God 17 mai ønskes dere<3

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Dere må kose dere masse i morgen! :hello2

Hva er planene deres?:dance008

Her skal vi inn til sentrum å få med oss hovedprosesjonen:D Skal treffe familie og ei venninne av meg i sentrum:) Så går vi vel litt rundt i boder etc. før vi reiser i fam.selskap for deilig rømmegrøt og kaker m.m.

Like måde <3 her skal vi nok bare slappe av før vi skal bort klokken 14:00 :D så er det bort på nærmeste skole og se hva de har og by på :D

♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡

Takk :) God 17 mai til deg og :)

Vi skal trille ned i sentrum for og få med oss tog og div, og møte beste og oldeforeldre som ;) og så sikkert en tur til svigers kanskje.. vet ikke helt enda, blir litt på sparket :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kos dere masse alle sammen! :D

Kos dere masse :D

♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡

Helt greit her :D med litt feiring og ikke så mye styr :P

Sikkert deilig det;)

Jada :) mamma tok med jentene for å se på toget, så møtte jeg dem på barneskolen etter det:) der fikk dem lekt, spist pølse, is og godteri, drukket kuli og fikk ballonger:D så ble eldste med mora mi hjem, og jeg tok hun andre med hjem så hun fikk sove dubben sin :) ellers vært en rolig dag:D

Hva med dere da? Alt vært supersupert??:)

Jada :) mamma tok med jentene for å se på toget, så møtte jeg dem på barneskolen etter det:) der fikk dem lekt, spist pølse, is og godteri, drukket kuli og fikk ballonger:D så ble eldste med mora mi hjem, og jeg tok hun andre med hjem så hun fikk sove dubben sin :) ellers vært en rolig dag:D

Hva med dere da? Alt vært supersupert??:)

Høres ut som en vellykket dag!:D Da har de kost seg masse!! Oh, kuli:rolleyes:

Vi var i byen til hovedprosesjonen. Møtte to venninner av meg i byen og tittet litt rundt. Veslegutt koste seg med all musikken og livet:D Han ble dog litt skeptisk når en svææææærrrr bikkje tittet opp i vognen:p Den forsvant heldigvis like fort som den kom:p

Så har vi vært i koselig fam.selskap hos tanten og onkelen til mannen:D

Høres ut som en vellykket dag!:D Da har de kost seg masse!! Oh, kuli:rolleyes:

Vi var i byen til hovedprosesjonen. Møtte to venninner av meg i byen og tittet litt rundt. Veslegutt koste seg med all musikken og livet:D Han ble dog litt skeptisk når en svææææærrrr bikkje tittet opp i vognen:p Den forsvant heldigvis like fort som den kom:p

Så har vi vært i koselig fam.selskap hos tanten og onkelen til mannen:D

Hahahaha ikke rart han ble litt skeptisk! Tenk deg størrelsen på hunden i forhold til gutten:P og i tillegg ikke skjønne hva slags vesen det er..haha..

Høres jo ut som en herlig dag da:D

Vi har tilbrakt dagen i senga slik som store deler av uka, da både jeg og lille gutt er skikkelig forjævelig forkjøla.

Vi har tilbrakt dagen i senga slik som store deler av uka, da både jeg og lille gutt er skikkelig forjævelig forkjøla.

Oj da:( god bedring til dere!!

Selfie av meg og Leoh:P
1400359622799.jpg

Back
Topp