regnbuens farger
Forumet er livet
Da var det tirsdag igjen og i dag er jeg 29 uker på vei. Det betyr at jeg har maks 11 uker igjen, sannsynligvis mindre. Er ganske godt å tenke på i grunn :) Gleder meg til de to nurkene kommer, samtidig som jeg er litt spent på fødsel denne gangen...
Snart skal jeg til legen for å måle blodtrykket igjen, har vært bittelitt høyt, så nå vil de sjekke hver uke. Har vært flink og tatt det rolig, pluss at jeg har hvilt masse den siste uken, så da krysser jeg fingre for et finfint blodtrykk idag. Får jo nesten høy puls av å tenke på det...
Ellers skal jeg bare hente gullgutt i barnehagen senere i dag og det var de o'store planene for dagen :)
Hvordan er deres planer for dagen da?
Ønsker alle en alle tiders tirsdag :)
Snart skal jeg til legen for å måle blodtrykket igjen, har vært bittelitt høyt, så nå vil de sjekke hver uke. Har vært flink og tatt det rolig, pluss at jeg har hvilt masse den siste uken, så da krysser jeg fingre for et finfint blodtrykk idag. Får jo nesten høy puls av å tenke på det...
Ellers skal jeg bare hente gullgutt i barnehagen senere i dag og det var de o'store planene for dagen :)
Hvordan er deres planer for dagen da?
Ønsker alle en alle tiders tirsdag :)
Helt utrolig asså, begge barna var syke mer eller mindre hele januar, omgangsyke, diare og vannkopper avløste hverandre i tur og orden. Trodde virkelig vi var ferdige med syke barn nå asså, blir helt fed up av hele greia!