Ikke i DK, men kan jo være det er litt anderledes i Norge
Det er det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i DK, men kan jo være det er litt anderledes i Norge
Du hadde ikke utslag på urinprøve da som tilsier en slik test? høres merkelig ut dersom det bare var "ut av det blå"Hadde første kontroll hos legen på mandag. Han satte opp time til glukosebelastningstest. Noen som har gjort dette og kan si hvordan dette er? Han sa det var for å avdekke svangerskapsdiabetes.
Litt merkelig, syns jeg, for denne gangen veier jeg 76 kg og er 173 høy. De andre to svangerskapene mine har jeg veid endel mer og da har de ikke tatt dette. Bmi'en er jo ganske normal (men jeg har PCO).
Trolig når blodsukkeret blir måltDu hadde ikke utslag på urinprøve da som tilsier en slik test? høres merkelig ut dersom det bare var "ut av det blå"
Las ingenting om at blodsukker var målt, men urinprøve viser om det kan være diabetes dersom man har utslag på ketoner.. så derfor lurte jeg på om det var utslag på noe slik siden det ble glukosebelastningstestTrolig når blodsukkeret blir målt
Urinprøven var helt fin aldri hatt tegn på sukker i urinen noen av mine svangerskap...Las ingenting om at blodsukker var målt, men urinprøve viser om det kan være diabetes dersom man har utslag på ketoner.. så derfor lurte jeg på om det var utslag på noe slik siden det ble glukosebelastningstest