God 17 mai ønskes dere<3

Vært en super dag her! :) Snuppa sov gjennom barnetoget og den høye korps musikken :P haha.. Nå venter jeg på at klokka skal bli 23.30, da er det nemlig fyrverkeri i sentrum, jeg får jo ikke dratt ned siden vesla sover, meen ser det i fra verandaen :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Posta bilde i feil tråd! Haha men samma det :P

Vært en super dag her! :) Snuppa sov gjennom barnetoget og den høye korps musikken :P haha.. Nå venter jeg på at klokka skal bli 23.30, da er det nemlig fyrverkeri i sentrum, jeg får jo ikke dratt ned siden vesla sover, meen ser det i fra verandaen :D

Så moro med fyrverkeri:D her fyrer dem av med salutt når toget går;)

Så moro med fyrverkeri:D her fyrer dem av med salutt når toget går;)
Yepp er det :D

Salutt er nice syns jeg :) Der har vi her og, men er kl 7 om morgenen, første del av programmet ;) hehe

Her startet dagen hos mine besteforeldre så dro jeg og natalia til noen venner grillet og koset oss :D kom hjem til denne buketten :D

Vedlegg

• 1400360732545.jpg
    1400360732545.jpg
    49,1 KB · Visninger: 15
Yepp er det :D

Salutt er nice syns jeg :) Der har vi her og, men er kl 7 om morgenen, første del av programmet ;) hehe

Her smeller de kl 7:45 og kl 10:) men jeg vet ikke om dem smalt første gangen..jeg sov (mef vindu åpent), men hørte ingenting:P hehe

Hahahaha ikke rart han ble litt skeptisk! Tenk deg størrelsen på hunden i forhold til gutten:p og i tillegg ikke skjønne hva slags vesen det er..haha..

Høres jo ut som en herlig dag da:D

Ja, skjønner han godt jeg altså...ble jo nesten skeptisk selv så:P haha

Vært en super dag her! :) Snuppa sov gjennom barnetoget og den høye korps musikken :p haha.. Nå venter jeg på at klokka skal bli 23.30, da er det nemlig fyrverkeri i sentrum, jeg får jo ikke dratt ned siden vesla sover, meen ser det i fra verandaen :D

Ikke værst å sove gjennom det altså:P Her våknet han opp nesten med engang det begynte, og tittet fælt rundt seg...hva i all verden er dette bråket liksom:P Han likte det godt da:D

Fyverkeri er sååå fint syns jeg:D Er dog litt skeptisk,da jeg ble truffet engang:eek: Jeg tok fyr, haha...huff:p

Her startet dagen hos mine besteforeldre så dro jeg og natalia til noen venner grillet og koset oss :D kom hjem til denne buketten :D

Høres ut som en vellykket dag:D
Veldig fin 17 mai bukett...fra din kjære?;)

Ja, skjønner han godt jeg altså...ble jo nesten skeptisk selv så:P haha

Hehe ja.. Liana er litt skeptisk til bikkja til mamma.. men ikke så rart.. dem er like høye:P tenker selv at jeg hadde blitt litt skeptisk til et dyr som har hodet på samme høyde som meg selv:eek::P haha

Hehe ja.. Liana er litt skeptisk til bikkja til mamma.. men ikke så rart.. dem er like høye:p tenker selv at jeg hadde blitt litt skeptisk til et dyr som har hodet på samme høyde som meg selv:eek::p haha

Jeg skjønner Liana godt:P
Hun var så herlig på det 17 mai bilde forresten:D

Her er virkelig Oliver James slått ut etter gårsdagens festivitas...Han våknet bare 1 gang i natt for pupp, våkner jo alltid minst 2...så stod vi opp 07.00, og han sovnet tvert rundt 08.30 igjen og sover enda:eek::p
Festing tar på vettu:p

Her er virkelig Oliver James slått ut etter gårsdagens festivitas...Han våknet bare 1 gang i natt for pupp, våkner jo alltid minst 2...så stod vi opp 07.00, og han sovnet tvert rundt 08.30 igjen og sover enda:eek::p
Festing tar på vettu:p

Haha hardt med 17 mai! :P

Back
Topp