Go' morgen

Julita

Forumet er livet
Idag sto vi opp klokka halv 6, så jeg har får gjort maaasse allerede [:D].
Nå skal jeg lage pannekaker og få pojken opp av badekaret. Morgenstund har gull i bunn (ellernoe?)[:D][:D]

Ellers, har deeere noe spennende fore idag da?

jeg er selv en morgenfugl. Klarer bare ikke å ligge lenge. Våkner jo av meg selv da alltid før vekkerklokka. Det er virkelig deilig med gode morgener

Det er så godt å få meg seg morgenen, atte [:D]
Her skinner sola, og det er allerede nesten 10 grader, så det kommer til å bli en heeeerlig dag [:D] Jeg eeeeelsker våren, og nå er den endelig kommet [:)]

I dag klarte jeg å sove til halv ti, i hvert fall, så formen er sånn passe.
Må få tømt flere pappesker, prøve å komme meg inn til byen (noe jeg ikke klarte i går, dro bare å handlet mat i nærmeste butikk,) sånn at jeg har noe å lagre bøker og "sparetøy" i.
I dag skal pappa ringe og fortelle oss når vi får vaskemaskin og tørketrommel også - vi kjøper gjennom hans forhandler i Østfold, som har veldig godt rykte, i stedet for butikkene her i Oslo, som vi har veeeeldig dårlig erfaring med.
Ellers er det siste "rolige" dag på en stund - i morgen kveld er det rollespill, så har jeg vurdert å dra på BIM-treff for sommermager på fredag, fordi det er bare noen hundre meter herfra, lørdag er det utdrikningslag, og mandag UL...
Aller helst må jeg finne tid til klesvask et eller annet sted på veien også.
Dersom vi ikke får vaskemaskin før helgen må vi enten hjem til en kompis, eller til foreldrene mine. Problemet er at opphavet er borte, så da må vi ta drosje til/fra stasjonen der. Og siden jeg allikevel må til Oslo på lørdag...
Bare stress.
Mannen snakker om å dra ut på egenhånd, for å ha ordentlig fri i helgen, men problemet er at hybelen må tømmes før det kommer en jente og ser på den neste uke, og det klarer jeg ikke alene. Og siden han kollapser i seng hver dag når han kommer hjem fra jobb, så må det nesten gjøres i helgen...
Stakkaren er ikke vant til å ha slitsom heldagsjobb, alt for lenge siden sist! [:D]
Vi er dessverre vant til å ha 100% fritid når vi kommer hjem fra jobb - da er det lesing, dataspill og film for alle penga... [8D]
Må nok legge om livsstilen litt for å overleve når junior kommer. *grøss*
Ekstreme B-mennesker er vi også...

Men, men, håper sola dukker opp utenfor her også, så får jeg se om jeg kommer meg avgårde til byen med den oppmuntringen.
Ha en god dag, jenter!

D e vått å rægn å fysj hær...
Ikke nå som får en til å ville opp av sænga akkurat...
Skal ikke gjøre så masse i dag. Strikke litt og vaske en del klær å sånn. Å så må æ ut en liten tur å handle d æ mangle til middagen.

Jeg har lest så heeemningsløst mye pensum de siste dagene, at jeg har begynt å drømme om bøyningsskjemaer , syntaks og morfologi. Mao.. Jeg tror jeg trenger ferie [8D]
Hadde det ikke vært for at de har møte i bhg og jeg skulle å hente Kasper tidlig, så hadde jeg tatt meg en tur til byen for å kjøpe meg noe fiiint.
Om jeg gidder etterpå skal jeg hvertfall stikke bort på salongen her og se om det er noen som kan fikse neglene mine [:)]. Må bare vente til vasken er ferdig først [8|][:D]

Har vært oppe så lenge nå at jeg begynner å bli sulten etter frokosten igjen [8|]. Kanskje jeg skal lage meg en kyllingsalat . Hungry like the wolf *dammdidamm*

gAd .. har blødd neseblod minst 10 ganger den siste uka [&:]. Er så annoying at jeg tror jeg sprekker. Heldigvis kjenner jeg det før det kommer, eller så hadde jeg fått totalt sosial angst og det som verre er. [:@] Det er så irriterende atte. Ingenting jeg kan gjøre for å stoppe det??

God ettermiddag. Var oppe tidlig i dag var på kontroll hos legen. Bt mitt var gått ned til 85/65 likte ikke det men nå forstår jeg hvorfor jeg har vært så svimmel i det siste og problemer med synet av og til. Men det ordner seg vel snart igjen fått beskjed om å få i meg salt. Ellers så er dagen god. Tenkte å gå til butikken slik at jeg kunne lage en tidlig middag i dag er så sulten igjen:).
Ha en god dag alle
Klem

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

ORIGINAL: Julita

gAd .. har blødd neseblod minst 10 ganger den siste uka [&:]. Er så annoying at jeg tror jeg sprekker. Heldigvis kjenner jeg det før det kommer, eller så hadde jeg fått totalt sosial angst og det som verre er. [:@] Det er så irriterende atte. Ingenting jeg kan gjøre for å stoppe det??
til lege å svi av blodårene kanskje?? sambo har samme problem, begynner å blø med en gang han snyter seg ol....[&:]

æsj ja [:o]. om det fortsetter, blir jeg vel nødt til å gjøre det [&:]. blør aldri neseblod ellers, men nå.. æsj, det er skikkelig kjedelig. håper det går over snart [:)]

. bigonepizzaen står i ovnen, og jeg er skikkelig suulten. Lenge siden vi har hatt pizza [8|]. Føles nesten som fredag nå gitt [:D]

Back
Topp