Goboken

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
Etter man har fått velkomstpakken, får man ikke noe før barnet er født da? Står at man får info om neste pakke hver fjerde uke, men har ikke hørt noe siden velkomstpakken for noen mnd siden.

Sjekket "søppelpostkassen" ?
Min bokklubb havner alltid der av en eller annen grunn :)

Du kan prøve å logge deg inn på "mine sider";) vi er medlem med kommende storebror, og der kan jeg se når de sender neste pakke!

Har gjort det også flere ganger, men står bare at det skal komme pakke hver 4. Uke. Jeg får vel ta kontakt med de å høre ;)

Hvordan er bøkene en får til baby? Lurer litt på å bestille men vurderer også å vente noen år :)

Jeg fikk mail fra de i dag, at neste pakke blir sendt 27/7. Men jeg husker ikke når jeg fikk velkomstpakken

Men hadde helt ærlighet glemt det, til jeg fikk mail fra de nå.. men har sikkert tatt 10-12 uker siden jeg fikk velkomstpakken;)

Hvordan er bøkene en får til baby? Lurer litt på å bestille men vurderer også å vente noen år :)
Bøkene er tilpasset alder, så skal visst være nyttige bøker for babyer også. Står om de forskjellige alderstrinnene på nettsida ;)

Bøkene er tilpasset alder, så skal visst være nyttige bøker for babyer også. Står om de forskjellige alderstrinnene på nettsida ;)

Var inn og leste, men synes det sto litt lite informasjon. Så håpte noen hadde erfaring :)

Var inn og leste, men synes det sto litt lite informasjon. Så håpte noen hadde erfaring :)
Eneste erfaringa jeg har så langt er velkomstpakken, men har jo ikke fått prøvd bøkene på bebisen ennå ;) Fikk en sangbok og bamse hverfall, det er jo fint for babyer ☺

Min datter likte bøkene godt, selv om mor kanskje tenkte at noen av de var litt teite :) Kom mange om Baby Gogo, og de trodde jeg var bare tull.. men de endte hun opp med som favoritter etterhvert. Så der er nok noe for enhver smak :)

Sendte inn spørsmål til kundeservice, og fikk til svar at de sender neste pakke etter at barnet er født ;)

Back
Topp