God lørdag! :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Alle guttene (utenom mannen!) er oppe og startet dagen :D
De to store ser barnetv mens Lillebror krabebr rundt og titter på TV-en innimellom!
Jeg kikker rundt på nettet og ser på vogner :o
Jeg angrer SÅ på å ha kjøpt en vogn hvor Lillebror ikke sitter mot oss, at jeg gremmes over å ha byttet bort Emmaljungaen (bortsett fra smidigheten, den var jo veldig tung...!)
Kan kanskje gå nesten i null om jeg selger hovedvogna vår og kjøper den jeg har lyst på, men det føles litt unødvendig også.. Kanskje jeg finner den brukt!
Jeje - i-landsproblematikk :p
Det ser ut til at det blir Hunderfossen på oss i dag da :)

Goood morgen!! Nå er vi endelig på plass hjemme i Hamar! Føles litt uvirkelig enda, nesten om at vi bare er på ferie her.. hihi. Var så deilig å våkne til bilsus og måkeskrik, istedenfor total stillet! Jeg hører nok hjemme i byen ja!

Emilie har sovet på eget rom for første gang i natt! Og det har gått såå bra! Ingen sure miner, og hun sov helt til halv8 :)

Dessuten fikk jeg mensen for første gang siden hun kom til igår, æsj!! Håper det går fort over! :)

Idag skal vi pakke ut litt, også må vi jo ut i byen! Kanskje vi tar en grillings på stranda hvis d er bra vær :)

♥ appen ♥

Goood morgen!! Nå er vi endelig på plass hjemme i Hamar! Føles litt uvirkelig enda, nesten om at vi bare er på ferie her.. hihi. Var så deilig å våkne til bilsus og måkeskrik, istedenfor total stillet! Jeg hører nok hjemme i byen ja!

Emilie har sovet på eget rom for første gang i natt! Og det har gått såå bra! Ingen sure miner, og hun sov helt til halv8 :)

Dessuten fikk jeg mensen for første gang siden hun kom til igår, æsj!! Håper det går fort over! :)

Idag skal vi pakke ut litt, også må vi jo ut i byen! Kanskje vi tar en grillings på stranda hvis d er bra vær :)

♥ appen ♥
Så godt at hun sov fint på eget rom da :D
Og herlig å komme seg hjem!!!! :D

God morgen dere ;)

Ja dette vognstyret er ikke like lett bestandig :P jeg er så vandt med at dem sitter fremovervendt i sportsvogn, så tenker ikke så mye på det.. men forstår godt at du heller vil ha han mot deg ;)

Så godt å flytte tilbake til der man hører hjemme da :D viktig for hverdagen at man trives hvor man bor )

Vi var "tidlig" på'n her å :P Våknet av Emira kl 6, men hun ville sitte i senga å leke med den nye barbien hun fikk igår, så jeg gikk å la meg igjen, men sovnet ikke :( :P Liana våknet rett før 7, ble antagelig vekket hun også :P
Så nå sitter Liana på gulvet og syrer på, og prøver å få tak i leker hun har kastet bort :P Emira i sofan foran tv og jeg midt imellom dem :) Litt trøtt i hue kjenner jeg, men det går bra :)

God morgen dere ;)

Ja dette vognstyret er ikke like lett bestandig :p jeg er så vandt med at dem sitter fremovervendt i sportsvogn, så tenker ikke så mye på det.. men forstår godt at du heller vil ha han mot deg ;)

Så godt å flytte tilbake til der man hører hjemme da :D viktig for hverdagen at man trives hvor man bor )

Vi var "tidlig" på'n her å :p Våknet av Emira kl 6, men hun ville sitte i senga å leke med den nye barbien hun fikk igår, så jeg gikk å la meg igjen, men sovnet ikke :( :p Liana våknet rett før 7, ble antagelig vekket hun også :p
Så nå sitter Liana på gulvet og syrer på, og prøver å få tak i leker hun har kastet bort :p Emira i sofan foran tv og jeg midt imellom dem :) Litt trøtt i hue kjenner jeg, men det går bra :)

Ja, jeg skjønner at det blir en vanesak, men jeg klarer ikke helt å roe meg på det :p
Vi skal endel i store parker og slikt i sommer og jeg synes det blir altfor mye inntrykk for en så liten kropp, uten mulighet til å se mamman og pappan sin! :p
Trøtt i huet her og :p
Lillebror må legges i vogna nå hører jeg :p

Ja, jeg skjønner at det blir en vanesak, men jeg klarer ikke helt å roe meg på det :p
Vi skal endel i store parker og slikt i sommer og jeg synes det blir altfor mye inntrykk for en så liten kropp, uten mulighet til å se mamman og pappan sin! :p
Trøtt i huet her og :p
Lillebror må legges i vogna nå hører jeg :p

ja da forstår jeg det godt at du vil ha en annen vogn ;) for du har rett i at det kan fort bli for mye intrykk for de små..
Når våknet dere idag da?

ja da forstår jeg det godt at du vil ha en annen vogn ;) for du har rett i at det kan fort bli for mye intrykk for de små..
Når våknet dere idag da?
Lillebror våknet 6! Ikke det værste tidspunktet, men tidlig nok :p :D

Hei hei! Her var vi oppe 5:30 idag.. Noe som resulterer i at jeg er dritsur og har vondt i hodet. Elise tar seg en blind i sofa'n mens storebror spiser brødskiver med leverpostei. Lot han løpe rundt uten bleie her istad, noe som resulterte i at hele den ene spisestuestolen ble full av tiss! :o den er nå dekket av potetmel.. Håper dagen blir bedre når jeg får sovet litt når mannen står opp :)

Hvilken vogn har du og hvilken vil du ha, fru H? Hovedvogna di kan vel være vendt mot deg? Vi har brio happy, der sitter Elise fornøyd mot meg :) men vi har søskenvogn også, og der sitter de forover.. Hu er igrunn fornøyd i den også :p

Sola skinner her idag :) deilig med fint vær!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hei hei! Her var vi oppe 5:30 idag.. Noe som resulterer i at jeg er dritsur og har vondt i hodet. Elise tar seg en blind i sofa'n mens storebror spiser brødskiver med leverpostei. Lot han løpe rundt uten bleie her istad, noe som resulterte i at hele den ene spisestuestolen ble full av tiss! :eek: den er nå dekket av potetmel.. Håper dagen blir bedre når jeg får sovet litt når mannen står opp :)

Hvilken vogn har du og hvilken vil du ha, fru H? Hovedvogna di kan vel være vendt mot deg? Vi har brio happy, der sitter Elise fornøyd mot meg :) men vi har søskenvogn også, og der sitter de forover.. Hu er igrunn fornøyd i den også :p

Sola skinner her idag :) deilig med fint vær!

Uff, kjedelig med tiss utover stolen :p

Vi har Easywalker Qtro, og kan ikke ha han vendt mot oss.
Akkurat nå vurderer jeg å bytte den ut med Babyjogger City Versa GT
http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1144015&b_kid=828745

Ikke akkurat noen terrengvogn, men til det bruker vi uansett bæretøy. Men den kan vendes, er lett, god og romslig!

Hei:)

Snuppa våknet kvart over fem, men sovnet heldigvis igjen, og klokka ble hele ni før hun våknet:D:p

Vi rømmer huset og drar på shopping, mens svigerfar og mannen monterer kjøkkenet:p
1370070915252.jpg1370070903162.jpg1370070889925.jpg
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Uff, kjedelig med tiss utover stolen :p

Vi har Easywalker Qtro, og kan ikke ha han vendt mot oss.
Akkurat nå vurderer jeg å bytte den ut med Babyjogger City Versa GT
http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1144015&b_kid=828745

Ikke akkurat noen terrengvogn, men til det bruker vi uansett bæretøy. Men den kan vendes, er lett, god og romslig!
Jeg innbilte meg at du hadde Simo :) anyway, var fin den babyjogger'n, men 5000kr for en trille? I overkant, syns jeg.. Smak og behag :) vi har jo romskipet quinny zap xtra som trille, der kan hun også sitte mot oss.. Men den er littegrann lav å trille (om man er over 170), så bruker den bare på ferie! Leder meg til vognperioden til begge er over, tar mye plass og mye penger med alle disse vognene!

Jeg innbilte meg at du hadde Simo :) anyway, var fin den babyjogger'n, men 5000kr for en trille? I overkant, syns jeg.. Smak og behag :) vi har jo romskipet quinny zap xtra som trille, der kan hun også sitte mot oss.. Men den er littegrann lav å trille (om man er over 170), så bruker den bare på ferie! Leder meg til vognperioden til begge er over, tar mye plass og mye penger med alle disse vognene!

Det blir jo en sportsvogn, hovedvogn for oss da ;)
Helt andre egenskaper enn f.eks quinny sin og en helt annen trillekomfort...
Men ja, den er dyr, så det kommer litt an på hva vi får for den andre om vi selger den!

Hei:)

Snuppa våknet kvart over fem, men sovnet heldigvis igjen, og klokka ble hele ni før hun våknet:D:p

Vi rømmer huset og drar på shopping, mens svigerfar og mannen monterer kjøkkenet:p
Vis vedlegget 16976Vis vedlegget 16975Vis vedlegget 16974
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å få henne til å sove sååå lenge igjen! Misunnelig! :) kos dere på shoppings, Annette er supersøt som vanlig!

Det blir jo en sportsvogn, hovedvogn for oss da ;)
Helt andre egenskaper enn f.eks quinny sin og en helt annen trillekomfort...
Men ja, den er dyr, så det kommer litt an på hva vi får for den andre om vi selger den!
Men kommer den til å funke på snø?

Men kommer den til å funke på snø?

Ja, det vil jeg tro? Man kan låse fremhjulene og det måtte vi også på qtro-en i mye snø
Men jeg synes ikke noen vogner fungerer godt i våt dypsnø da, da bærer jeg som regel :p

Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å få henne til å sove sååå lenge igjen! Misunnelig! :) kos dere på shoppings, Annette er supersøt som vanlig!

Det var bare ren og kjær flaks hehe:-)

Back
Topp