God lørdag! :D

Vi har vært i Drøbak i dag.. På akvariumet,å gått i gatene der... På brygga bl.a.. Supervarmt og deilig med is.. :)
Ikveld skal jeg ut for første gang på flere år... Hehe... Eller skal ikke drikke,men skal ned til byen på Musikkensdag i Oslo... Med noen venner. Blir hyggelig med litt vennetid :)

Vi koser oss ennå på tur vi:D har grilla middag og hermine snorker i skyggen! Hun er helt utslått og sover og sover i bare bleia! Fikk i henne et helt glass av yndlingsretten hennes til middag da: Hipps gulrot og potetmos fra 4mnd :D
Snuppa har også bada i en tidevannspytt, lunt og godt vann der! 1370098985894.jpg1370099008405.jpg1370099030295.jpg1370099047026.jpg

*Surfer mobilt*

Vi koser oss ennå på tur vi:D har grilla middag og hermine snorker i skyggen! Hun er helt utslått og sover og sover i bare bleia! Fikk i henne et helt glass av yndlingsretten hennes til middag da: Hipps gulrot og potetmos fra 4mnd :D
Snuppa har også bada i en tidevannspytt, lunt og godt vann der! Vis vedlegget 17015Vis vedlegget 17016Vis vedlegget 17017Vis vedlegget 17018

*Surfer mobilt*

finingen! :) ser ut som om hun koser seg veldig, også så bra formen er bedre :D

Så herlig Marianne!
Vi er på vei hjem etter 6 timer i parken!
Alle tre gutta sover i bilen mens mannen er inne og handler kveldskos til oss voksne i kveld :-)
Blir ostesmørbrød på ungene før sengetid gitt :-p
Kjempeflott dag!!!

Så herlig Marianne!
Alle tre gutta sover i bilen mens mannen er inne og handler kveldskos til oss voksne i kveld :)
Blir ostesmørbrød på ungene før sengetid gitt :p
Kjempeflott dag!!!

så godt at dere har kosa dere :D Kan tenke meg barna er trøtte og slitne.. hehe :)
mmmmm ostesmørbrød :P hva skal dere spise da?

Så herlig Marianne!
Alle tre gutta sover i bilen mens mannen er inne og handler kveldskos til oss voksne i kveld :)
Blir ostesmørbrød på ungene før sengetid gitt :p
Kjempeflott dag!!!

ble pizza til kvelds her idag ;) Vi hadde også en herlig dag, men det var litt VEL varmt da :P Ikke såå gøy med 29 grader i skyggen når det er 4 grader i havet så man ikke kan bade o_O :P

da har jeg tatt min siste pump! :_rr Meieriet er herved stengt!!! :wav
Er litt vemodig da, å ikke gi snups mm lengre, synes hun med ett ble så stor da o_O :P Men det er nok bare meg som tuller ;)

ble pizza til kvelds her idag ;) Vi hadde også en herlig dag, men det var litt VEL varmt da :P Ikke såå gøy med 29 grader i skyggen når det er 4 grader i havet så man ikke kan bade o_O :P
Hører at somrene i nord skal bli gode de neste 20 åra, og at sørnorge skal få dårlige somre de neste 20 åra.;)

hehe, hun var noe sur idag da, sikkert delvis pga utslettet og delvis pga varmen ;)

ja sikkert ;) har hun mye utslett? husker ikke hvor lenge Emira hadde det engang :P

Er litt vemodig da, å ikke gi snups mm lengre, synes hun med ett ble så stor da o_O :p Men det er nok bare meg som tuller ;)

hehe er en merkelig følelse i starten.. både godt og trist på engang :P husker dette med Emira, enda jeg slutta når hun var 5 mnd ;) var deeeeilig å slippe amming, men så fikk jeg dårlig sanvittighet av og til :P men går fort over :D

Vi har vært i Drøbak i dag.. På akvariumet,å gått i gatene der... På brygga bl.a.. Supervarmt og deilig med is.. :)
Ikveld skal jeg ut for første gang på flere år... Hehe... Eller skal ikke drikke,men skal ned til byen på Musikkensdag i Oslo... Med noen venner. Blir hyggelig med litt vennetid :)
Så koselig :) fin dag!!!

Er litt vemodig da, å ikke gi snups mm lengre, synes hun med ett ble så stor da o_O :P Men det er nok bare meg som tuller ;)
Forstår godt at det er vemodig!!

Det blir fort for varmt ja ;)

hehe er en merkelig følelse i starten.. både godt og trist på engang :P husker dette med Emira, enda jeg slutta når hun var 5 mnd ;) var deeeeilig å slippe amming, men så fikk jeg dårlig sanvittighet av og til :P men går fort over :D
Hadde jeg jo bare ammet så skulle jeg fortsatt men har jo ikke amma på over 1 måned:p

*Surfer mobilt*

Back
Topp