Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når i svangerskapet tok dere testen? Utrolig kvalm, men overvektig, så regner med jeg kanskje må, men håper det er et stykke uti så kvalmen kanskje er litt bedre?
Det er ikke så stort nei ;-) kanskje du slipper siden det gikk bra sist gangGutten var 51cm og 3500gr når han kom til i uke 38+3, så hvordan han hadde blitt hvis han hadde fått være inne i to uker til vet jeg ikke..
Jeg er nok fortsatt stor ja, men håper virkelig at jeg slipper unna. Jeg hadde ikke noe sukker i urinen eller noe annet enn overvekt, men legen bestemte veldig tidlig i svangerskapet at jeg måtte ta testen når jeg kom litt lenger uti.. Sukkerlake er ikke min favoritt, og jeg får tresmak i ræva bare av å tenke på stolene på venterommet.
Åååeeeh!! Jeg viiil iiiikkeeee!!!
Det er ikke så stort nei ;-) kanskje du slipper siden det gikk bra sist gangog heller må ta senere viss du får utslag på urinen
håper du slipper ;-)
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Det er ikke så stort nei ;-) kanskje du slipper siden det gikk bra sist gangog heller må ta senere viss du får utslag på urinen
håper du slipper ;-)
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app