Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var veldig fin, men blande mer en to ting er å be om bråkHehe, regner med du hadde en fin kveld i går da?![]()
Borte hele fredag og lørdag. Mister jobbet oversikt herFint at du ikke har hatt tid til å henge her i helga daLenge siden jeg har tatt meg en fest nå. Har termin i desember, så det blir nok en stund til neste gang og
Har hatt en fin og rolig helg hjemme da
![]()
Slike helger har vi innimellom også. Neste helg blir slik her, og det skal bli deilig!God kveld. Ser ut som du hadde en fin kveld igår
. Hatt en veldig fin helg
. Hatt alene helg med mini da gubben egentlig bare har vært hjemme for å sove og spise
![]()
Har vært herlig men idag var mini sutrete og grinete og bare trøtt men skulle ikke sove:-/Slike helger har vi innimellom også. Neste helg blir slik her, og det skal bli deilig!
HeheDen var veldig fin, men blande mer en to ting er å be om bråk![]()
Det er kjedelig. Uff, minsten vår hadde ikke vært i form mens vi var borte, så det var en som var veldig glad for å se oss i dag.Har vært herlig men idag var mini sutrete og grinete og bare trøtt men skulle ikke sove:-/
Jeg har stort sett alltid kontroll på akkurat Den der, men ikke i gårHeheman lærer vel aldri
![]()
Det kan jeg tenke megDet er kjedelig. Uff, minsten vår hadde ikke vært i form mens vi var borte, så det var en som var veldig glad for å se oss i dag.
Vi er detDet kan jeg tenke meg. Foreldre er alltid best når de ikke er i form
![]()
Huff ja, kjente jeg ble litt uvel bare av å lese..Jeg har stort sett alltid kontroll på akkurat Den der, men ikke i gårMusserende, rødvin, øl og drinker er dårlig kombo!
Heller liter med vin alene![]()
Det har vært veldig synd på meg i dag altsåHaha, glad det ikke var meg det bildet der ;-)
Høres ut som om du har hatt en fin helg ;-)
Det er nok litt som at for oss er det alltid best å være hjemme når man er syk! Å være syk på besøk er virkelig helt pyton.Det kan jeg tenke meg. Foreldre er alltid best når de ikke er i form
![]()
Ja kan tenke meg detDet er nok litt som at for oss er det alltid best å være hjemme når man er syk! Å være syk på besøk er virkelig helt pyton.
Ble det selv.Huff ja, kjente jeg ble litt uvel bare av å lese..![]()

Jepp!Det er nok litt som at for oss er det alltid best å være hjemme når man er syk! Å være syk på besøk er virkelig helt pyton.