God dag tirsdag :)

regnbuens farger

Forumet er livet
Da var det tirsdag igjen og i dag er jeg 29 uker på vei. Det betyr at jeg har maks 11 uker igjen, sannsynligvis mindre. Er ganske godt å tenke på i grunn :) Gleder meg til de to nurkene kommer, samtidig som jeg er litt spent på fødsel denne gangen...

Snart skal jeg til legen for å måle blodtrykket igjen, har vært bittelitt høyt, så nå vil de sjekke hver uke. Har vært flink og tatt det rolig, pluss at jeg har hvilt masse den siste uken, så da krysser jeg fingre for et finfint blodtrykk idag. Får jo nesten høy puls av å tenke på det...

Ellers skal jeg bare hente gullgutt i barnehagen senere i dag og det var de o'store planene for dagen :)

Hvordan er deres planer for dagen da?

Ønsker alle en alle tiders tirsdag :)

wee, du får nok sikkert før tiden du som har tvillinger ;) 

her skal jeg snart hente nathaniel i bhg så skal jeg til legen og etterpå mini shoppingrunde før jeg leverer han i bursdag på lekeland ;) 

gleder meg til å legge meg på sofaen i kveld!

Jeg har vært hos legen, og er sykmeldt  100 % ut mars. Fødselspermisjonen starter 16.april så er vel tvilsomt om jeg kommer ut i jobb igjen.

Ellers planlegger jeg kjøp av ny sofa. Jeg har endelig fått med mannen på det, så det blir bra :-) Jeg vil ha en brun skinnsofa, type hjørne/vinkel sofa.

God formiddag :) Jeg har ligget på sofaen og sløva fram til nå :P Skal hive meg rundt og tørke litt støv også dra og kjøpe mer garn til heklinga mi, hente rampen i barnehagen, dra på middag til morfar, også på visning :) Det blir spennende, har så lyst på større plass! I kveld er det frustrerte fruer, med noe godt til regner jeg med ;) Håper kontrollen gikk fint :)

God dag!
Her har endelig tåken sluppet taket og det er strålende solskinn ute, men det hjelper lite når jeg har blitt oppringt av 2 stk barnehager og hentet 2 stk barn som begge har feber.emoticon Helt utrolig asså, begge barna var syke mer eller mindre hele januar, omgangsyke, diare og vannkopper avløste hverandre i tur og orden. Trodde virkelig vi var ferdige med syke barn nå asså, blir helt fed up av hele greia!emoticon
I går hadde jeg skikkelig vondt i bekkenet som følge av at jeg måtte gå å levere barna i barnehagen i nysnøen, med stedvis speilblank is under, for meg er ustabilt underlag noe av det værste å gå på når jeg har bekkenløsning og når jeg i tillegg holdt på å gå skikkelig på baken et par tre ganger så kjentes det godt i kroppen resten av dagen. I dag er heldigvis det litt bedre.
Vel jeg får ta med meg det positive - sola skinner!emoticon

Da har jeg vært og målt blodtrykket og i dag var det helt fint emoticon
Da er det bare å roe seg med det og så var det en bekymring mindre

bra at blodtrykket er ok!

idag har dagen vært jobb og trening. hvordan avr det på visning, vi skal på visning imorgen... mannen er litt skeptisk at det kan bli hektisk med salg av bolig midt oppi det å få en baby, hva tenker dere? når tenker dere at det er greiest å flytte?

Back
Topp