Ja såpass ja her gjør han det inne mellom ♡Så heldig da Skal jeg ha blomster må jeg kjøpe de selv gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja såpass ja her gjør han det inne mellom ♡Så heldig da Skal jeg ha blomster må jeg kjøpe de selv gitt
Ja såpass ja her gjør han det inne mellom ♡
Ja koselig da hva gjør han da?Hehe
Ok, koselig da
Han liker å overraske...for all del, men ikke med blomster
Ja koselig da hva gjør han da?
Å så koselig sjokolade faller alltid smak uansettOverrasket med suite overnatting for en stund siden Gav meg nydelige diamantøredobber...
Ellers går det i sjokolade
Å så koselig sjokolade faller alltid smak uansett
Dette høres kanskje teit ut, men jeg likte øyenbryna dine godt
Er visst det
Var haugevis med inntrykk og mennesker i går da, så kanskje ikke så rart
Så heldig da Skal jeg ha blomster må jeg kjøpe de selv gitt
Haha ikke noe teit det syns de så litt merkelige ut på akkurat det bilde da men tusen takk
Hehe nei ikke noe rart.. derfor vi holdt Leoh hjemme..siden han blir så fort redd for tiden ellers hadde han blitt med ut han å
Samme her kaaansje jeg får det når jeg har bursdag
Merkelig nei, fine heter det!!
Hihi takk søta
Haha, da er jeg ikke alene om det iallefall
Ja, kanskje det Jeg og gubben kjøper ikke bursdagsgaver til hverandre vi Vi er gjerne litt sære der, hm...Vi kjøper heller noe til huset Også liker vi egentlig heller overraske hverandre på helt random dager, og ikke bursdagen og jul
Hehe ikke alltid vi gir gave til hverandre på bursdager å sånt heller.. ofte vi heller velger å bruke pengene på å finne på noe sammen, siden begge har bursdag i okt..og til jul så dreier det seg mest om barna vi var flinkere til å gi random-gaver før..hehe blitt lite av det nå i det siste..haha
Ja, ut og spise, kino etc. er koselig da
Ser den I julen bruker man så sinnsykt med penger også, videre er det barnas jul tenker jeg...eller iallefall når det kommer til gaver
Hehe ja enig.. jul er lissom såå stort for barna og jeg selv blir så glad når de koser seg sånn som jeg gjorde som liten men digger jul og gaver enda da
Jeg digger julen jeg også, utrolig fin tid<3
Setter selvsagt pris på gaver, men helt ærlig så bryr jeg meg mindre og mindre
Haha jeg må vel si at jeg syns det var mer moro å se hva ungene fikk til jul, enn det jeg selv fikk ikke like spennede gaver lenger.. haha