Glukosebelastningstest

Tar du testene hos fastlegen? Hvis du tok dem hos klinikk, som så sendte svarene videre til legen, kan du kanskje ringe og høre med klinikken hva de mener om tallene?
Tok hos fastlegen. Syns det er rart. Ut i fra det jeg ser så er jo jeg under på alt. Eneste jeg ser at den fastene er jo litt nær den 5,3 grensen. Og siden det var fastene han ville jeg skulle ta på ny så tror jeg det er den han har hengt seg oppi. Sekretæren/blodstikkaren sa at fastene såg fint ut, men at hu visste ikke nok om hva verdiene på etter drikken skulle r til å uttale seg. Så ikke vet jeg.

Var jo først så fornøyd med resultatet frem til jeg kom inn til legen og han ikke var enig der [emoji23]
 
Tok hos fastlegen. Syns det er rart. Ut i fra det jeg ser så er jo jeg under på alt. Eneste jeg ser at den fastene er jo litt nær den 5,3 grensen. Og siden det var fastene han ville jeg skulle ta på ny så tror jeg det er den han har hengt seg oppi. Sekretæren/blodstikkaren sa at fastene såg fint ut, men at hu visste ikke nok om hva verdiene på etter drikken skulle r til å uttale seg. Så ikke vet jeg.

Var jo først så fornøyd med resultatet frem til jeg kom inn til legen og han ikke var enig der [emoji23]

Ser den. Veldig merkelig. Kanskje du kan ringe Fürst (http://www.furst.no/) og høre hva de tenker om tallene dine? Er jo ikke verdens undergang å måtte ta de på nytt, og det ser ikke ut til at du har noe å bekymre deg for, men greit å slippe hvis det er unødvendig :).
 
Jeg fikk påvist svangerskapsdiabetes i dag og det var pga de fastende blodsukkeret forsto jeg. Det var på 5,4. 2timers verdien var innenfor normalen
 
Back
Topp