BjugnIrriterende da! Kan jeg spørre hvor du holder til? Legekontoret mitt er i Trondheim, men vi bor i Melhus kommune.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BjugnIrriterende da! Kan jeg spørre hvor du holder til? Legekontoret mitt er i Trondheim, men vi bor i Melhus kommune.
Syns det er så rart at noen får dra mens andre skal sitte heeelt i ro (helst ikke gå på do engang).. handler jo om at man bruker glukosen ved bevegelse, så resultatene vil ikke bli like nøyaktige når de sender folk hjem ....Jeg ligger hjemme i senga nå i påvente av å reise tilbake om ca 30 min. Spurte de på laben hva som gjaldt der, og fikk til svar at jeg ikke skulle trene, men det å reise hjem (2 mil hver vei) var anbefalt. Kunne sitte der hvis absolutt behov.Tok influensavaksine samtidig, så bilturen hjem istad var en fornøyelse..
Syns det er så rart at noen får dra mens andre skal sitte heeelt i ro (helst ikke gå på do engang).. handler jo om at man bruker glukosen ved bevegelse, så resultatene vil ikke bli like nøyaktige når de sender folk hjem ....
Ikke noe lege her neiSikkert et dumt spørsmål, men fikk dere gå inn til legen før/etter dere tok testen? Jeg skal ta glukosebelastningstesten i neste uke og har også behov for å snakke med legen. Håpte på å kunne slå to fluer i en smekk
Eg hadde time til kontroll samtidig, men dette var avtalt på forhånd. Skal vel ha ein kontroll rundt veke 24?Sikkert et dumt spørsmål, men fikk dere gå inn til legen før/etter dere tok testen? Jeg skal ta glukosebelastningstesten i neste uke og har også behov for å snakke med legen. Håpte på å kunne slå to fluer i en smekk
Planlagt time hos legen etter dette slik at jeg nettopp kunne få slå to fluer i en smekkSikkert et dumt spørsmål, men fikk dere gå inn til legen før/etter dere tok testen? Jeg skal ta glukosebelastningstesten i neste uke og har også behov for å snakke med legen. Håpte på å kunne slå to fluer i en smekk
Jeg tenkte å ta testen nå idag fredag men har hele uka hatt vondt i halsen, hostet og snue. Burde jeg utsette? Er våken nå for jeg hoster sånn
Ring å hør med lege? Men har du klart å holde deg unna drikke når du har vondt i halsen da? Jeg har æ nettopp hatt skikkelig halsvondt og har vært helt avhengig av mye drikke.. så å ikke drikke mellom 24.00 og 11.30 pga glukosetest hadde vært umulig nå
Akuratt den delen er jeg litt uklar på for noen sider står det ikke drikke og andre plasser står det du kan drikke vann.
Men jeg har hostet i hele natt så jeg dropte testen i dag og prøver igjen neste uke.
Det tror jeg også. Syns det var rart at fasten skulle være alt mellom 8 - 14 timer feks. og noen sier ikke spis noe etter midtnatt så hva er rett...
Eg hadde time til kontroll samtidig, men dette var avtalt på forhånd. Skal vel ha ein kontroll rundt veke 24?