God fredag og snart helg :)

Gratulerer med ny vogn :) Den var kjempefin. Så veldig lett og god ut å trille også :)

Her har jeg Amelia hjemme idag, siden hun hadde lyst på fri :) Har vært en tur i butikken og har ellers kost oss inne i regnet med rundstykker og kakao :)
 
Hørtes ut som en fin hjemmedag. I Bhg her har de ofte fellessamling på fredager og øver på sanger til 17.mai, Teodor gledet deg til det i dag :) Men godt med helg nå! Regner med vi må ut for å handle inn til helgen. Skal i bursdag i morgen i tillegg til konfirmasjon og svigermor kommer på besøk langveisfra på søndag, så da må vi handle inn litt god mat :)
 
Gratulerer med flott ny vogn Fru H! :)

Hørtes ut som en koselig dag *trinemor*. :)

Hvilke sanger har barna deres lært til 17.mai? Tenkte vi skulle øve på noen i helgen dersom det blir tid.
 
Er ikke helt sikker på om hun har lært noen sanger. Har ikke hørt henne synge på noen ihvertfall :)

Hun er ikke i bhg hver dag da, så mulig hun ikke har vært der da :)
 
Hmm, vi rakk ikke synge noen i dag vi, så da har jeg til i morgen på å bestemme meg for sanger. Tror det blir maks to hvis han skal lære til 17. 

I dag kjørte jeg familien på sundbåten Syver arrangement på utendørscafe, mens jeg selv dro på kjøpesenter for en times shopping helt alene. Jeg hadde det fint innendørs i regnet, og barna hadde hatt det kjempemorsomt med pappa og alle andre barna som var der. :)

Etterpå var Felix og jeg på generalprøve før sommershowet han skal danse i morgen. De har faktisk ordnet det så en av de store jentene skal leie ham rundt på scenen det meste av tiden, sannsynligvis fordi det har vært umulig å få ham til å gå riktig av egen hjelp. :P Jaja, det blir nok ingen Nureyev av denne gutten min. Han er langt mer opptatt av å smile og vinke til publikum enn av å danse riktig.

Håper alle andre også har en fin helg. :)
 
Høres ut som en fin dag, Sukkertopp :)

Så bra at Felix blir fulgt dit han skal da, og at de store tar seg av de små :) ikke dårlig at de har med såpass små på oppvisning....

Dansen Amelia går på har ikke oppvisning før de kommer på den gruppa som er fra 6 år og tror det er like greit egentlig :)

Her tok mannen seg en tur på bygg- og anleggsmesse (han er i bransjen :)), så jeg tok med meg jentene hjem til mamma og pappa. Der gikk vi tur og spiste lunsj, og det er alltid koselig :)
 
Det er alltid koselig med besøk hos besteforeldre. :)

De har alltid hatt med de minste på forestillinger her, mye for å gjøre de scenevante før de blir redde tror jeg. Husker så vidt at jeg sto på scenen selv da jeg var 3 år. De skal mest se søte ut, ikke være så flinke, så koreografen sier i alle fall at det ikke gjør noe om det alltid er noen av småbarna som gjør noe helt annet enn de egentlig skal. 6-7 tenåringsjenter er med for å prøve å få småbarna til å gjøre mest mulig likt, og en av de har tydeligvis fått i oppgave å få med Felix. :) Ikke at det hjelper så mye, men han blir i alle fall tatt godt vare på. Han er mye tryggere nå enn han var til juleforestillingen også. Da måtte jeg stå bak scenen hele tiden, mens nå bare leverer og henter jeg ham i garderoben.
 
Back
Topp