God kveld jenter:)

Boblefrua

Forumet er livet
Har dere hatt en fin helg? Har ikke skravlet siden fredag dag:p og det er jo leeenge siden!

Dette var forresten meg i dag morges:p

11271988_971878639489160_1684250948_n.jpg

Hehe, regner med du hadde en fin kveld i går da? ;)

God kveld:-). Ser ut som du hadde en fin kveld igår:-). Hatt en veldig fin helg :-). Hatt alene helg med mini da gubben egentlig bare har vært hjemme for å sove og spise:-)

Fint at du ikke har hatt tid til å henge her i helga da ;) Lenge siden jeg har tatt meg en fest nå. Har termin i desember, så det blir nok en stund til neste gang og :p Har hatt en fin og rolig helg hjemme da :)

Fint at du ikke har hatt tid til å henge her i helga da ;) Lenge siden jeg har tatt meg en fest nå. Har termin i desember, så det blir nok en stund til neste gang og :p Har hatt en fin og rolig helg hjemme da :)
Borte hele fredag og lørdag. Mister jobbet oversikt her:p
Men det som venter deg er myyyyyye bedre en fest og fyllesyke:D

God kveld:). Ser ut som du hadde en fin kveld igår:). Hatt en veldig fin helg :). Hatt alene helg med mini da gubben egentlig bare har vært hjemme for å sove og spise:)
Slike helger har vi innimellom også. Neste helg blir slik her, og det skal bli deilig!

Har vært herlig men idag var mini sutrete og grinete og bare trøtt men skulle ikke sove:-/
Det er kjedelig. Uff, minsten vår hadde ikke vært i form mens vi var borte, så det var en som var veldig glad for å se oss i dag.

Hehe :p man lærer vel aldri :p
Jeg har stort sett alltid kontroll på akkurat Den der, men ikke i går:p Musserende, rødvin, øl og drinker er dårlig kombo!

Heller liter med vin alene:D

Jeg har stort sett alltid kontroll på akkurat Den der, men ikke i går:p Musserende, rødvin, øl og drinker er dårlig kombo!

Heller liter med vin alene:D
Huff ja, kjente jeg ble litt uvel bare av å lese.. :p

Haha, glad det ikke var meg det bildet der ;-)

Høres ut som om du har hatt en fin helg ;-)
Det har vært veldig synd på meg i dag altså:p

Det har vært en super helg, med altfor sene kvelder/netter (?) og mye latter!

Det er nok litt som at for oss er det alltid best å være hjemme når man er syk! Å være syk på besøk er virkelig helt pyton.
Jepp!
Han fikk sove i sengen med tanta si og det hadde hjulpet:) Godt å han hjemme nå:)

Back
Topp