God 17 mai ønskes dere<3

Overrasket med suite overnatting for en stund siden:) Gav meg nydelige diamantøredobber...
Ellers går det i sjokolade:P
Å så koselig :D sjokolade faller alltid smak uansett :D

Dette høres kanskje teit ut, men jeg likte øyenbryna dine godt:);)

Haha ikke noe teit det :D syns de så litt merkelige ut på akkurat det bilde da:P men tusen takk:D

Er visst det;):D
Var haugevis med inntrykk og mennesker i går da, så kanskje ikke så rart:P

Hehe nei ikke noe rart.. derfor vi holdt Leoh hjemme..siden han blir så fort redd for tiden:) ellers hadde han blitt med ut han å:D

Samme her:oops::p kaaansje jeg får det når jeg har bursdag:):p

Haha, da er jeg ikke alene om det iallefall:P
Ja, kanskje det;) Jeg og gubben kjøper ikke bursdagsgaver til hverandre vi:eek: Vi er gjerne litt sære der, hm...Vi kjøper heller noe til huset:rolleyes: Også liker vi egentlig heller overraske hverandre på helt random dager, og ikke bursdagen og jul:D

Haha, da er jeg ikke alene om det iallefall:P
Ja, kanskje det;) Jeg og gubben kjøper ikke bursdagsgaver til hverandre vi:eek: Vi er gjerne litt sære der, hm...Vi kjøper heller noe til huset:rolleyes: Også liker vi egentlig heller overraske hverandre på helt random dager, og ikke bursdagen og jul:D

Hehe ikke alltid vi gir gave til hverandre på bursdager å sånt heller.. ofte vi heller velger å bruke pengene på å finne på noe sammen, siden begge har bursdag i okt..og til jul så dreier det seg mest om barna :) vi var flinkere til å gi random-gaver før..hehe blitt lite av det nå i det siste..haha

Hehe ikke alltid vi gir gave til hverandre på bursdager å sånt heller.. ofte vi heller velger å bruke pengene på å finne på noe sammen, siden begge har bursdag i okt..og til jul så dreier det seg mest om barna :) vi var flinkere til å gi random-gaver før..hehe blitt lite av det nå i det siste..haha

Ja, ut og spise, kino etc. er koselig da:D
Ser den:) I julen bruker man så sinnsykt med penger også, videre er det barnas jul tenker jeg...eller iallefall når det kommer til gaver;)

Ja, ut og spise, kino etc. er koselig da:D
Ser den:) I julen bruker man så sinnsykt med penger også, videre er det barnas jul tenker jeg...eller iallefall når det kommer til gaver;)

Hehe ja enig.. jul er lissom såå stort for barna :) og jeg selv blir så glad når de koser seg sånn som jeg gjorde som liten:D men digger jul og gaver enda da:P

Hehe ja enig.. jul er lissom såå stort for barna :) og jeg selv blir så glad når de koser seg sånn som jeg gjorde som liten:D men digger jul og gaver enda da:p

Jeg digger julen jeg også, utrolig fin tid:D<3
Setter selvsagt pris på gaver, men helt ærlig så bryr jeg meg mindre og mindre:P

Jeg digger julen jeg også, utrolig fin tid:D<3
Setter selvsagt pris på gaver, men helt ærlig så bryr jeg meg mindre og mindre:P

Haha jeg må vel si at jeg syns det var mer moro å se hva ungene fikk til jul, enn det jeg selv fikk:P ikke like spennede gaver lenger.. haha

Haha jeg må vel si at jeg syns det var mer moro å se hva ungene fikk til jul, enn det jeg selv fikk:p ikke like spennede gaver lenger.. haha

Mhm:) Blir mer praktiske gaver til huset o.l. til oss voksne, og det er greit det altså...Vi trenger det, og så slipper vi kjøpe det selv:)
Jeg syns også det var veldig gøy med veslegutt sine gaver på julaften:D<3

Back
Topp