Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Å nei..! Uff da blir det litt mer styr resten av svangerskapet daSvangerskapsdiabetesFastende blodsukker på 5,4. To timer etter testen var blodsukkeret 8,4.

Jeg hadde fastende på 5,7 (verdiene burde ligge på 5,3 og lavere), etter 2 timer var den på 7,2 som er innafor.
men problemet er at jeg kan miste fødeplassen min (ABC Ullevål). Har tatt fastende blodsukker nå i snart 2 uker og verdiene på fastende er alltid 5 og under. Så jeg skal ta en ny test neste onsdag.
Spiste veldig mye godteri seint på kvelden før prøven. Og har snakket mye meg jordmor nå i etterkant, og hun sier det han nok påvirkning.
nå har jeg kuttet alt av godteri og «dårlig mat» og er så mye mer bevisst på hva jeg spiser.
men må vente en hel uke nå på ny test, og jeg kjenner jeg blir skikkelig lei meg om dette skal velte lasset, og jeg mister fødeplassen min ig oppfølgingen min hos jordmor på ABC enheten.
De er veldig strenge, da ABC fødeavdeling har kriterier for at du må være frisk for å føde der. Innebærer alder, bmi, ingen sykdommer osv.Hvorfor kan du miste plassen din pga det?

SvangerskapsdiabetesFastende blodsukker på 5,4. To timer etter testen var blodsukkeret 8,4.