Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, er jo forvirrende. Fint jeg ikke fikk noe skriv om det førJeg forvirrer sikkert bare mer ved å svare enda en gangmen søkte litt til og jeg ser at det er litt ulikt hvordan de formulerer anbefalningene i fht vann. NOKLUS sier bl.a. at "Den gravide må faste de siste 8–14 timene før belastningen. Kan drikke litt vann." (Noklus anbefalninger fra 2021). Noklus er en organisasjon som driver kvalitetsforbedring for laboratorietjenesten så deres anbefalning er viktig innen utforming av retningslinjer for bl.a. blodprøver, forberedelser til blodprøve o.l. Ellers ser jeg bl.a. FURST nevner 1 glass vann som eneste unntak fra fasten. For å være på den sikre siden virker det som å drikke maks 1 glass vann kan være lurt for å sikre at man ikke blir bedt om å komme en annen dag.
Lykke til på glukosebelastningen i morgen![]()
Og takk for lykke tilJeg forvirrer sikkert bare mer ved å svare enda en gangmen søkte litt til og jeg ser at det er litt ulikt hvordan de formulerer anbefalningene i fht vann. NOKLUS sier bl.a. at "Den gravide må faste de siste 8–14 timene før belastningen. Kan drikke litt vann." (Noklus anbefalninger fra 2021). Noklus er en organisasjon som driver kvalitetsforbedring for laboratorietjenesten så deres anbefalning er viktig innen utforming av retningslinjer for bl.a. blodprøver, forberedelser til blodprøve o.l. Ellers ser jeg bl.a. FURST nevner 1 glass vann som eneste unntak fra fasten. For å være på den sikre siden virker det som å drikke maks 1 glass vann kan være lurt for å sikre at man ikke blir bedt om å komme en annen dag.
Lykke til på glukosebelastningen i morgen![]()
Er ikke så veldig gøy neiOg takk for lykke tilmest redd det blir kjedelig..