tur til fjæra! Kos dere masse!! :D

Da er vi på bussen på vei hjem igjen, ble ikke lange shoppingturen. Gikk litt lei hehe, men fikk da kjøpt noe fint til meg selv, og noe til nasse:cool:
Synd ingen kunne bli med, så kjedelig å rusle alene i goværet, men alle hadde det travelt i dag:eek:

Jøss, det var kjapt ekspedert! :p du fikk ikke mannen med på bytur da?
Jeg har blitt så vant med å farte alene med snuppa så vi kan godt kose oss i timesvis alene på bytur;) ...med mindre Hermine blir lei:p

*Surfer mobilt*

Jøss, det var kjapt ekspedert! :p du fikk ikke mannen med på bytur da?
Jeg har blitt så vant med å farte alene med snuppa så vi kan godt kose oss i timesvis alene på bytur;) ...med mindre Hermine blir lei:p

*Surfer mobilt*
Nei, han og svigerfar monterer kjøkken:p
Hadde ikke helt shoppelysten med meg i dag, likegreit det. Fant en sommerdrakt til nasse på name it på salg, 60 kr:)

Har slitt med samme varmen her også. Blir jo så klamt og lummert tiø både store og små!
Vi gikk til innkjøp av ei bordvifte som vi satte på rommet til Jenny i natt, og det funka fjell med litt bevegelse i den stillestående lufta der inne. Sov som en stein i natt, for første gang på lenge. Anbefales!! :)
God tur til fjæra! Kos dere masse!! :D

ja husker vi måtte kjøpe takvifte til Emira ifjord.. hehe nå når det er varmt, så er hun den eneste som har brukbar temp på rommet sitt :P

Back
Topp