I dag klarte jeg å sove til halv ti, i hvert fall, så formen er sånn passe.
Må få tømt flere pappesker, prøve å komme meg inn til byen (noe jeg ikke klarte i går, dro bare å handlet mat i nærmeste butikk,) sånn at jeg har noe å lagre bøker og "sparetøy" i.
I dag skal pappa ringe og fortelle oss når vi får vaskemaskin og tørketrommel også - vi kjøper gjennom hans forhandler i Østfold, som har veldig godt rykte, i stedet for butikkene her i Oslo, som vi har veeeeldig dårlig erfaring med.
Ellers er det siste "rolige" dag på en stund - i morgen kveld er det rollespill, så har jeg vurdert å dra på BIM-treff for sommermager på fredag, fordi det er bare noen hundre meter herfra, lørdag er det utdrikningslag, og mandag UL...
Aller helst må jeg finne tid til klesvask et eller annet sted på veien også.
Dersom vi ikke får vaskemaskin før helgen må vi enten hjem til en kompis, eller til foreldrene mine. Problemet er at opphavet er borte, så da må vi ta drosje til/fra stasjonen der. Og siden jeg allikevel må til Oslo på lørdag...
Bare stress.
Mannen snakker om å dra ut på egenhånd, for å ha ordentlig fri i helgen, men problemet er at hybelen må tømmes før det kommer en jente og ser på den neste uke, og det klarer jeg ikke alene. Og siden han kollapser i seng hver dag når han kommer hjem fra jobb, så må det nesten gjøres i helgen...
Stakkaren er ikke vant til å ha slitsom heldagsjobb, alt for lenge siden sist! [:D]
Vi er dessverre vant til å ha 100% fritid når vi kommer hjem fra jobb - da er det lesing, dataspill og film for alle penga... [8D]
Må nok legge om livsstilen litt for å overleve når junior kommer. *grøss*
Ekstreme B-mennesker er vi også...
Men, men, håper sola dukker opp utenfor her også, så får jeg se om jeg kommer meg avgårde til byen med den oppmuntringen.
Ha en god dag, jenter!