Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh... Da må jeg nok ta den en gang til da!! Pokker!
Går det an så prøver jeg på det! Takk for tips. ..Du kan jo bare be legen din ringe diapol på sykhuset så får han avklaring og du slipper ta den nå.
Jeg måtte ta sist pga høy bmi og må nok ta igjen...Men ja, syntes også det var tidlig? Tror ikke jeg tok før jeg var over 20 uker i allefall.....Jeg må helt sikkert ta den siden jeg har veldig høy bmi. Gleder meg ikkeMen trodde det var tidlig å ta den nå?
Måtte du ta testen? Hvor langt er du på vei? Jeg sitter på legekontoret nå og tar glukosebelastningÆsj.... gruer meg til i morgen. Til å drikke det forferdelige greiene og så sitte et par timer på et bråkete venterom... Skal ha med fulladet tlf!
Flere som skal ta denne testen?
Kom ikke gjennom på tlf så måtte bare kjøre å ta den. Bor en halvtime unna. Sitter her nå.. Legen mener jeg er 12 uker på vei nå... Jeg tipper 8-9 uker. Synd vi ikke er på samme legekontor så kunne vi skravla! ;-) hvor langt er du på vei?Måtte du ta testen? Hvor langt er du på vei? Jeg sitter på legekontoret nå og tar glukosebelastning![]()