Så bra. Det kommer til å gå kjempe bra.Da er timen fremskyndet fra kl 14 til kl 9, for å slippe å faste halve dagen
Takk for alle erfaringer, folkens!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Det kommer til å gå kjempe bra.Da er timen fremskyndet fra kl 14 til kl 9, for å slippe å faste halve dagen
Takk for alle erfaringer, folkens!![]()
Jeg tok og skal ta den en gang til fordi jeg er i kategorien overvektig med hele 0.9 over grensen på 27 (BMI)Hvorfor tar man denne prøven? Var på 28.-ukerskontroll i dag, og jordmora bare nevnte i en bisetning at jeg ikke trenger å ta den testen. Jeg spurte ikke mer. Hvorfor må noen ta og andre ikke?
Det er ikke noe du innkalles tilhar ikke blitt kalt inn til glukosebelastningstest. er det noe alle gravide skal bli og evt når skal den taes?
ååå. følte nesten på tråden her at det var noe alle måtte gjennom. da er jeg glad jeg slipper. høres litt ekkelt utDet er ikke noe du innkalles til
Se svaret mitt over![]()
2 dl med sukkerkliss er helt fantastiskååå. følte nesten på tråden her at det var noe alle måtte gjennom. da er jeg glad jeg slipper. høres litt ekkelt ut![]()
Jeg skal heller ikke ta den. Skjønner etter å ha lest her at det er fint å slippeååå. følte nesten på tråden her at det var noe alle måtte gjennom. da er jeg glad jeg slipper. høres litt ekkelt ut![]()
måtte ta den likevel..Men det er pga alder. Alle over 38 skal visst ta den i følge jordmor. så jeg slapp ikke unna jeg heller.Jeg skal heller ikke ta den. Skjønner etter å ha lest her at det er fint å slippe![]()
Under 7,8 etter 2 timer er godkjent.Hei. Dere som har tatt glukosebelastningen, vet dere hvilke svar som er innenfor normalen etter to timer? Jeg fikk beskjed om at blodsukkeret burde ligge på ca det samme som det fastende før jeg inntok drikken etter to timer. Og det går da ikke an?